Toen had ik een banquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef DooD het volgende:
[..]
Zoals ik al zei een aantal topics geleden, meer actie georienteerd als contact Harvest + je volgt het Spartan Gray team. Ik vond het een heerlijk weg te happen boek. Nu alleen 2de Mass effect boek nog voordat deel twee uitkomt volgend jaar. maar goed dat is een andere zorg, eerst dadelijk Batman AA, Halo 3 ODST, MW2, L4d2 en AC2. Een prachtig najaar wordt het.
Zo praat je toch niet tegen je heldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
91 euro voor alleen een tinnen case. Fuck off Infinity.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor de verzamelaar altijd wel cool om LE's te leveren, maar deze slaat echt nergens op. Wat moet je er mee? Zag liever een strakke tin edition ofzo,... oh,... die is er ook zie ik nu
http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Modern-Warfare-Hardened/dp/B002HWR9V2/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1249673492&sr=8-4
[ afbeelding ]
Waar bestel je hem dat die 91 euro is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
91 euro voor alleen een tinnen case. Fuck off Infinity.
Zie link van Choco. Bovendien checkte ik het nog even na op Play.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:58 schreef Remake het volgende:
[..]
Waar bestel je hem dat die 91 euro is?
Ik heb hem gewoon in de pre order voor 69,-
Alsof die veel gespeeld gaat worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef Digixz het volgende:
Bij hardened editie zit ook COD classic he
Je gaat toch niet vragen waar Remake z'm goedkoper pre-order heeft geplaatst hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht nog op een reactie Remake.
quote:Modern Warfare 2 Features Cameo From 50 Cent
Rapper 50 Cent will be strapping on the bulletproof vest once again in a video game—but not one of his own. Instead, he'll be making a cameo in Call of Duty: Modern Warfare 2.
http://kotaku.com/5332780(...)rom-50-cent-and-more
6000pointsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/for(...)7007143#post17007143
Grootste fail van het jaar!
Monkey Islandquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:24 schreef emokid het volgende:
Ik heb nog 970 punten, wat is een leuke arcade game? Iets met multiplayer. Ik wilde Worms 2 downloaden maar die schijnt nogal brak te zijn online..
Volgens mij kan je nog steeds niet direct 1 spel kopen, je moet gewoon punten kopen. Als je punten koopt via een andere site dan xbox.com zal je CC sowieso niet gebonden worden aan zijn account, ik weet niet of dat op xbox.com uberhaupt gebeurt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:00 schreef Yankee_One het volgende:
Kan ik met mijn creditcard Battlefield kopen op de account van een maatje? Zonder dat die CC gelijk is gebonden aan zijn account?
Niet echt Multiplayerquote:
Dat is toch zo exploitable ? even je hard-disk uitwisselen met een maatje of een game kopieren via je pc en op je eigen hdd zetten en klaar.quote:
Op 11 augustus is er een verplichte Xbox LIVE service-update gepland. De update wordt automatisch uitgevoerd wanneer je de Xbox 360 opstart. Lees hier wat er vanaf 11 augustus allemaal anders wordt.
Je kunt nu Xbox 360-games downloaden via Xbox LIVE. Je koopt ze met Microsoft Points of met je creditcard en je downloadt ze direct op de hard-drive van je console.* Voor het spelen van de games heb je geen schijfje meer nodig.
Lumines Live dan ? of Peggle ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet echt MultiplayerAl heb ik hem samen met een vriend uitgespeeld, dus opzich wel een soort coop
Zie jij dat al gebeuren met XBLA games dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is toch zo exploitable ? even je hard-disk uitwisselen met een maatje of een game kopieren via je pc en op je eigen hdd zetten en klaar.i laik
yep, de één bekijkt de walkthrough op internet en de ander loopt door het spelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet echt MultiplayerAl heb ik hem samen met een vriend uitgespeeld, dus opzich wel een soort coop
neuh maar als ze met volledige 360 titels komen zijn mensen al sneller geneigd om het proberen hacken / cracken , vooral als het zo makkelijk gaat dat je van Xbox zelf d/ltquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zie jij dat al gebeuren met XBLA games dan?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Echt belachelijk, arme Australiers
In Australië zijn nieuwe spellen toch ook zomaar 100/120 dollar ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach ze kunnen ze hier toch 5 keer zo goedkoop in de winkel kopen
Yup 120 dollar meestalquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In Australië zijn nieuwe spellen toch ook zomaar 100/120 dollar ?
Gekoppeld aan je accountquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is toch zo exploitable ? even je hard-disk uitwisselen met een maatje of een game kopieren via je pc en op je eigen hdd zetten en klaar.i laik
Twitter komt pas in een herfst dashboard update.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef Remake het volgende:Twitter etc ben ik helaas nog niet tegengekomen,
Niet verplicht, dus geen Nazi praktijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Kleren kopen voor je avatar
Nazi praktijken.
Daarom heb ik zo'n hekel aan rating systemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:35 schreef Remake het volgende:
Heb wat kleren gekocht uit de avatar shop, het principe is tof, maar het is wel prijzig.
Wel leuk dat mijn mannetje nu met een warthog auto speelt in party's![]()
Verder is het dashboard sneller en stabieler,
alleen het ratingsysteem werkt nog niet lekker, omdat iedereen schijnbaar 5/5 op zijn arcade games stemt.
Zelf durfde ik wel een 1/5 aan sommige games te geven en dat zag je wel in de overal rating![]()
Twitter etc ben ik helaas nog niet tegengekomen,
Warthog avatar ding
[ afbeelding ]
Prijzige zooi
[ afbeelding ]
Bijna alleen maar kut games natuurlijk
[ afbeelding ]
Hhhhrrrggggg
[ afbeelding ]
Dash
[ afbeelding ]
Games on demand,... kansloos. Nu maar hopen dat niemand besteld, want anders wordt het alleen maar erger!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/for(...)7007143#post17007143
Grootste fail van het jaar!
Sommige games in de VS zijn 1600 punten, dat vind ik opzich nog wel te doen. Maar 2400 punten (of soms extreem veel meer) voor launchgames is belachelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Games on demand,... kansloos. Nu maar hopen dat niemand besteld, want anders wordt het alleen maar erger!
ik vind dat wij dat als eerste hadden moeten krijgen omdat het met endemol is ontwikkeldquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef kepler het volgende:
Iemand enig idee wanneer 1 vs 100 in Nederland speelbaar is?
Dat had ik ook verwacht, maar helaas...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind dat wij dat als eerste hadden moeten krijgen omdat het met endemol is ontwikkeld
best ziek... zn progje gebruikt of 100% legit ?quote:
Schijnt echt te zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
best ziek... zn progje gebruikt of 100% legit ?
Denk dat het dus alleen maar erger wordt, steam voor de pc draait ook goed ondanks de vage prijzen... Nieuwe spellen zijn even duur als in de winkelquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Games on demand,... kansloos. Nu maar hopen dat niemand besteld, want anders wordt het alleen maar erger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |