abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71939124
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef Oldenzaal het volgende:
http://raikoo.hyves.nl/

Chantal
Chantaaaallllie (324)
gisteren, 16:07
:kissblush:
Snel beter worden
schatje! xxxx (l)

Raiko heeft mexicaanse griep
  maandag 17 augustus 2009 @ 01:29:59 #252
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_71939932
Het zit die Chantal volgens mij dwars dat ze niet meer op de eerste plek komt; Raiko zorgt voor een ander (kind) ipv haar (= aandacht tekort). Bleh ik vind het echt een kutwief.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:52:18 #253
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71948958
Mijn vriend zat gister mee te kijken naar Baby te Huur en ik zat lekker af te geven op Chantal zegt hij:: Zo ben jij ook hoor, jij gaat ook mopperen op me als ik niets doe in huis terwijl jij bezig bent in huis... Had hij wel gelijk in... ik begreep Chantal ook wel een heel klein beetje gister.. maar verder is het gewoon een freaky mens!! Dat gejank constant.. Vond het ook wel erg jammer dat die Nanny zich toch een beetje liet afschepen, ze had toch echt moeten zeggen: en NU ga je als de sodemieter naar je kind toe!!!

Was het weekend in Groningen en daar zag ik Maud van seizoen 1 hand in hand lopen met een meisje! Weet niet of het EEN vriendin is of haar vriendin.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:17:50 #254
208890 June.
Seriously?
pi_71949695
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend zat gister mee te kijken naar Baby te Huur en ik zat lekker af te geven op Chantal zegt hij:: Zo ben jij ook hoor, jij gaat ook mopperen op me als ik niets doe in huis terwijl jij bezig bent in huis... Had hij wel gelijk in... ik begreep Chantal ook wel een heel klein beetje gister..
Maar ga jij dan vervolgens ook krijsen als een kind zodat je je zin krijgt?
Shine bright like a diamond.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:30:40 #255
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71950073
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:17 schreef June. het volgende:

[..]

Maar ga jij dan vervolgens ook krijsen als een kind zodat je je zin krijgt?
Nee dat dan weer niet!! Mijn vriend zei later wel: volgens mij is dit gewoon geacteerd.. is ze ingehuurd om zo hysterisch te doen.
pi_71954515
quote:
Was het weekend in Groningen en daar zag ik Maud van seizoen 1 hand in hand lopen met een meisje! Weet niet of het EEN vriendin is of haar vriendin.
Dat kan toch niet!!
pi_71955330
Chantal heeft mij geblokt op twitter ;[
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:57:37 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71955366
quote:
Mijn vriend zat gister mee te kijken naar Baby te Huur en ik zat lekker af te geven op Chantal zegt hij:: Zo ben jij ook hoor, jij gaat ook mopperen op me als ik niets doe in huis terwijl jij bezig bent in huis... Had hij wel gelijk in... ik begreep Chantal ook wel een heel klein beetje gister.. maar verder is het gewoon een freaky mens!! Dat gejank constant.. Vond het ook wel erg jammer dat die Nanny zich toch een beetje liet afschepen, ze had toch echt moeten zeggen: en NU ga je als de sodemieter naar je kind toe!!!

Die nanny was niet echt overtuigend nee.. "Oh, over 5 minuten dan? Nou, okay"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71957124
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die nanny was niet echt overtuigend nee.. "Oh, over 5 minuten dan?Dat is de afspraak? Nou, okay"
Maar ja ,de afspraak kwam indd van Raiko af en niet van de nanny.beetje behoorlijk zwak.
Love music!
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:40:21 #260
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71958762
Waarom kon Chantal niet van die toren springen als het toch zo een mooi plekje was?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_71959492
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kon Chantal niet van die toren springen als het toch zo een mooi plekje was?
Baby te huur wat spectaculairder én Raiko alleenstaande vader, hartstikke normaal tegenwoordig dus waarom niet??
pi_71960294
ik heb echt zo'n zin om ie chantal door de tv te sleuren en d'r een paar petsen te verkopen.
labiel, gemeen, dom jaloers kutwijf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71960302
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71963228
Wat een kut wijf zeg.
Die Raiko doet het nog goed, ook hoe hij met het kind iig praat dat ze ruzie hebben maar het niet om haar gaat etc.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_71966406
Ik heb net alles gekeken, ben nu met laatste bezig, maar oh oh oh wat een stellen zitten erbij.

Die Chantal wat een dramaqueen. Maar die Raiko vind ik ook maar een sjappie. Zij denken alleen maar aan zichzelf, vooral Chantal, echt niet normaal.
'Ze behandeld ons als kleine kinderen, en dat zijn we niet' als je dat serieus kan zeggen

En Proshat hahahah, en die Gaetan maar door het stof voor haar
Die Matthijs en Charlotte vind ik ook wel een goed stel, lekker nuchtere Groningers.
En Deniz en Daphne, toen ik ze voor het eerst zag dacht ik oh oh, maar ze doen het keurig, leuk stel
know'm sayin?
word? word.
pi_71967673
Die Chantal heeft serious issues. Hoop dat ze professionele hulp krijgt.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:54:34 #267
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_71985270
Geweldige serie dit Die boeren doen het toch wel het beste tot nu toe vind ik, hoewel Matthijs soms wel verbaal van kant wordt gemaakt door z'n meid
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_71988701
Chantal is zo irritant af en toe, in iedere aflevering is er wel iets mis...
Jaloers op een puber.. "zo lach je niet eens meer tegen mij " (of wat ze dan ook zei...)

Maar aan Matthijs kan ik me soms ook wel ergeren hoor.. Al is het dan wel weer leuk als Charlotte en hij in "discussie" zijn .
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:53:02 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71992656
Nou Chantal is echt niet gezond nee. Die moet even grondig aangepakt worden. De wereld draait om haar, vind ze.
Sowieso constant maar met die poederdozen in de weer ook, jaja, als je er maar goed uitziet.... Tssss.

Die Daphne, 'ik was vanochtend snel, acht uur wakker, vijf voor negen was ik klaar, had alleen mijn haar nog niet gedaan.'
Hallo hee, anderhalf uur nodig zijn per dag om er goed uit te zien?

Dat meneertje Deniz zo jaloers wordt als er iemand anders met zijn meid praat, is ook niet gezond. Nogal een minpuntje, als je zo wantrouwend bent.

Die Prosphat, wat een luie bitch is dat zeg, heel de tijd beetje in bed blijven liggen, ongelovelijk. Verwende nesten. Zit verder ook niet zo veel bij heb ik het idee.

Raiko doet het verrassend goed, ik had eerst een andere indruk maar nee hij doet 't aardig.
Die boertjes zijn ook ok. Op en top Groningers.

[ Bericht 5% gewijzigd door gebrokenglas op 18-08-2009 21:58:35 ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_71992920
Die Chantal, hahahaha... Niet normaal. Die moet echt ff een keer goed nagekeken worden. Die Raiko vind het allemaal wel best.
Die Matthijs en Charlotte vind ik echt grappig.
pi_71998438
Chantal . Enough said.

Ben net begonnen met kijken, zodoende tvp.!
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 10:58:46 #272
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72004089
Die boertjes zijn heerlijk gewoon gebleven, echt grappig en cool
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:04:03 #273
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72018947
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF
[ afbeelding ]
Ja dat was ook schokkend. Die Prosphat (wat een naam ook) die met de armen over elkaar terug naar de tent loopt, en dat arme kind met 10 liter water laat zeulen. Niet bepaald een positieve actie.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_72019343
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja dat was ook schokkend. Die Prosphat (wat een naam ook) die met de armen over elkaar terug naar de tent loopt, en dat arme kind met 10 liter water laat zeulen. Niet bepaald een positieve actie.
Dat vond ik inderdaad ook een vreemde actie.. dat kind viel ook nog bijna om..

Maar aan de andere kant, kan het best zo zijn dat dat meisje die jerrycan alleen wilde dragen.. of slepen..
pi_72019443
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:17 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad ook een vreemde actie.. dat kind viel ook nog bijna om..

Maar aan de andere kant, kan het best zo zijn dat dat meisje die jerrycan alleen wilde dragen.. of slepen..
dat meisje vond het geloof ik niet erg hoor, alleen omdat prostjat er zo bij loopt ziet het er raar uit
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')