Ik ben ook benieuwd!!! Vooral omdat hij om 6 uur op moest... waarom? voorbereidingen treffen???quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar iedereen heen is, Ik wil Mr. A's dag weten. Heeft ie nou al gescoord of niet
Hij is wel verdacht stil, zou hij geluk hebben gehad?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!!! Vooral omdat hij om 6 uur op moest... waarom? voorbereidingen treffen???
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hij is wel verdacht stil, zou hij geluk hebben gehad?
En check eens mijn filmpje
Nee omdat ik een goede vriend moest aflossen bij het waken van zijn zus.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!!! Vooral omdat hij om 6 uur op moest... waarom? voorbereidingen treffen???
Oh, dat is minder... sterkte nog verder...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee omdat ik een goede vriend moest aflossen bij het waken van zijn zus.....
Kijk jij eens naar mn filmpje danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu valt het topic ineens stil....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Kijk jij eens naar mn filmpje dan
Zit eraan te denken toch richting Sin City te gaan qua stijl. Hoog contrast, zwart wit met alleen rood (of een andere kleur) zichtbaar..
Ach ik ken haar verder niet hoor maar hij wou gewoon thuis douchen. Dat snap ik wel dus om dan een uurtje naast haar te zitten terwijl ze slaapt vind ik prima. Vanavond ben ik weer even geweest, ook in het ziekenhuis gegeten en dus weer niet mijn kassameisje gezien....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is minder... sterkte nog verder...
blijft niet echt leuk, toch? Wat heeft ze precies dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ken haar verder niet hoor maar hij wou gewoon thuis douchen. Dat snap ik wel dus om dan een uurtje naast haar te zitten terwijl ze slaapt vind ik prima. Vanavond ben ik weer even geweest, ook in het ziekenhuis gegeten en dus weer niet mijn kassameisje gezien....
Ai, wel echt top dat je dat doetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ken haar verder niet hoor maar hij wou gewoon thuis douchen. Dat snap ik wel dus om dan een uurtje naast haar te zitten terwijl ze slaapt vind ik prima. Vanavond ben ik weer even geweest, ook in het ziekenhuis gegeten en dus weer niet mijn kassameisje gezien....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee omdat ik een goede vriend moest aflossen bij het waken van zijn zus.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu valt het topic ineens stil....
Je filmpje is wel goed, het ging meer om de reactie op mr_a...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Kijk jij eens naar mn filmpje dan
Zit eraan te denken toch richting Sin City te gaan qua stijl. Hoog contrast, zwart wit met alleen rood (of een andere kleur) zichtbaar..
Kanker, begon als leukemie maar is ondertussen al op haar organen overgeslagen.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
blijft niet echt leuk, toch? Wat heeft ze precies dan?
Ik bedoelde het eigenlijk meer als afleiding, maar kan me voorstellen dat het verkeerd overkwam. Sorryquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je filmpje is wel goed, het ging meer om de reactie op mr_a...
maar ik ga er maar vanuit dat je het niet (goed) gelezen hebt...
Shit, dat is wel heftig..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kanker, begon als leukemie maar is ondertussen al op haar organen overgeslagen.....
Oh, dat is wel heel erg... Wel lief van je, dat je dat voor hem doet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kanker, begon als leukemie maar is ondertussen al op haar organen overgeslagen.....
okee, ik had meer het idee dat je er over heen aan het praten was... Maar goed, dat was dus niet de bedoeling.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk meer als afleiding, maar kan me voorstellen dat het verkeerd overkwam. Sorry
Hij is een goede gozer dus doe ik dat voor hem.... Ik heb wel geleerd dat ik misschien te veel aarzel in het leven..... voor je het weet ben 43 en ben je opgegeven.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel erg... Wel lief van je, dat je dat voor hem doet.
Dat is wel een les die je eruit kan halen ja..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is een goede gozer dus doe ik dat voor hem.... Ik heb wel geleerd dat ik misschien te veel aarzel in het leven..... voor je het weet ben 43 en ben je opgegeven.....
Normaal zou ik deze opmerking ook niet maken maar de situatie met het kassameisje kwam ter sprake en zei dus die woorden: Pak je kans voor je het weet ben je 43 en zegt een arts dat je opgegeven bent...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat is wel een les die je eruit kan halen ja..
Iets wat ik toch wel als mijn motto zie is deze beroemde quote van Shakespeare:
Our doubts are traitors; and make us lose the good we oft might win by fearing to attempt.
Ook een mooie inderdaad.. Soms kan een gevoel "ik heb niets te verliezen" je echt helpen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Normaal zou ik deze opmerking ook niet maken maar de situatie met het kassameisje kwam ter sprake en zei dus die woorden: Pak je kans voor je het weet ben je 43 en zegt een arts dat je opgegeven bent...
Mijn motto is: Accept the good because they will make you accept the bad uit Things we lost in the fire.....
Het is wel waar inderdaad... je hebt niets te verliezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Normaal zou ik deze opmerking ook niet maken maar de situatie met het kassameisje kwam ter sprake en zei dus die woorden: Pak je kans voor je het weet ben je 43 en zegt een arts dat je opgegeven bent...
Mijn motto is: Accept the good because they will make you accept the bad uit Things we lost in the fire.....
Ik ga morgen om 4 uur tactisch geposteerd staan.... mocht ik morgen tactisch niet zo goed staan dan ga ik vrijdag tactisch ergens anders staan.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel waar inderdaad... je hebt niets te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |