abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71615856
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:08 schreef Dvm86 het volgende:
Geen functie voor Petrovic:
Apart. Begreep dus inderdaad dat hij in de Arena was gisteren. Kan me niet voorstellen dat het voor niks is geweest, ondanks wat Van den Boog zegt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:46:57 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71616045
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:33 schreef DemonDEFO het volgende:
Honda is aanvallend erg goed, maar verdedigend vind ik hem echt waardeloos. Wint weinig duels, pakt weinig ballen af en blijft net iets te vaak voorin hangen.

Ik ben benieuwd of Atouba tegen RKC speelt. Ik wil wel eens goed kunnen zien wat voor een trucendoos hij heeft.
Tegen PSV was Honda anders uitstekend bezig, verdedigend gezien.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:06:15 #103
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71616464
Ik ga het bericht hier niet postten, maar het gerucht gaat dat Ajax bezig is met Christian Chivu
pi_71616551
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef DurQ het volgende:
Ik ga het bericht hier niet postten, maar het gerucht gaat dat Ajax bezig is met Christian Chivu
Ik denk dat dat een beetje onmogelijk wordt, al zou het natuurlijk wel uber zijn
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:11:49 #105
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71616561
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een beetje onmogelijk wordt, al zou het natuurlijk wel uber zijn
Hij is geloof ik niet meer eerste keus daar in Milaan?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:12:47 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71616574
Dat moet Chiwu niet willen. Hij is veels te goed om zo vroeg al terug te keren naar de Eredivisie. Die moet lekker nog een aantal jaar meespelen in een grote competitie, zoals Engeland of Spanje.

Ik zie dat sowieso niet gebeuren.
pi_71616575
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef DurQ het volgende:

[..]

Hij is geloof ik niet meer eerste keus daar in Milaan?
In dat geval...
pi_71616607
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef DurQ het volgende:
Bron?

Zou wel een stunt zijn als je dan ineens met Chivu en Huntelaar komt aanzetten.

Helaas...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71616673
Geen Petrovic

Honda is ook niet nodig, niet nog zo'n lichtgewicht op het middenveld

Chivu zou echt zijn
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71617028
Hij wordt in oktober 29, dat is nog net ff te vroeg denk ik. Maar over 2 of 3 jaar is hij ook nog van harte welkom. Geweldige speler voor Ajax.

Zin in RKC thuis, lekker om te openen op zaterdag! Wel rustig aan met de bieries vooraf zodat ik nog wat van de wedstrijd meekrijg
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71617030
We gaan dus gewoon gratis geld weggeven omdat we geen zin hebben in onderhandelingen?
pi_71617144
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus gewoon gratis geld weggeven omdat we geen zin hebben in onderhandelingen?
Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:39:09 #113
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71617221
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Petrovic

Goed nieuws.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:48:12 #114
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71617440
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Petrovic

Chivu zou echt zijn
Kijk eens naar de lengte van het middenveld van Barcelona zou ik zeggen, een middenvelder hoeft niet groot te zijn. Sterker nog, om technisch en verzorgd voetbal te spelen is een klein lijf misschien wel een voordeel. Cruijff zweert er bij in ieder geval.
Life is what you make it.
pi_71617508
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Kijk eens naar de lengte van het middenveld van Barcelona zou ik zeggen, een middenvelder hoeft niet groot te zijn. Sterker nog, om technisch en verzorgd voetbal te spelen is een klein lijf misschien wel een voordeel. Cruijff zweert er bij in ieder geval.
Mjah, Cruijff loopt al jaren te gillen van de zijlijn en doet weinig meer.
Voor Ajax werkte het, zeker afgelopen seizoen, niet in ieder geval. Dat kan ook liggen aan hoe goed die middenvelders zijn, die van Barcelona zijn wel uitzonderlijk goed natuurlijk.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71617768
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef navigator het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Suarez? In dat geval alleen maar goed, nu kan Ajax alsnog de hoofdprijs vragen volgend seizoen waar bij verlenging hoogstwaarschijnlijk een gelimiteerde transfersom zou worden bepaald...
Absurd dat Suarez zo laag op de salarisschaal staat. Echt onbegrijpelijk. Dit had afgelopen winter al geregeld moeten zijn.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:04:08 #117
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71617863
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Mjah, Cruijff loopt al jaren te gillen van de zijlijn en doet weinig meer.
Voor Ajax werkte het, zeker afgelopen seizoen, niet in ieder geval. Dat kan ook liggen aan hoe goed die middenvelders zijn, die van Barcelona zijn wel uitzonderlijk goed natuurlijk.
Voetbaltechnisch klopt het nog altijd wel wat hij zegt. Hij moet zich gewoon niet meer teveel bemoeien met de poppetjes die in de organisatie rondlopen.
Life is what you make it.
pi_71618229
Mensen die hier serieus op Chivu ingaan
pi_71618233
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Absurd dat Suarez zo laag op de salarisschaal staat. Echt onbegrijpelijk. Dit had afgelopen winter al geregeld moeten zijn.
Dat is het kromme bij Ajax, eigen jeugd krijgt veel sneller een verhoging, naar prestaties wordt nauwelijke gekeken dan heb ik de indruk anders zou ik ook niet weten hoe het kan dat Stekel en Urby grootverdieners zijn in de selectie
pi_71618366
Het zegt toch ook wel wat over Suarez dat hij niet is gaan zeiken dat hij geen grootverdiener is, niet zeiken en toch ook blijven.
pi_71618574
quote:
Tegen hoofdklasser VVSB begon Atouba in de basis. De Kameroener deed een uur mee, maakte een goede indruk en trakteerde het publiek ook nog op een aantal technische hoogstandjes.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71619113
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef navigator het volgende:

[..]

Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
pi_71619138
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
Het vormt natuurlijk ook een signaal naar andere spelers.
pi_71619154
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...
pi_71619255
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het vormt natuurlijk ook een signaal naar andere spelers.
Dat is wel waar, we moeten maar zien hoe het uitpakt
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...
Klopt, maar ik wil gewoon zo graag dat hij 1 jaartje bijtekent zodat hij er volgend jaar ook nog bij is.. dit jaar wordt hij nog iets beter en volgend jaar zit hij denk ik op zijn beste kunnen en dat wil ik ook nog graag zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')