Is dat per definitie slecht? Meer rbc's dan normaal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:37 schreef Honeymooner het volgende:
Ja je kunt ook teveel hebben, geeft aan dat je aan het indikken bent of dat er teveel vocht uit de bloedbaan is getreden.
En verder nog bij polycytemie vera, waarbij je teveel ery's hebt.
De patiënt kan wat roder eruit zien, maar dat hoeft volgens mij niet. PV patiënten hebben verder vaak hoofdpijn en soms heel typisch hevige pijn in de vingers/voeten (erytromelalgie). Verder hebben die patienten dus een verhoogde trombose neiging.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:32 schreef EricT het volgende:
[..]
ah bah
Even een vraagje. Eergisteren werd mn Hb gecontroleerd, nu is tussen 7.8-10.8 normaal, maar kan je ook te veel hebben? En hoe zie je dat bij een patiënt?
Dat is een keuze coschap mag ik hopen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Honeymooner het volgende:
Ik moet maandag weer beginnen, na een chille vakantie van 4 weken.
Co-schap klinische genetica, iemand hier ervaring mee?
En rokers uiteraardquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:37 schreef Honeymooner het volgende:
Ja je kunt ook teveel hebben, geeft aan dat je aan het indikken bent of dat er teveel vocht uit de bloedbaan is getreden. En verder nog bij polycytemie vera, waarbij je teveel ery's hebt.
Yep, 5e jaar is 10 co-schappen van 4 weken en we mogen er 2 á 3 zelf kiezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is een keuze coschap mag ik hopen?
Zelfs in jaar 2 nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef gohan16 het volgende:
coelho beste boek: ik schaam me
Mensen die coelho als bron nemen bij presentaties in jaar 1 en 2!
Buitenland doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef MindVision het volgende:
Even een vraag hè. De introweek (VU), zal ik daarheen gaan of niet? Het is of dat of nog een weekje naar het buitenland..
Is dat wat? Of zwaar overrated?
Als je niet gaat mis je mijn pure awesome-heid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef MindVision het volgende:
Even een vraag hè. De introweek (VU), zal ik daarheen gaan of niet? Het is of dat of nog een weekje naar het buitenland..
Is dat wat? Of zwaar overrated?
Waarom?quote:
Ik stem tegen, zeker weten doen. Geneeskunde is een contact intensieve studie waarbij je veel contact hebt met mede studenten. Een introweek maakt dit contact een stuk makkelijker, en het is vooral een feestweek die minstens zo leuk is als een weekje buitenland.quote:
Doel je nu op CHICKS HOSSELEEEE!!11einz of niet specifiek?quote:
Dat contact kan je ook wel opbouwen tijdens de wekelijkse borrel/verenigingavond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:49 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ik stem tegen, zeker weten doen. Geneeskunde is een contact intensieve studie waarbij je veel contact hebt met mede studenten. Een introweek maakt dit contact een stuk makkelijker, en het is vooral een feestweek die minstens zo leuk is als een weekje buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |