Maiden!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef Marlies1981 het volgende:
ik wist het wel! Ik ken geen enkele andere "nederlander van allochtone afkomst" (hoe zeg je dat eigenlijk, zonder in lastige parketten te komen?) die Maiden kent!
Dat is echt niet best.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Even een illegale reply met LDG's account, maar 4 minuten is de max ja![]()
Maar 3 is ook al kut hoor
Die wil ik ook wel eens live zien.quote:
Slayer op FoR 2007 live gezien, niet mijn ding. Ook Maiden was live op FoR 2007. Was echt super. Maar ga er maar vanuit dat ze volgend jaar weer op Wacken en/of Graspop staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens live zien.
Ik vond slayer op Fields of Rock 2005 wel ultiem.
6 keer per week ook goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
Ach, de metro stopt er, toch? Ik vind dat het mag, mits je minimaal eens per week in Rotterdam komt en mits je het initiatieritueel doorstaat.
Poedelnaakt zes rondjes rond de BBQ in het Park dansen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
6 keer per week ook goed![]()
Welk initiatieritueel?
Gebouwbrand staat er in elk geval: http://www.p2000zhz-rr.nl/p2000-brandweer-rotterdam-rijnmond.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef babsjuh het volgende:
Reed net op de Chris Bennekersstraat en de brand was goed te ruiken èn te zien. Was gewoon mistig daar. Heb 3 brandweerwagens en 2 politie gezien, maar te horen aan alle toeters en bellen was er nog veel meer onderweg. Iets van een bovenwoning ofzo die in brand staat?
Grotendeels mijn schuld vrees ik, ik verveel me al de hele dag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef junkiexp het volgende:
Weer een nieuwe deel, alweer 10% vol
.
Mits bier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Poedelnaakt zes rondjes rond de BBQ in het Park dansen.
Wanneer beginnen we?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Immer, in grote hoeveelheden.
[ afbeelding ]
LeeHarveyOswald en litledrummergirl houden as we speak een micro-meet in het park.quote:
Hier was een groep negerts al een uur aan het pielen met half gloeiende kolen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Isegrim het volgende:
In de Aegidiusstraat, blijkbaar echt een grote brand want hij staat wel twintig keer gemeld ofzo.
Ja hoor, LHO, je bent da man.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier was een groep negerts al een uur aan het pielen met half gloeiende kolen.
En toen kwam ikmet mn fles fire-starter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |