Ik strijd voor het Boomkankerfondsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:34 schreef iszinloos het volgende:
Waarom heb jij zo'n obsessie met het woord kanker.
*zucht*quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik strijd voor het Boomkankerfonds
Mijn hoofdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LockonStratos het volgende:
En wat heb je precies gebruikt dat je tot dit sterrentopic gekomen bent?
SPOILER: Kanker! BomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friet saté
Ik moest lachenquote:
quote:
nee man waar haal je dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Anywhere het volgende:
Wordt geld ook van kankerbomen gemaakt?
Ik maak me hier veel zorgen om. Ik roep iedereen dan ook op om het Boomkankerfonds te steunen in haar strijd tegen boomkanker! Neem een voorbeeld aan Den_Tokke.quote:
We hadden toch al die boomfeestdag?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik maak me hier veel zorgen om. Ik roep iedereen dan ook op om het Boomkankerfonds te steunen in haar strijd tegen boomkanker! Neem een voorbeeld aan Den_Tokke.
Daarmee help je de kankerbomen nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
We hadden toch al die boomfeestdag?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Anywhere het volgende:Zeer slechte soep.SPOILER: Kanker! BomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |