abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784094
Jij staat echt op en gaat slapen met de Mexicaanse griep in je hoofd hè
pi_71786672
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:09 schreef Repeat het volgende:
Jij staat echt op en gaat slapen met de Mexicaanse griep in je hoofd hè
pi_71786920
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Oseltamivir voor Mexicaanse griep?
I feel kinda Locrian today
pi_71787169
Vage tentamenvraag vandaag:
Wat is de 'alarmbel' van het limbische systeem?

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71787246
Wat waren de antwoordmogelijkheden?
pi_71787271
De amygdala, Hippocampus, corpora mammillaria of hypothalamus
pi_71787387
Aaah, jaja, iets te ver weggezakt.
Maar wat een achterlijke formulering.
pi_71787651
Wat een debiele vraag inderdaad, maar volgens mij moet het antwoord amydala zijn.
pi_71794932
Iemand van jullie wel eens een patiënt(e) geregeld?
pi_71795103
Hell no! Moet zeggen dat ik ook amper patiënten zie in mijn leeftijdscategorie.
Jij wel?
pi_71795239
Nee, maar had ik gewild dan was vanmiddag m'n kans geweest, helaas zat de arts er ook bij, maar buiten dat weet ik ook niet of ik het zonder hem wel gedaan had. Er is toch goed ingeslagen dat het eigenlijk not done is, maar ik zie het probleem niet zo op een poli...

Vandaar mijn vraag
pi_71795489
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:56 schreef Repeat het volgende:
Nee, maar had ik gewild dan was vanmiddag m'n kans geweest, helaas zat de arts er ook bij, maar buiten dat weet ik ook niet of ik het zonder hem wel gedaan had. Er is toch goed ingeslagen dat het eigenlijk not done is, maar ik zie het probleem niet zo op een poli...

Vandaar mijn vraag
Ach, zolang ze geen Mexicaanse griep heeft

Nee, serieus, het lijkt me een erg slecht idee. Maar zat die pt dan zo met je te flirten in bijzijn van de arts?
pi_71795936
Als dit het enige moment is dat je haar ziet als patiënt zijnde zie ik geen probleem
Is het een opgenomen patiënte die je vaker gaat zien zou ik het niet doen
pi_71796495
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:07 schreef MaxC het volgende:
De amygdala, Hippocampus, corpora mammillaria of hypothalamus
De amygdala natuurlijk
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_71797061
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:25 schreef MaxC het volgende:
Als dit het enige moment is dat je haar ziet als patiënt zijnde zie ik geen probleem
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71797293
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ach, zolang ze geen Mexicaanse griep heeft

Nee, serieus, het lijkt me een erg slecht idee. Maar zat die pt dan zo met je te flirten in bijzijn van de arts?
Eerst die patiente zelf gezien op de poli, ging lekker soepel om het zo maar te zeggen. Toen ging ik het dus bespreken met de arts etc en toen was het daarna dus snel klaar, vandaar... Maarja toch een beetje raar om er echt werk van te maken, zoals ik zei schijnt dat echt heel slecht te zijn als Ik al het professioneel gedragonderwijs goed begrepen heb
pi_71797305
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:25 schreef MaxC het volgende:
*zoemer*

WRONG ANSWER! Je moet je als arts volledig concentreren op het consult. Vind je iemand meer dan gemiddeld leuk en je denkt dat het wederzijds is, maak het consult professioneel af en spreek hem of haar na die tijd snel.
pi_71797342
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

Eerst die patiente zelf gezien op de poli, ging lekker soepel om het zo maar te zeggen. Toen ging ik het dus bespreken met de arts etc en toen was het daarna dus snel klaar, vandaar... Maarja toch een beetje raar om er echt werk van te maken, zoals ik zei schijnt dat echt heel slecht te zijn als Ik al het professioneel gedragonderwijs goed begrepen heb
Waar deed je ook alweer je co-schappen, geriatrie was het toch?
pi_71797377
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef starla het volgende:

[..]

*zoemer*

WRONG ANSWER! Je moet je als arts volledig concentreren op het consult. Vind je iemand meer dan gemiddeld leuk en je denkt dat het wederzijds is, maak het consult professioneel af en spreek hem of haar na die tijd snel.
Dat is juist het probleem, kan moeilijk als een of andere stalker in de status haar telefoonnummer opzoeken Overigens ben ik natuurlijk geen arts...
pi_71797383
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef starla het volgende:

[..]

*zoemer*

Ik bedoel natuurlijk ook wat afspreken na het consult
pi_71797388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:19 schreef starla het volgende:

[..]

Waar deed je ook alweer je co-schappen, geriatrie was het toch?
Pathologie
pi_71797440
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef Repeat het volgende:

[..]

Pathologie
pi_71799971
Pff ff serieus trouwens hey, ben al 3 jaar ingeschreven bij studentenwoningweb en kan nog steeds geen fatsoenlijke kamer in A'dam vinden! :/
only dead fish swim with the stream.
pi_71803179
Volgens mij is er in het tuchtrecht ook zo'n regeling dat je pas 6 maanden na het beëindigen van je behandelrelatie een liefdesrelatie mag beginnen met je patiënten.

Dit is ook wel kut: Pt. 45 jaar. DM type I met ongeveer alle complicaties die daarbij passen. Voor zijn nierinsufficientie 3x/week gedialyseerd. Eenmaal getransplanteerd, maar die nier werd afgestoten dus die is weer verwijderd. Nu heeft die kerel een Grawitz-tumor in zijn niet-werkende achtergebleven nier. En een X-thorax vol met voor meta's verdachte afwijkingen.
pi_71803326
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef iofn het volgende:
Volgens mij is er in het tuchtrecht ook zo'n regeling dat je pas 6 maanden na het beëindigen van je behandelrelatie een liefdesrelatie mag beginnen met je patiënten.

Dit is ook wel kut: Pt. 45 jaar. DM type I met ongeveer alle complicaties die daarbij passen. Voor zijn nierinsufficientie 3x/week gedialyseerd. Eenmaal getransplanteerd, maar die nier werd afgestoten dus die is weer verwijderd. Nu heeft die kerel een Grawitz-tumor in zijn niet-werkende achtergebleven nier. En een X-thorax vol met voor meta's verdachte afwijkingen.
Poeh heavy zeg
pi_71803402
Mijn broer(24 j.) is nu ook een casus

Voelde iets knappen in zijn hoofd, vervolgens tijd lang prikkelend bij de trigeminus, verder een uur lang soort aura en metamorfopsie. Verder nog wat motorische verschijnselen in rechterhand. Nu gaat het wat beter maar is inmiddels doorverwezen naar de neuroloog. Verder geen neurologische voorgeschiedenis

Iemand DD? Partiële epilepsie? Migraine? Petit-mal?
pi_71803651
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:40 schreef Repeat het volgende:
Iemand van jullie wel eens een patiënt(e) geregeld?
'k Heb een keer meegemaakt dat een pte voortdurend avances maakte gedurende het hele consult, het begon al tijdens de anamnese en bij het LO ging ze ermee door. Uiteindelijk heb ik toen ze weer zo'n opmerking maakte, maar gewoon zo gezegd: "Vanuit mijn functie als arts kan ik daar geen commentaar op geven" oid. Daarna hield ze nog niet op en in de week daarna heeft ze dagelijks het secretariaat gebeld met vragen...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71803754
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef MaxC het volgende:
Mijn broer(24 j.) is nu ook een casus

Voelde iets knappen in zijn hoofd, vervolgens tijd lang prikkelend bij de trigeminus, verder een uur lang soort aura en metamorfopsie. Verder nog wat motorische verschijnselen in rechterhand. Nu gaat het wat beter maar is inmiddels doorverwezen naar de neuroloog. Verder geen neurologische voorgeschiedenis

Iemand DD? Partiële epilepsie? Migraine? Petit-mal?
Ontstonden de symptomen direct na het knapje? Waren ze direct maximaal of namen ze geleidelijk toe/verspringend? Had hij ook hoofdpijn, zo ja, dimensies en VAS? Aan welke kant had hij de tintelingen? Welke motorische verschijnselen had hij? Trekkingen? Bewustzijnsdaling?

Etc.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71803768
Partieel eenvoudig staat wel bovenaan in je DD met een motorische en een sensorische component.
Partieel complex is het niet aangezien (uit jouw verhaal concluderend) het bewustzijn niet meedeed.
Migraine gaat vaker gepaard met motorische uitval ipv myokymieen, hoewel het wel kan.
Een absence lijkt me niet.
pi_71804046
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:34 schreef intoxicated het volgende:

[..]

'k Heb een keer meegemaakt dat een pte voortdurend avances maakte gedurende het hele consult, het begon al tijdens de anamnese en bij het LO ging ze ermee door. Uiteindelijk heb ik toen ze weer zo'n opmerking maakte, maar gewoon zo gezegd: "Vanuit mijn functie als arts kan ik daar geen commentaar op geven" oid. Daarna hield ze nog niet op en in de week daarna heeft ze dagelijks het secretariaat gebeld met vragen...
Dat is toch supermooi!

of was ze lelijk?
pi_71804518
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef Repeat het volgende:
of was ze lelijk?
pi_71804595
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Ontstonden de symptomen direct na het knapje? Waren ze direct maximaal of namen ze geleidelijk toe/verspringend? Had hij ook hoofdpijn, zo ja, dimensies en VAS? Aan welke kant had hij de tintelingen? Welke motorische verschijnselen had hij? Trekkingen? Bewustzijnsdaling?

Etc.
Verder weet ik het niet. Nou ja, ik ga zo naar Schiphol en dan door naar Albufeira in Portugal. Hoor wel wat de neuroloog heeft gevonden.

Iedereen wordt toch om dezelfde 4 redenen arts? Vrouwen, geld, status en vrouwen? ©
pi_71804634
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:00 schreef MaxC het volgende:
Iedereen wordt toch om dezelfde 4 redenen arts? Vrouwen, geld, status en vrouwen? ©
Fijne vakantie!

Ik ga morgen naar Hongarije!!
pi_71805134
Veel plezier allebei!

* intoxicated gaat lekker door deze zomer..
pi_71805188
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:20 schreef intoxicated het volgende:
Veel plezier allebei!

* intoxicated gaat lekker door deze zomer..
Dankuzeer...ga nu ook m'n bedje opzoeken want moet er morgen om 6:30 uit.

Allen een zeer vruchtbare en leerzame 10 dagen toegewenst!

pi_71805527
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef starla het volgende:

[..]

Fijne vakantie!

Ik ga morgen naar Hongarije!!
Ben begin dit jaar in Boedapest geweest, best chill daar. En bloedheet destijds
pi_71807981
En wat bracht de postbode vandaaaaaaaag:

pi_71809394
pi_71809687
(1 uur later dan normaal omdat ik mocht uitslapen na m'n avonddienst gisteren ).
pi_71810415
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:34 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer op de neuro een opdringerige patiënt gehad. Zo'n kerel van een jaar of 35 met een veel te glad kapsel en veel te veel cheape aftershave. Hij kwam voor hoofdpijn, maar ineens ging het over libidoverlies. Hij weidde enorm uit, ik moest niet denken dat hij nu dan geen seks had, maar hij had nu 4x per week seks in plaats van elke dag. Dus dat was voor hem echt erg. Of ik me dat kon voorstellen? Of dat ik geen vriend had? Ik had geen zin meer in lichamelijk onderzoek, dus heb dat uiterst summier uitgevoerd. Toen ie later met de neuroloog ging praten, noemde hij z'n libidoklachten niet eens meer.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:50:18 #241
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71821315
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef MindVision het volgende:
En wat bracht de postbode vandaaaaaaaag:
[ afbeelding ]

Mooi ding!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:25:51 #242
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_71823866
Dan wil ik ook even patsen met mijn stethoscoop
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_71839724
pi_71839845
pi_71840470
eten
pi_71840639
Red Bull
pi_71840986
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:07 schreef Honeymooner het volgende:
Red Bull
ah bah

Even een vraagje. Eergisteren werd mn Hb gecontroleerd, nu is tussen 7.8-10.8 normaal, maar kan je ook te veel hebben? En hoe zie je dat bij een patiënt?
pi_71841055
Ja je kunt ook teveel hebben, geeft aan dat je aan het indikken bent of dat er teveel vocht uit de bloedbaan is getreden.
En verder nog bij polycytemie vera, waarbij je teveel ery's hebt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:56:45 #249
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_71841416
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:37 schreef Honeymooner het volgende:
Ja je kunt ook teveel hebben, geeft aan dat je aan het indikken bent of dat er teveel vocht uit de bloedbaan is getreden.
En vergeet EPO gebruik niet
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_71842398
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:56 schreef Pluizel het volgende:

[..]

En vergeet EPO gebruik niet
Ah ja stom van mij
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:11:07 #251
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71843107
quote:
Is dat per definitie slecht? Meer rbc's dan normaal?
pi_71843139
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:32 schreef EricT het volgende:

[..]

ah bah

Even een vraagje. Eergisteren werd mn Hb gecontroleerd, nu is tussen 7.8-10.8 normaal, maar kan je ook te veel hebben? En hoe zie je dat bij een patiënt?
De patiënt kan wat roder eruit zien, maar dat hoeft volgens mij niet. PV patiënten hebben verder vaak hoofdpijn en soms heel typisch hevige pijn in de vingers/voeten (erytromelalgie). Verder hebben die patienten dus een verhoogde trombose neiging.

Soms ook een verhoogde bloedingsneiging (want vaak is het niet alleen een PV beeld, maar een gemengd beeld met ET en MF). Hierdoor is de milt/lever vaak ook vergroot, soms helemaal tot aan het bekken..
Shine bright like a diamond.
pi_71846595
Nog maar een paar dagen en ik heb mijn allereerste oproepdienst erop zitten
pi_71852595
Prima die terugkomdagen, 's ochtends naar wat slechte praatjes luisteren, 's middags vrij.
pi_71853361
Ik moet maandag weer beginnen, na een chille vakantie van 4 weken.
Co-schap klinische genetica, iemand hier ervaring mee?
pi_71853590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Honeymooner het volgende:
Ik moet maandag weer beginnen, na een chille vakantie van 4 weken.
Co-schap klinische genetica, iemand hier ervaring mee?
Dat is een keuze coschap mag ik hopen?
pi_71853937
quote:
Ja je kunt ook teveel hebben, geeft aan dat je aan het indikken bent of dat er teveel vocht uit de bloedbaan is getreden. En verder nog bij polycytemie vera, waarbij je teveel ery's hebt.
En rokers uiteraard
pi_71853988
Pff, slopende maar wel heel leuke dag op OK gehad. Bij àlle patiënten kwamen er tijdens de gynaecologische OK nieuwe bevindingen bij waardoor de chirurg erbij moest worden gehaald... Uiteindelijk van 08:30-17:30 bezig geweest met 2 OK's die elk 2 uur hadden moeten duren

En oh wat was ik blij dat ik goed had ontbeten + eten bij me had
pi_71857315
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:35 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat is een keuze coschap mag ik hopen?
Yep, 5e jaar is 10 co-schappen van 4 weken en we mogen er 2 á 3 zelf kiezen.
pi_71866948
en bijna weekend
pi_71867107
Wilde het ook gaan zeggen, bijna weekend!
pi_71884515
Nou, dat was weer een indrukwekkende rij mafkezen deze week. Een labiele travo met liefdesverdriet, een pedofiele leraar Engels en als het de patiënten zelf niet waren dan was het wel een partner van een patiënt die de arts-assistent aanvliegt
pi_71886592
Wel een leuk artikel in Arts in Spe deze week, over geneeskundeboeken.

http://artsinspe.artsenne(...)geen-Grundmeijer.htm

Vraag me ernstig af waarom er 2 woordenboeken in de top 10 staan. Ook blijkt dat 'wij' (Nijmegen) in het eerste jaar het meeste aan boeken uitgeven: ¤1008

Overigens vind ik van die top 10 beste boeken Moore bij nader inzien het slechts: je kunt er inderdaad nooit iets in vinden. Het Geneeskundig Proces lees ik gewoon niet, heb ik er ook geen last van .

[ Bericht 20% gewijzigd door dotKoen op 14-08-2009 21:51:50 ]
pi_71886948
Even het laatste avondje Elcid meepakken
pi_71889022
Hoezo functionele Histologie als slechtste boek in Maastricht:? Ach ja het meeste gespuis wat daar geneeskunde studeert had al de grootste moeite om hun blokken in een keer te halen
pi_71889981
Even een vraag hè. De introweek (VU), zal ik daarheen gaan of niet? Het is of dat of nog een weekje naar het buitenland..
Is dat wat? Of zwaar overrated?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:42:23 #267
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_71890696
coelho beste boek: ik schaam me

Mensen die coelho als bron nemen bij presentaties in jaar 1 en 2 !
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_71890864
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef gohan16 het volgende:
coelho beste boek: ik schaam me

Mensen die coelho als bron nemen bij presentaties in jaar 1 en 2 !
Zelfs in jaar 2 nog ?
pi_71894452
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef MindVision het volgende:
Even een vraag hè. De introweek (VU), zal ik daarheen gaan of niet? Het is of dat of nog een weekje naar het buitenland..
Buitenland doen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:49:41 #270
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71894685
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef MindVision het volgende:
Als je niet gaat mis je mijn pure awesome-heid.
Volgens mij wordt het wel leuk.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:13 schreef EricT het volgende:

[..]

Buitenland doen
Waarom?
pi_71894687
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:13 schreef EricT het volgende:

[..]

Buitenland doen
Ik stem tegen, zeker weten doen. Geneeskunde is een contact intensieve studie waarbij je veel contact hebt met mede studenten. Een introweek maakt dit contact een stuk makkelijker, en het is vooral een feestweek die minstens zo leuk is als een weekje buitenland.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 03:13:59 #272
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71894828
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:49 schreef pmdomela het volgende:
contact hebt medestudenten
Doel je nu op CHICKS HOSSELEEEE!!11einz of niet specifiek?
Ik denk dat het sleepytime is.

voor de
pi_71894897

[ Bericht 100% gewijzigd door Repeat op 15-08-2009 03:27:08 ]
pi_71894934
quote:

[..]

Ik stem tegen, zeker weten doen. Geneeskunde is een contact intensieve studie waarbij je veel contact hebt met mede studenten. Een introweek maakt dit contact een stuk makkelijker, en het is vooral een feestweek die minstens zo leuk is als een weekje buitenland.
Dat contact kan je ook wel opbouwen tijdens de wekelijkse borrel/verenigingavond.
pi_71894962
Ik heb tijdens de elcid ook geen vrienden gemaakt, wel veel gezopen
pi_71896588
http://en.wikipedia.org/wiki/Dermoid_cyst

Verder zeg ik niks, maar het was met afstand de coolste operatie EVER 3 uur lang genieten
pi_71897036
quote:

[..]

Goed, maar je eigen introductie heb je maar 1 keer. Naar het buitenland kan altijd nog (tijdens een blok ofzo.. )
pi_71897051
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef intoxicated het volgende:

Verder zeg ik niks, maar het was met afstand de coolste operatie EVER 3 uur lang genieten
Juk, van zoiets stond toch ook een plaatje in Arts in spé?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:34:37 #279
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71899572
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef intoxicated het volgende:

Zaten er tanden in
Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is m'n eigen arthroscopie
pi_71899619
Hoe kun je nu serieus overwegen om je introductie week te missen ?
pi_71900246
Ik ben niet naar mijn introkamp gegaan. Wel de KEI-week 24/7 gevolgd en de intro van de studie, maar ten tijde van het kamp had ik het echt even gehad met nieuwe mensen leren kennen enzo. Was 1x uitgeloot, heb dus 1 jaar iets anders gestudeerd, daar wel algemene introweek van de VU meegemaakt en introkamp van de studie, dus ik was er gewoon klaar mee..

Vind het 1 groot bullshit-argument dat je dan geen mensen zou leren kennen of vrienden zou maken (hoorde ik irl vaak), tuurlijk zijn er mensen die vanaf het kamp af contact hebben gehouden, maar tis niet noodzakelijk ofzo.
pi_71903565
Introkamp wordt hier ook nergens bedoeld hoor, we hebben het allemaal over de algemene introductie week
pi_71906030
^ zal ik je uitleggen.

Studeer al 3 jaar in A'dam en heb al een bachelor, 'stad verkennen' en voorgesteld worden aan verenigingen etc. hoeft van mij allemaal niet.
Daarnaast maak ik mij niet druk om of ik sociale contacten kan leggen als ik niet naar die intro ga, dat komt wel goed. Ook vrij weinig zin in dronken 18jarige 'ikgadokterworden'-studenten om me heen. Ben zelf nog niet begonnen aan GNK jaar 1 maar word oprecht al moe van sommige opmerkingen van eerstejaars-studenten hier.
Ga maandag wel even kijken wat ze te melden hebben, maar denk niet dat ik me ga inschrijven voor de rest van de week. Buitenland it is.
pi_71906034
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 03:32 schreef EricT het volgende:

[..]

Dat contact kan je ook wel opbouwen tijdens de wekelijkse borrel/verenigingavond.
Tuurlijk kan dat ook, maar het maakt het wel makkelijker. Grootste argument blijft nog dat het gewoon leuk is. En om even te reageren op het hierbovenstaande. Lang niet alle eerstejaars komen net kijken bij het studentenleven, er zijn veel meer mensen die niet meteen zijn ingeloot.

Ik kan overigens nooit naar de borrelavond van de studievereniging omdat die samenvalt met de borrelavond van de studentenvereniging waar ik lid van ben.
pi_71908136
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef MindVision het volgende:
maar word oprecht al moe van sommige opmerkingen van eerstejaars-studenten hier.
Vertel eens

* Repeat hoort een potentieel mooi verhaal
pi_71908221
^ dan gaan sommige mensen zich op hun tenen getrapt voelen, niet bevorderlijk voor de sociale cohesie hier. Maar betreft dat gezever over de opleiding of het uiten van 'ervaringen' terwijl je nog geen één college geneeskunde hebt gehad, come on. Iets met schoenmaker en leest.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:45:45 #287
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_71910379
Bij ons zijn de mensen die niet bij de intro waren uiteindelijk ook wel in de groep opgenomen. Ook zijn er ook mensen die wel bij de intro waren, maar uiteindelijk niet echt in de groep pasten. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je nou gaat of niet. Het is wel een hele leuke tijd die je mist, maar goed. Zeker als je de eerste dag er wel bent, kun je jezelf nog wel voorstellen aan je werkgroep en zeggen dat je op vakantie gaat.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_71911371
De werkgroepen worden daar niet toegelicht hè, het zijn echt alleen de introgroepen.
pi_71918068
Heb ook al een topic in VA, maar ik kan het ook hier ook proberen

Ik zoek eerstejaars geneeskunde boeken!
Als je nog een of meerdere boeken uit deze .pdf http://www.erasmusmc.nl/O(...)ekenlijstjaar1-1.pdf , laat het me weten! Liefst uit omgeving Rotterdam

[ Bericht 2% gewijzigd door thomasss op 16-08-2009 20:39:08 ]
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:07:55 #290
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71928826
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef MindVision het volgende:
^ dan gaan sommige mensen zich op hun tenen getrapt voelen, niet bevorderlijk voor de sociale cohesie hier. Maar betreft dat gezever over de opleiding of het uiten van 'ervaringen' terwijl je nog geen één college geneeskunde hebt gehad, come on. Iets met schoenmaker en leest.
Sowwy
pi_71928852
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef thomasss het volgende:
Heb ook al een topic in VA, maar ik kan het ook hier ook proberen

Ik zoek eerstejaars geneeskunde boeken!
Als je nog een of meerdere boeken uit deze .pdf http://www.erasmusmc.nl/O(...)ekenlijstjaar1-1.pdf, laat het me weten! Liefst uit omgeving Rotterdam
Doet het niet
pi_71930927
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Doet het niet
Thanks, nu weer wel
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_71931330
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:39 schreef thomasss het volgende:

[..]

Thanks, nu weer wel
Je gaat toch niet alle boeken kopen ofwel ? Want ik zie zo een aantal boeken die totaal waardeloos zijn. Ik heb je helaas niks aan te bieden, behalve de Junquiera en gebruik ik soms zelf nog eens.
pi_71933388
Geweldig. M'n moeder (manager) krijgt een telefoontje van een collega die waarschijnlijk griep heeft.... en ze weet niet of ze moet komen ... maar ze heeft toch een beetje een loopneus... en wat hoofdpijn ....en misschien is het wel Mexicaanse griep... dus de vraag is of ze morgen naar werk moet proberen te komen of niet

Moeder's reactie: "Ik ben niet echt onder de indruk"

De eerste vakantie-smoezen komen binnen
pi_71940930
pi_71941044
pi_71942359
Jezus wat sta jij vroeg op, ben je in Zeeland geplaatst ofzo

pi_71957726
Neejoh, in het LUMC, vijf hele minuten reizen hier vandaan.
pi_71959919
Introkamp Pulse was leuk .
pi_71959971
Iemand nog een casus? Ik ben wel weer toe aan een gezond portie somatiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')