quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 4 uur tactisch geposteerd staan....
quote:mocht ik morgen tactisch niet zo goed staan dan ga ik vrijdag tactisch ergens anders staan.....
Jep, kan er mee uit de voetenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo nu weer over iets leuks praten... Fluffy heb je mijn characterdescriptions in je PM ontvangen?
Ik zal morgen nog een paar descriptions maken....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jep, kan er mee uit de voeten
Heb ik de vrije hand met de rest?
Of vraag de manager of je haar 5 minuutjes even alleen mag spreken. Kan je haar rustig opbiechten/mee uit vragenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 4 uur tactisch geposteerd staan.... mocht ik morgen tactisch niet zo goed staan dan ga ik vrijdag tactisch ergens anders staan.....
Ahh, ok. Ik zal proberen me er zoveel mogelijk aan te houden en alleen als het noodzakelijk is voor het script wat aanpassingen doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal morgen nog een paar descriptions maken....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Of vraag de manager of je haar 5 minuutjes even alleen mag spreken. Kan je haar rustig opbiechten/mee uit vragen
Ik vind het wel leuk om personages te bedenken en ze een persoonlijkheid te geven. Je mag ze uiteraad wel een beetje aanpassen hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ahh, ok. Ik zal proberen me er zoveel mogelijk aan te houden en alleen als het noodzakelijk is voor het script wat aanpassingen doen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om personages te bedenken en ze een persoonlijkheid te geven. Je mag ze uiteraad wel een beetje aanpassen hoor.
Het kan discreetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan weet de hele supermarkt dat er iets aan de hand is (of ze denken dat er iets ernstigs is...)
Als ze dat eventueel niet zou willen dan verpest je dat van te voren...
Nee, morgen tactisch geposteerd staan en hopen dat ze langs fietst en dan gewoon iets liefs zeggen... zoals mooie hoofddoek heb je om.... wil je helpen afwassen....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan weet de hele supermarkt dat er iets aan de hand is (of ze denken dat er iets ernstigs is...)
Als ze dat eventueel niet zou willen dan verpest je dat van te voren...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, morgen tactisch geposteerd staan en hopen dat ze langs fietst en dan gewoon iets liefs zeggen... zoals mooie hoofddoek heb je om.... wil je helpen afwassen....
Nee hoor ik vraag zoiets als ik vind dat je er lief uit ziet, zou je eens met me uit willen?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, morgen tactisch geposteerd staan en hopen dat ze langs fietst en dan gewoon iets liefs zeggen... zoals mooie hoofddoek heb je om.... wil je helpen afwassen....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor ik vraag zoiets als ik vind dat je er lief uit ziet, zou je eens met me uit willen?
Of niet 100 % Halal maar wel 100% veel lol!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]![]()
Oh, en als ze stopt: plaats haar hand op je kruis en zeg "0% varkensvlees, baby"
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is mijn persoonlijkheid???
Doe je er een voodoo-dansje mee, dan is het ineens wel een ritueel geslachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of niet 100 % Halal maar wel 100% veel lol!
Een psychotische dame met weinig tekst die meer tekst wil.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is mijn persoonlijkheid???
ja, ik heb al geregeld dat ik blijf leven toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jij bent nog niet beschreven, dus grijp je kans! Nu heb je misschien nog invloed
Ik heb nog geen koffie gekregen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik heb al geregeld dat ik blijf leven toch?
ja ho, dat is als we aan t filmen zijn he... of moet ik t langs komen brengen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie gekregen hoor
Hangt ervanaf welke jij denkt dat je de beste kansen geeftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, dat is als we aan t filmen zijn he... of moet ik t langs komen brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |