Élke keer als je Fifa opstart begint het met een talenkeuzequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:26 schreef Tallie1982 het volgende:
ik kan dat nergens kiezen hoor engels !!
Volgens mij was Xbox Live gister ook eventjes kapotquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:25 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Nee
Nee
Nee
Ja
Maar het werkt weer, modem en router resetten did the trick blijkbaar
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:02 schreef kepler het volgende:
Ok, die games on demand-games zijn inderdaad veels te duur
30 euro per game
Terwijl sommige games in de US gewoon 1600 punten zijn, dat is in principe nog wel een redelijke prijs. Maar 2400 punten?? Belachelijkquote:
Vind retail-based digitale content sowieso overrated. DLC OK,... maar dit,... neen doe mij maar een hoesje en boekje tegen een mooie prijs.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Terwijl sommige games in de US gewoon 1600 punten zijn, dat is in principe nog wel een redelijke prijs. Maar 2400 punten?? Belachelijk
Digitale content is prima, als het minstens dezelfde prijs is als in retail, of goedkoper. Probleem met oudere games is dat je overal wel een aanbieding kan vinden, maar als ze bv nieuwe games vanaf dag 1 gaan aanbieden voor 50 euro dan zou dat perfect zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind retail-based digitale content sowieso overrated. DLC OK,... maar dit,... neen doe mij maar een hoesje en boekje tegen een mooie prijs.
Ik importeer liever nieuw voor 39 Euroquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Digitale content is prima, als het minstens dezelfde prijs is als in retail, of goedkoper. Probleem met oudere games is dat je overal wel een aanbieding kan vinden, maar als ze bv nieuwe games vanaf dag 1 gaan aanbieden voor 50 euro dan zou dat perfect zijn
Het kan altijd goedkoper natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik importeer liever nieuw voor 39 Euro
Amazon.co.uk of de .com leveren supersnel. Jij bestelde Fable 2 toen bij theHut ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Het kan altijd goedkoper natuurlijk
Maar ik vind 50 euro voor een nieuwe game op launchday een prima prijs. Ik weet nog toen ik 2 weken moest wachten op mijn import van 39 euro
2 weken wachten is toch niet zo heel erg, of je perse op launchday een spel moet spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Het kan altijd goedkoper natuurlijk
Maar ik vind 50 euro voor een nieuwe game op launchday een prima prijs. Ik weet nog toen ik 2 weken moest wachten op mijn import van 39 euro
haha ja, dat waren 2 lange wekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Amazon.co.uk of de .com leveren supersnel. Jij bestelde Fable 2 toen bij theHut ofzo
Ik heb 4 weken moeten wachten op mijn Halo 2 special editionquote:
30 euro nieuw op launchday als downloadquote:Ze moeten gewoon games online verhuren, net zoals met de films. Voor bv 5/10 euro mag je de game een week spelen. Maar dat zal wel nooit gebeuren...
Hier hoop ik ook al lang opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:30 schreef kepler het volgende:
Ze moeten gewoon games online verhuren, net zoals met de films. Voor bv 5/10 euro mag je de game een week spelen. Maar dat zal wel nooit gebeuren...
En dan ben je in gevecht met de eindbaas, is je tijd op! Nee dank jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
haha ja, dat waren 2 lange weken
Ze moeten gewoon games online verhuren, net zoals met de films. Voor bv 5/10 euro mag je de game een week spelen. Maar dat zal wel nooit gebeuren...
Beter plannen danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan ben je in gevecht met de eindbaas, is je tijd op! Nee dank je
Maar wordt dit nu een racer waarin je ook een beetje kan schieten? of is het echt een free-roam gebeuren en heb je ook voertuigen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:49 schreef Lagomorph het volgende:
Rage
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wordt dit nu een racer waarin je ook een beetje kan schieten? of is het echt een free-roam gebeuren en heb je ook voertuigen?
quote:En développement depuis plus de deux ans tout de même, Rage se rappelle à notre bon souvenir aujourd'hui via une demi-douzaine d'images qui valent leur pesant de cacahuètes. Issues de la présentation de l'id Tech 5, le prochain moteur graphique du studio texan, à la SIGGRAPH 2009, ces dernières impressionnent par leur finesse et la qualité de leur rendu. De quoi augmenter encore un peu plus pour ce FPS toujours prévu pour l'année prochaine.
Danku voor de tipquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef super-muffin het volgende:
de demo van Batman: Arkham Asylum staat op Xbox Live en in mijn queue
Ah beter. Wilde 'm al bijna gaan downloaden vanaf PSN, maar dit is beter!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef super-muffin het volgende:
de demo van Batman: Arkham Asylum staat op Xbox Live en in mijn queue
budgetgamingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.gamersland.com(...)dition-unboxing.html
Waar kan ik die prestige edition pre orderen in nl?
budgetgamingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.gamersland.com(...)dition-unboxing.html
Waar kan ik die prestige edition pre orderen in nl?
Vond er weinig aan en nog is verrektes kort ook nog voor die 1.58gbquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo is echt supertof.
Zeker geen RE4 niveau zoals GamesMaster beweerde (), maar na Riddick toch wel de beste licentietitel die ik heb gespeeld. Sommige dingen komen wat houterig over en bij het vechten heb je het idee dat je niet altijd in control bent.
Verder maakt de detective mode de game echt doodsimpel en de AI is lachwekkend, even dacht ik de makkelijkste game van deze gen te spelen. Nou ja totdat je gezien wordt en ze gaan vuren. Dan ben je kansloos als je de aanval zoekt, merkte ik.
De presentatie maakt daarentegen het nodige goed. Arkham gooit Splinter Cell, Gears en Assassin's Creed door de blender en het resultaat is goed. Het voelt fris aan. Laat maar komen.
Tofquote:
Hoe was Cole Protocol?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef DooD het volgende:
Wow echt een tijd geleden dat ik me zo vermaakt hebt met een demo. Ik ga van het weekend die Batman AA demo denk ik nog wel een keer of twee opstarten in het weekend gewoon om het anders te spelen. Je kan alleen goed zien dat de AI op Easy staat maar zodra de echte game uitkomt gaat die op hard en dan wordt het hakken geblazen.
Ik ga effe Batman AA pre orderen.
Zoals ik al zei een aantal topics geleden, meer actie georienteerd als contact Harvest + je volgt het Spartan Gray team. Ik vond het een heerlijk weg te happen boek. Nu alleen 2de Mass effect boek nog voordat deel twee uitkomt volgend jaar. maar goed dat is een andere zorg, eerst dadelijk Batman AA, Halo 3 ODST, MW2, L4d2 en AC2. Een prachtig najaar wordt het.quote:
CE's zoudne verboden moeten wordenquote:
Ja, vervelend dat ze alleen nog maar de Prestige Edition verkopen he, niet de normalequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
CE's zoudne verboden moeten worden, echt gooi er een zooi troep bij in dat niemand ooit zal gebruiken zodat je nog meer winst kan maken .
als het een keer om bonus content gaat in een game is het weer een exclusieve deal met een bepaalde winkel keten . dat gaat ook al helemaal nergens over .
en dan willen ze de prijs van de games nog veder omhoog gooien![]()
hou het gewoon normaal met een dvdtje of bluray en een handleiding . voor 59 euro .
dan is iedereen blij
Rustig, rustig...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
CE's zoudne verboden moeten worden, echt gooi er een zooi troep bij in dat niemand ooit zal gebruiken zodat je nog meer winst kan maken .
als het een keer om bonus content gaat in een game is het weer een exclusieve deal met een bepaalde winkel keten . dat gaat ook al helemaal nergens over .
en dan willen ze de prijs van de games nog veder omhoog gooien![]()
hou het gewoon normaal met een dvdtje of bluray en een handleiding . voor 59 euro .
dan is iedereen blij
En ondertussen bestel je er wel een van Forza 3.quote:CE's zoudne verboden moeten worden![]()
dat komt nog welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja, vervelend dat ze alleen nog maar de Prestige Edition verkopen he, niet de normale
Voor de verzamelaar altijd wel cool om LE's te leveren, maar deze slaat echt nergens op. Wat moet je er mee? Zag liever een strakke tin edition ofzo,... oh,... die is er ook zie ik nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja, vervelend dat ze alleen nog maar de Prestige Edition verkopen he, niet de normale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |