Apart. Begreep dus inderdaad dat hij in de Arena was gisteren. Kan me niet voorstellen dat het voor niks is geweest, ondanks wat Van den Boog zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Dvm86 het volgende:
Geen functie voor Petrovic:
Tegen PSV was Honda anders uitstekend bezig, verdedigend gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:33 schreef DemonDEFO het volgende:
Honda is aanvallend erg goed, maar verdedigend vind ik hem echt waardeloos. Wint weinig duels, pakt weinig ballen af en blijft net iets te vaak voorin hangen.
Ik ben benieuwd of Atouba tegen RKC speelt. Ik wil wel eens goed kunnen zien wat voor een trucendoos hij heeft.
Ik denk dat dat een beetje onmogelijk wordt, al zou het natuurlijk wel uber zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef DurQ het volgende:
Ik ga het bericht hier niet postten, maar het gerucht gaat dat Ajax bezig is met Christian Chivu
Hij is geloof ik niet meer eerste keus daar in Milaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje onmogelijk wordt, al zou het natuurlijk wel uber zijn
In dat geval...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hij is geloof ik niet meer eerste keus daar in Milaan?
Bron?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef DurQ het volgende:
Ik ga het bericht hier niet postten, maar het gerucht gaat dat Ajax bezig is met Christian Chivu
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus gewoon gratis geld weggeven omdat we geen zin hebben in onderhandelingen?![]()
Goed nieuws.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Petrovic
Honda is ook niet nodig, niet nog zo'n lichtgewicht op het middenveld
Kijk eens naar de lengte van het middenveld van Barcelona zou ik zeggen, een middenvelder hoeft niet groot te zijn. Sterker nog, om technisch en verzorgd voetbal te spelen is een klein lijf misschien wel een voordeel. Cruijff zweert er bij in ieder geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Petrovic
Honda is ook niet nodig, niet nog zo'n lichtgewicht op het middenveld
Chivu zou echtzijn
Mjah, Cruijff loopt al jaren te gillen van de zijlijn en doet weinig meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lengte van het middenveld van Barcelona zou ik zeggen, een middenvelder hoeft niet groot te zijn. Sterker nog, om technisch en verzorgd voetbal te spelen is een klein lijf misschien wel een voordeel. Cruijff zweert er bij in ieder geval.
Absurd dat Suarez zo laag op de salarisschaal staat. Echt onbegrijpelijk. Dit had afgelopen winter al geregeld moeten zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...
Voetbaltechnisch klopt het nog altijd wel wat hij zegt. Hij moet zich gewoon niet meer teveel bemoeien met de poppetjes die in de organisatie rondlopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, Cruijff loopt al jaren te gillen van de zijlijn en doet weinig meer.
Voor Ajax werkte het, zeker afgelopen seizoen, niet in ieder geval. Dat kan ook liggen aan hoe goed die middenvelders zijn, die van Barcelona zijn wel uitzonderlijk goed natuurlijk.
Dat is het kromme bij Ajax, eigen jeugd krijgt veel sneller een verhoging, naar prestaties wordt nauwelijke gekeken dan heb ik de indruk anders zou ik ook niet weten hoe het kan dat Stekel en Urby grootverdieners zijn in de selectiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Absurd dat Suarez zo laag op de salarisschaal staat. Echt onbegrijpelijk. Dit had afgelopen winter al geregeld moeten zijn.
quote:Tegen hoofdklasser VVSB begon Atouba in de basis. De Kameroener deed een uur mee, maakte een goede indruk en trakteerde het publiek ook nog op een aantal technische hoogstandjes.
Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...
Het vormt natuurlijk ook een signaal naar andere spelers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
Dat is wel waar, we moeten maar zien hoe het uitpaktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het vormt natuurlijk ook een signaal naar andere spelers.
Klopt, maar ik wil gewoon zo graag dat hij 1 jaartje bijtekent zodat hij er volgend jaar ook nog bij is.. dit jaar wordt hij nog iets beter en volgend jaar zit hij denk ik op zijn beste kunnen en dat wil ik ook nog graag zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |