Freecell situatie alert! (Ik zal de domme dingen des Freecells wel even vetdrukken)
Vrienden van ons hebben een vakantiehuisje aan een meer hier vlakbij.
Ik zou daar met mijn vriendin en met L. een middagje gaan uithangen, daar eten en dan naar huis.
Dus wij met mijn barreltje die kant op, MvM kratten ook in barreltje, vastgebouwd met een krat spullen die zij nog naar het huisje moest brengen, want ik kwam onderweg toch langs het MvM afleverpunt.
Ze konden namelijk niet achterin, want daar lag nog een buggy en
ik was te lui om die er uit te halenkom ik daar, pak de kratten op, loop naar de container, kijk er in.
Oja, alle andere kratten hebben labeltjes, ben ik vergeten 
Nuja, dan vanavond maar even wegbrengen!
Kratten (à 12 KG per stuk) weer terug naar de auto sjouwen en op naar het meer!
Bij meer uit auto stappen, op de rem, goed parkeren, alles en iedereen er uit behalve de kratten, deuren dicht gooien.....
Autosleutel zit er nog in 
Dus.... Wij gewoon lekker aan het meer gehangen. Man van vriendin komt daar ook eten, die heeft een grote auto, dus na het eten levert hij mij met L. thuis af, zodat ik L. kan voeden en op bed kan leggen. Vriendin en man gaan met reservesleutel terug en halen mijn autootje

Maar de MvM kratten staan natuurlijk niet meer ingebouwd tussen de andere zooi, maar i
k vergeet dat aan de vriend te melden.
Auto wordt thuisgebracht, we drinken nog een kopje thee, ze gaan weer

en TARA komt een half uurtje later ook thuis!

En ik ga even labeltjes pakken en de kratten wegbrengen.
Spring zonder te kijken in de auto .
Kom ik bij het punt...één krat omgevallen op de achterbank...
Dat was nog niet zo erg geweest als er in net dát krat niet één fles bij was die
scheef dichtgedraaid zat en dat krat blijkbar al een tijdje op z'n kant lag.
Ok, ik heb het schoongemaakt met veel water en sop, maar er was best veel gelekt, iemand anti-geur tips?