leonieke, gefeliciteerd met je trouwdag en pizza is natuurlijk perfect om 't te vieren!
Freecell, ik drink tegenwoordig enorm veel, meestal al voor kantoor ongeveer een liter! Ach ja, kan niet echt kwaad volgens de vk en ik heb er minder honger door. Mooie echo trouwens.
Nou, het verhaal van de vk krijgt nog een staartje. Ik mag nu volgende week dinsdag op controle. En ze heeft nog gebeld vanavond om het uit te leggen. Samenvatting van het geheel is dat zij ook geen goede dag heeft gehad met veel rare dingen en doorverwijzingen naar de gyn. En, heel belangrijk voor mij, ze heeft haar excuses aangeboden. Net nog even wat uitgevraagd over dat vocht en als ik twijfel kan ik altijd bellen, maar ze schatten zo in dat het meevalt.
En de laatste les gym, ook raar. Eng ook om te zien dat iemand die even ver zwanger is als ik al is doorgestuurd naar de gyn op verdenking van zwangerschapsvergiftiging, die moest nu om de dag naar het ziekenhuis. Pff, dat lijkt me dan ook weer zwaar.
Nou, het was me het dagje wel, ben er moe van. Ga er zo in bed nog maar eens over denken. Had al even gekeken bij andere vk's maar kon niet echt een alternatief vinden, dus ik hoop dat hiermee de kou uit de lucht is, dan kan ik hier gewoon blijven. Bedankt voor alle 'steuntjes'

, ik voelde me zo enorm rot en was even bang dat het alleen een hormoonuitbarsting was. Dat was mijn reactie deels ook, maar zelfs de vk gaf aan dat ik er een goede reden voor had.