Raiko heeft mexicaanse griepquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef Oldenzaal het volgende:
http://raikoo.hyves.nl/
Chantal
Chantaaaallllie (324)
gisteren, 16:07
:kissblush:
Snel beter worden
schatje! xxxx (l)
Maar ga jij dan vervolgens ook krijsen als een kind zodat je je zin krijgt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend zat gister mee te kijken naar Baby te Huur en ik zat lekker af te geven op Chantal zegt hij:: Zo ben jij ook hoor, jij gaat ook mopperen op me als ik niets doe in huis terwijl jij bezig bent in huis...Had hij wel gelijk in... ik begreep Chantal ook wel een heel klein beetje gister..
Nee dat dan weer niet!! Mijn vriend zei later wel: volgens mij is dit gewoon geacteerd.. is ze ingehuurd om zo hysterisch te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:17 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ga jij dan vervolgens ook krijsen als een kind zodat je je zin krijgt?
Dat kan toch niet!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef Starlie het volgende:
Was het weekend in Groningen en daar zag ik Maud van seizoen 1 hand in hand lopen met een meisje! Weet niet of het EEN vriendin is of haar vriendin.
Die nanny was niet echt overtuigend nee.. "Oh, over 5 minuten dan? Nou, okay"quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend zat gister mee te kijken naar Baby te Huur en ik zat lekker af te geven op Chantal zegt hij:: Zo ben jij ook hoor, jij gaat ook mopperen op me als ik niets doe in huis terwijl jij bezig bent in huis...Had hij wel gelijk in... ik begreep Chantal ook wel een heel klein beetje gister.. maar verder is het gewoon een freaky mens!! Dat gejank constant.. Vond het ook wel erg jammer dat die Nanny zich toch een beetje liet afschepen, ze had toch echt moeten zeggen: en NU ga je als de sodemieter naar je kind toe!!!
Was het weekend in Groningen en daar zag ik Maud van seizoen 1 hand in hand lopen met een meisje! Weet niet of het EEN vriendin is of haar vriendin.
Maar ja ,de afspraak kwam indd van Raiko af en niet van de nanny.beetje behoorlijk zwak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die nanny was niet echt overtuigend nee.. "Oh, over 5 minuten dan?Dat is de afspraak? Nou, okay"
Baby te huur wat spectaculairder én Raiko alleenstaande vader, hartstikke normaal tegenwoordig dus waarom niet??quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom kon Chantal niet van die toren springen als het toch zo een mooi plekje was?
Ja dat was ook schokkend. Die Prosphat (wat een naam ook) die met de armen over elkaar terug naar de tent loopt, en dat arme kind met 10 liter water laat zeulen. Niet bepaald een positieve actie.quote:
Dat vond ik inderdaad ook een vreemde actie.. dat kind viel ook nog bijna om..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat was ook schokkend. Die Prosphat (wat een naam ook) die met de armen over elkaar terug naar de tent loopt, en dat arme kind met 10 liter water laat zeulen. Niet bepaald een positieve actie.
dat meisje vond het geloof ik niet erg hoor, alleen omdat prostjat er zo bij loopt ziet het er raar uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook een vreemde actie.. dat kind viel ook nog bijna om..
Maar aan de andere kant, kan het best zo zijn dat dat meisje die jerrycan alleen wilde dragen.. of slepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |