Ik vond het dan ook niet tussen de regels vals, maar gewoon ronduit vals.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
Ik wist het nog niet eens, dat ze daarover had gejokt, dat drinken dan. Daarom haalde ik het roken aan. Je ziet spoken hoor BE, als er een niet tussen de regels door vals is maar gewoon grofweg rude ben ik het wel.
Zo staat het er toch net even anders dan hierboven.quote:Oh en DJMO, ik begrijp het juist wel hoor, maar ik ben er, uit eigen ervaring, erachter gekomen dat irritaties aan (uitspraken van) anderen vaak meer met jezelf te maken hebben dan met die ander, omdat ze je iets van jezelf laten zien wat je liever wegstopt.
Het ene moment gaat dat iets beter dan het anderequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef Vivi het volgende:
Ach, we zijn toch allemaal nono's hier. Omarm het Nono-schap en laten we het vieren met een bak chocoladevla met zoveel mogelijk chemische kleurspikkels. *rondedansje doet*
Nounou, 'vliegt iedereen elkaar in de haren', dat valt wel een beeeeetje meequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Woah, ga ik evenjes weg omdat opa en oma op bezoek zijn, vliegt iedereen elkaar in de haren.Ik hou mezelf altijd vrij oppervlakkig in dat soort discussies, er is toch nooit een 'winnaar', er zijn meestal alleen verliezers.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef Vicky het volgende:
nono, ontaard.. ach.. ik ben het allebei en ik ben er trots op
dat heb ik ook, maar ik ga er gewoon niet op inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is ook niet erg om een nono te zijn, maar ik kan er niet zo goed als anderen dan zo betweterig tegen me doen, alsof zij alle wijsheid in pacht hebben. Dan denk ik wel van, ja hallo, ik heb al een kind van 7 jaar, dus weet wel een beetje hoe het gaat...
Dat doe ik ook vaak, maar vandaag lukte het niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat heb ik ook, maar ik ga er gewoon niet op in
lees er gewoon overheen
Wij hebben ook geen regen gehad, maar het waait nu wel behoorlijk (Leeuwarden). De buuf en ik zijn net maar naar binnen gegaan omdat we het koud kregenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak, maar vandaag lukte het niet.Zoals DJMO al zei, komt vast door de hitte. en ze hadden nog wel regen/onweer belooft in Het Oosten, nog steeds niets te zien en warm hier
Hier een beetje. Buiten is het beter dan binnen, maar dat was vanavond anders. Nou ja, straks gewoon slapen en morgen is het koeler. Om het ontopic te houden: Lennon slaapt ontzettend goed met dit warme weer. Onvoorstelbaar, het is wel 27 graden op zijn kamer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen regen gehad, maar het waait nu wel behoorlijk (Leeuwarden). De buuf en ik zijn net maar naar binnen gegaan omdat we het koud kregen
Dat ging echt zo: Ik zie Annicka zitten en vraag aan mijn man: 'Heb jij haar zo neergezet?' Want ik had haar even daarvoor op haar rug op de grond gelegd en was even met mijn man aan het kletsen over hoe zijn dag was geweest. Hij: 'Nee, ik niet, jij? Ik dus ook niet en aangezien we geen kaboutertjes in huis hebben, is de logische conclusie dat ze het zelf gedaan moet hebben...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef cattie het volgende:
Zo, Annicka is ook een vlotte dame zeg! Wat knap dat ze al uit zichzelf kan gaan zitten.
Sorry, zo kwam het een beetje op mij over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nounou, 'vliegt iedereen elkaar in de haren', dat valt wel een beeeeetje mee
Ik vlieg nooooooit iemand in de harenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Sorry, zo kwam het een beetje op mij over.Ik hoop dat ik een foute indruk had...
Ho stop wacht, dat niet alleen. Later ook de manier waarop iets duidelijk wordt gemaakt. Maar verder heb je gelijk. Leven en laten leven enz.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vlieg nooooooit iemand in de haren
Kleurdoos en Diaan denken gewoon verschillend over zaken. Leven en laten leven enzovoort.
Het is hier binnen 26,5 graad nu, en buiten 19quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier een beetje. Buiten is het beter dan binnen, maar dat was vanavond anders. Nou ja, straks gewoon slapen en morgen is het koeler. Om het ontopic te houden: Lennon slaapt ontzettend goed met dit warme weer. Onvoorstelbaar, het is wel 27 graden op zijn kamer.
Dat is zo, maar dat is ook afhankelijk van hoe je iets interpreteert. Wat jij als belerend opvatte aan je reactie te zien, kun je ook anders opvatten (hoe weet ik even niet). Soms is het lastig om iets goed te interpreteren, helemaal als je al een voorgeschiedenis van onenigheden met iemand hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ho stop wacht, dat niet alleen. Later ook de manier waarop iets duidelijk wordt gemaakt. Maar verder heb je gelijk. Leven en laten leven enz.
Binnen is het ook 26,5 graden. Lennon ligt al vanaf half 8 in bed, was doodop en op zijn kamer is het ook 29 graden, maar dat kind slaapt gewoon door.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het is hier binnen 26,5 graad nu, en buiten 19![]()
Ik heb boven alles tegen elkaar open staan, want op Thijs zijn kamer was het 29 graden! En Thijs is met zijn vader Unbreakable aan het kijken
Het is idd wel lastig omdat je toch iets typt en niet een bepaalde toon in je post kunt zetten, die je wel zou hebben als je het face to face zou zeggen. Smilies zijn evt. nog te gebruiken, maar dekken niet alles. Ik heb het inderdaad zo opgevat en omdat ik dacht dat ik het misschien verkeerd las, heb ik het Peaceman ook laten lezen en die vatte het ook zo op. Daarna postte ik pas mn reactie. Tussen mij en Kleurdoos zijn - bij mijn weten - geen onenigheden, alleen dit schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Maar maakt verder ook niet uit. Gezegd, is gezegd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dat is ook afhankelijk van hoe je iets interpreteert. Wat jij als belerend opvatte aan je reactie te zien, kun je ook anders opvatten (hoe weet ik even niet). Soms is het lastig om iets goed te interpreteren, helemaal als je al een voorgeschiedenis van onenigheden met iemand hebt.
Het is een kwestie van tijd tot ook jij al je pedagoochelige voornemens overboord kiepert!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef McLaura het volgende:
Ik heb vandaag ontelbaar veel Raketten op, en nu heb ik het wel koud van binnen
Een nono ben ik ook, mijn zoon is bijna 4 weken en in theorie weet ik het allemaal wel (bijna 4 jaar de tijd gehad om me 'in te lezen'). Nu de praktijk nog!
Dat is wel handig ja. Lennon slaapt vanaf het begin eigenlijk altijd op zijn eigen kamer. Overdag en 's nachts. En tja ik ga hem nu ook niet uit bed halen om op onze kamer te leggen, zolang hij rustig en goed slaapt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef McLaura het volgende:
Thijs hoeft nog niet in zijn eigen bed, die slaapt nog overal
Heeft zijn kamer mooi de tijd om wat af te koelen!
Ik heb geen voornemens, en zeker geen wannabepedagogische dingen. Eerst maar eens zien wat voor kind Thijs is, dan kan ik altijd nog bedenken of ik hem met de voorhamer of met de zachte hand moet opvoedenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd tot ook jij al je pedagoochelige voornemens overboord kiepert!
Ik chanteer met ijsjes, koop om met legoboten en gebruik Dora als oppas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |