Dan moet er extra werk voor verzet worden en kost het gewoon wat meer, zeurpiet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef Timmor het volgende:
Waar ik dus een slappe lul van krijg is dit soort bureaucratische geldklopperij! Als het binnen 1 werkdag kan, doe het verdomme dan ook i.p.v. er extra geld voor te vragen hufters!
Tuurlijk joh. Je gaat gewoon vooraan in de rijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet er extra werk voor verzet worden en kost het gewoon wat meer, zeurpiet.
Eén woord:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef Timmor het volgende:
Als het binnen 1 werkdag kan, doe het verdomme dan ook i.p.v. er extra geld voor te vragen hufters!
Extra werk? Welk extra werk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
Dan moet er extra werk voor verzet worden en kost het gewoon wat meer, zeurpiet.
Aangezien de motor al klaar stond in de garage en het geweldig motorweer is heb ik natuurlijk voor de spoed optiegekozenquote:
Meer werk me reet, het is precies hetzelfde wat ze moeten doen hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen moet er voor jou ander werk aan de kant worden geschoven, waardoor ik het rechtvaardig vind dat jij meer moet betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef Timmor het volgende:
Meer werk me reet, het is precies hetzelfde wat ze moeten doen hoor
Dat is volgens mij niet meer zo. Maar vaak hebben ze um wel na 1 of 2 dagen al klaar maar laten ze je alsnog tot 5 dagen wachten voor je um mag ophalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef Exentric90 het volgende:
Tja zelfde idee als met een id-kaart / paspoort.
Men zegt dat er zoveel werk dagen over heen gaan. Echter op het moment dat je alles op gaat halen pakken ze het wel bekende roze (onbedrukte) pasje (of wat er voor document ook is aan gevraagd)
en leggen dit onder een laser printer.
En dan wordt het terplekke geprint.
(iig was dat bij mijn rijbewijs + id-kaart toen wel zo) Ik weet dus niet of dit ook geld voor een paspoort!
En moeten andere mensen dan langer wachten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Alleen moet er voor jou ander werk aan de kant worden geschoven, waardoor ik het rechtvaardig vind dat jij meer moet betalen.
Dat dus. Betalen zuurpruimquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen moet er voor jou ander werk aan de kant worden geschoven, waardoor ik het rechtvaardig vind dat jij meer moet betalen.
Leg jij um eens uit 14.gifquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:59 schreef mafkees01 het volgende:
Je snapt er geen reet van TS. Als je niet inziet waarom een spoedopdracht meer geld kost dan een reguliere opdracht, verwijs ik je echt terug naar de basisschool. Wellicht kunnen zij je het een en ander duidelijk maken.
En nou niet zeiken met je onterechte klacht
Dat is dus precies wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet meer zo. Maar vaak hebben ze um wel na 1 of 2 dagen al klaar maar laten ze je alsnog tot 5 dagen wachten voor je um mag ophalen.
Nou, vertel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:59 schreef mafkees01 het volgende:
Als je niet inziet waarom een spoedopdracht meer geld kost dan een reguliere opdracht, verwijs ik je echt terug naar de basisschool.
Ja, hoor. Dat zal het wel zijn. Jij gelooft zeker ook dat de maanlanding in scene is gezet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet meer zo. Maar vaak hebben ze um wel na 1 of 2 dagen al klaar maar laten ze je alsnog tot 5 dagen wachten voor je um mag ophalen.
Ja mijn duim smaakt ook lekker en volgens mij houdt men het niet 5 dagen op voorraad om jullie te sarren. De zinsnede " volgens mij " die sommigen hier neer zetten en dat wordt dan door alle andere selectieve lezertjes als waarheid overgenomen omdat ze graag zouden willen dat het zo is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel!
Wacht jij bij de slager 5 werkdagen op je schnitzel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:59 schreef kasper het volgende:
Zou dat bij de slager ook werken? Iets meer betalen en dan niet op je beurt hoeven te wachten? Of gaan mensen die minder geld te besteden hebben dan weer zeuren?
Da's makkelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef mafkees01 het volgende:
We zitten in KLB, als je het wil weten open je maar een topic in de schoolsectie
Inderdaad, klaar terwijl je wacht. Zo ging dat bij mij ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef BroesWillems het volgende:
Vroeger () toen ik mijn rijbewijs haalde werd ie direct voor je klaargemaakt. Zonder 'extra' te betalen. Dat het nu 5 dagen moet duren omdat ze het niet direct willen doen is al zuur genoeg, maar als het wel snel kan worden gedaan als je meer betaald is gewoon te zot voor woorden en pure geldklopperij.
Nu moet je foto speciaal in een pasje worden gestampt, net als de letters. En het gebeurd niet meer op het gemeentehuis zelf. Er zal wel weer zo'n bedrijf voor zijn opgerichtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef BroesWillems het volgende:
Vroeger () toen ik mijn rijbewijs haalde werd ie direct voor je klaargemaakt. Zonder 'extra' te betalen. Dat het nu 5 dagen moet duren omdat ze het niet direct willen doen is al zuur genoeg, maar als het wel snel kan worden gedaan als je meer betaald is gewoon te zot voor woorden en pure geldklopperij.
Klopt, oude rijbewijzen zijn de shitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef BroesWillems het volgende:
Alleen jammer dat het echt zo is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hoor. Dat zal het wel zijn. Jij gelooft zeker ook dat de maanlanding in scene is gezet?
Ja hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het echt zo is.
Me vriendin en ik moesten onze ID's laten omzetten naar pasports wegens de vakantie.
Dinsdag gedaan en we gingen het donderdag (los van elkaar) ophalen
Bali teef
Wanneer heb je um aangevraagt?
Vriendin
Dinsdag
Bali teef
Nope we hebben um nog niet.
En ik loog dat ik um vorige week donderdag had aangevraagt en mijne hadden ze toevallig vanmorgen binnen gekregen. Yea right
Ik heb mijn mooie bordeauxrode hoesje er nog omheenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef mafkees01 het volgende:
Klopt, oude rijbewijzen zijn de shit.
Gaat om princiepe dat ze het uberhaupt flikkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja hoorEn omdat dat bij jou toevallig wel zo is, gebeurt dat ineens in heel Nederland?
Oh, het princiepe! Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef Moozzie het volgende:
Gaat om princiepe dat ze het uberhaupt flikken [ afbeelding ]
Maar dan nog, omdat dat bij jou ging gaat het ineens in heel Nederland zo? Hou toch op mafketelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gaat om princiepe dat ze het uberhaupt flikken [ afbeelding ]
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, het princiepe! Zeg dat dan!
;Dquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, het princiepe! Zeg dat dan!
Precies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef sc00p het volgende:
Gewoon die 42 euro betalen en hem vervolgens evengoed de volgende dag ophalen, hij is er toch wel! (spreek uit ervaring)
idd, geldklopperij... ik zal het illustreren met behulp van een animatie:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef Pakspul het volgende:
Prijsdiscriminatieenige wat ze doen is op de print knop drukken en als ze daar nou 5 dagen over doen of 1 het werk blijft hetzelfde.
Klopt hoe zo denk je dat mensen "volgens mij" er neer zetten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
De zinsnede " volgens mij " die sommigen hier neer zetten bla bla waarheid bla bla...
Ik wist het de overheid weet niet waar hij nou eigenlijk mee bezig is, maar ondertussen pakt hij wel alles wat die kan pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, geldklopperij... ik zal het illustreren met behulp van een animatie:
de Burger is de jongen op de bank .
de hond is de 'overheid' .
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |