Goedemorgen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:40 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!
![]()
![]()
Ben druk vandaag, dus weinig online overdag...![]()
ik zie t script vanavond wel...
en mr_a, ik blijf voor je duimen!!!!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef Dopekoe het volgende:
Goedemorgen allen
Weer een dag verder
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe werk?
Het werk op zich niet maar het bedrijf past totaal niet bij mij...quote:
Ah, op zo'n fiets. Dat is moeilijk. Ik ben ook veruit de jongste (23), maar er heerst wel een zeer informele sfeer binnen deze organisatie. Dus ik ervaar het niet als een probleemquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het werk op zich niet maar het bedrijf past totaal niet bij mij...
Ik ben veruit de jongste (en ik ben 28 jr) en ik ben niet iemand die in pantalon, overhemd en stropdas naar z'n werk gaat....
Spijkerbroek, polo en sneakers is meer mijn stijl
Ik wil ook een informele sfeer, dat is het hier ook wel maar dan wel met pakken aan enzo...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ah, op zo'n fiets. Dat is moeilijk. Ik ben ook veruit de jongste (23), maar er heerst wel een zeer informele sfeer binnen deze organisatie. Dus ik ervaar het niet als een probleem
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik wil ook een informele sfeer, dat is het hier ook wel maar dan wel met pakken aan enzo...
Ik werk op een particuliere school waar zelfs de studenten een pak aan moeten...
Vetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:41 schreef Dopekoe het volgende:
Er was in 1993 in het archeon of museon ofzo in Den Haag of Scheveningen een Jurassic Park museum met daarin rekwisieten zoals in de film gebruikt
Oa de Triceratops die ziek was
Ja, en wat de pakken betreft snap ik het ook niet helemaal maar ja, dat hoort bij een management opleiding in de automotive branch
ja, ik ben ook fan... maar het gaat er inmiddels al meer over of ik een stropdas om heb...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Lees ik daar dat je een Jurassic Park fan bent ???
Vrouwen met stropdassenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ben ook fan... maar het gaat er inmiddels al meer over of ik een stropdas om heb...
Jurassic Parc Rules (komt een dezer dagen weer een op belgie volgens mij...)
Verder alles wel? Pffffffffff, in pak naar je werk lijkt me drama (vooral met dit weer...) Dat nooit!!!
mmmm, en als het alleen een stropdas is en verder niks???quote:
Vrouwen met stropdassenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm, en als het alleen een stropdas is en verder niks???
Dat wil ik niet, tenmniste niet bij die vrouwen die hier werken....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm, en als het alleen een stropdas is en verder niks???
en waarom ben je daar weggegaan dan???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, tenmniste niet bij die vrouwen die hier werken....
Daarvoor wil ik naar m'n vorige werkgever terug
Was ik samen met nog 3 andere mannen de enige man in het bedrijf, er zat nog eens 50 vrouwen van 18 t/m 55
Laten we zeggen dat het niet uit vrije wil was.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en waarom ben je daar weggegaan dan???
ow... dat is vervelend. Ben je nu ook weer op zoek naar iets anders?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het niet uit vrije wil was.....
Niet op zoekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow... dat is vervelend. Ben je nu ook weer op zoek naar iets anders?
dat is dan wel weer prettig toch, dat het niet voor altijd is???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Niet op zoek
Krijg wel nog een aanbieding van een bedrijf, deze baan is ter overloop
Ja maar het duurt zo lang....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is dan wel weer prettig toch, dat het niet voor altijd is???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |