Er is geen quotum meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig, is mijn vooroordeel over de fp ook weer bevestigd
Non-nieuws brengen omdat de redactieleden anders hun quotum niet halen.
De melkveehouders begonnen te klagen in Brussel over hun quotum.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ook niet voor niks zijn dan
Het zou je maar gebeurenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
122 Teletekst di 04 aug
Kort nieuws binnenland
` In Landgraaf is een woning gestut
nadat een auto er tegenaan was gereden.
Niemand raakte gewond:de twee bewoners
en de drie inzittenden van de auto
kwamen met de schrik vrij.De oorzaak
van het ongeluk is vermoedelijk een
omgevallen tas boodschappen,waardoor
een pot appelmoes onder het rempedaal
vast kwam te zitten.
Kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ook niet voor niks zijn dan
Kan me vergissen, maar volgens mij maakt het voor de KABEL niet uit of je 10, 100 of 1000 BaseT er overheen stuurt. Al is 1000 wel fysiek het hoogst haalbare wat je door koperdraad heen kan duwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
He, verdomd, ook het tweede kabeltje van ps3 naar wandcontact is 1000TBase. Het wordt nog eens wat
Het maakt in zoverre uit dat ie herkent dat er 1000 door kan. Als ik een 10mbit kabel aansluit merkt het laptopje het ook op. Dus de patching van de 8 kabeltje sis prima gegaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar volgens mij maakt het voor de KABEL niet uit of je 10, 100 of 1000 BaseT er overheen stuurt. Al is 1000 wel fysiek het hoogst haalbare wat je door koperdraad heen kan duwen.
Die hebben een COAX aansluiting. Voor UTP maakt het geen verschil voor zover ik weet.quote:
Als je verkeerd patched vliegt het kreng naar 10mbit. I know, dat had ik de vorige keer namelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben een COAX aansluiting. Voor UTP maakt het geen verschil voor zover ik weet.
Ja, DANquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
Als je verkeerd patched vliegt het kreng naar 10mbit. I know, dat had ik de vorige keer namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |