Zo mee eensquote:Klacht. ik las op NU.nl een tijd terug dat de grote miniatuur bedrijven bijna op een gat liggen. En dat zou komen door de toenemende populariteit van de Spelcomputer en PC.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:40 schreef zovty het volgende:
Je formuleert de klacht verkeerd:
Je wil stoere kados geven maar bent een pauper.
Ok. dan moeten ze ook niet zeiken dat de onderuit gaan door de concurrentie van de spelcomputer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:43 schreef pumpkineater het volgende:
Dat zijn ook modeltreinen waar volwassen kerels mee spelen! En die hebben er wel het geld voor! Voor een kindertrein ga je gewoon naar Bart Smit!
Ik had gerekend op zo,n 150 tot 250 euro. en dan wilde ik wel wat in handen hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
TS gaat naar een exclusieve modeltreinenzaak en denkt daar een complete starters set voor 20 euro te kunnen kopen.
Nee hoor, deklacht is zeer terecht. Zo hoog kunnen die productiekosten nooit zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:40 schreef zovty het volgende:
Je formuleert de klacht verkeerd:
Je wil stoere kados geven maar bent een pauper.
Vroeger had je nog wel eens van die leuke aanbiedingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef Aestivate het volgende:
Jij had verwacht een complete set voor minder dan 100 euro te kunnen kopen?Het is geen Lego.
Zelfs op marktplaats betaal je zowat de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb ff snel zitten google. Maar die lokale treinenzaak is ook erg duur.
Maar dan nog...
Me neefje is zo ongeveer een encyclopedie wat treinen betreft. Die jongen weet alles van de huidige modellen treinen af tot aan gondelnummers welke op welk traject rijden aan toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:51 schreef pisnicht het volgende:
he slome, ik geef je gvd een gratis tip die binnen je pauperbudget past en dan nog stug door blijven zoeken?
Mischien willen ze ouders wel meebetalen of opa en oma etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Me neefje is zo ongeveer een encyclopedie wat treinen betreft. Die jongen weet alles van de huidige modellen treinen af tot aan gondelnummers welke op welk traject rijden aan toe.
Ik hoef bij hem niet met een Thomas plastic trein aan te komen
Ik wilde gewoon de start maken voor zijn eventuele hobby, kan die zelf huisjes erbij kopen enzo, spoorwegovergang dat soort gebeuren.
Maar als ik die prijzen zie doe ik het hem niet aan.
Kijk voor de gein eens in het PTA treinentopic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:49 schreef Penisbaard het volgende:
Volwassen mannen die met treintjes spelen
Ja heb ik gelezen ja. wisselstroom is met contactpuntjes op het midden van de rails en gelijkstroom is waar de meeste merken treinen voor maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Let je er wel op dat niet alle treintjes op alle systemen kunnen rijden?
Je hebt wisselstroom en H0 ofzo. Zonde als je veel geld voor niks uitgeeft.
Oh en op marktplaats is ook nog wel e.e.a. te vinden.
Waarschijnlijk gebruiken ze dan wel de verkeerde kleur geel en staat er "Nederlanse Sporvegen" op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze in China zulke treintjes prima kunnen maken voor nog geen kwart van de prijs...
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTEwODI2Mjg3MTA=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=Fleischmann&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&scrwidth=1024quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik had gerekend op zo,n 150 tot 250 euro. en dan wilde ik wel wat in handen hebben
link is dead.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTEwODI2Mjg3MTA=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=Fleischmann&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&scrwidth=1024
Hier, heb 'm zelf ook, beter is er niet en je kunt er oneindig mee uitbreiden.
In iedergeval. Ik heb deze gevonden:quote:Error!
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken.
Wij kunnen geen winkelwagen voor u aanmaken.
Dit kan 2 oorzaken hebben.
1. U gebruikt een verouderde link. Roep de pagina opnieuw op.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens in het PTA treinentopic..
"Gisteren in Eindhoven kwam de VS65 als tegenbak binnen, weet iemand waarom dit niet de onderbakligging was?"
En gewoon bloedserieus blijven he..
http://www1.conrad.nl/fas6/fh.php?fh_host=http://www1.conrad.nl&fh_session=/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI0OTQxNTI5NDc=?&fh_pic_url=//media.conrad.com&layout=b2c&finder=&fh_params=fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_search%3DFleischmann%26fh_secondid%3Dnl2246688%26fh_lister_pos%3D3%26fh_location%3D%252f%252fb2cconrad_nl_b2c%252fnl_NL%252f%2524s%253dFleischmann%252fcategories%253c%257bb2cconrad_nl_b2c_nl2shop_b2c_sportwellness_nl2shop_area_17527_nl2shop_area_17546_nl21600007%257d%26fh_refview%3Dsearchquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef Goofisch het volgende:
[..]
link is dead.
[..]
In iedergeval. Ik heb deze gevonden:
Merk Roco
prijs 215 euro
[ afbeelding ]
Nu nog rails
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
http://www1.conrad.nl/fas6/fh.php?fh_host=http://www1.conrad.nl&fh_session=/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI0OTQxNTI5NDc=?&fh_pic_url=//media.conrad.com&layout=b2c&finder=&fh_params=fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_search%3DFleischmann%26fh_secondid%3Dnl2246688%26fh_lister_pos%3D3%26fh_location%3D%252f%252fb2cconrad_nl_b2c%252fnl_NL%252f%2524s%253dFleischmann%252fcategories%253c%257bb2cconrad_nl_b2c_nl2shop_b2c_sportwellness_nl2shop_area_17527_nl2shop_area_17546_nl21600007%257d%26fh_refview%3Dsearch
quote:No Service Name Specified
Your request did not contain a service name. Please provide a service name as part of the URL.
Example URL:
http://.../scripts/wgate/CreateSO/!
or...
Session Already Terminated
There is currently no session running that might accept this request.
This situation usually occurs if your session has been closed by the Internet Transaction Server and you tried to navigate to a previously requested page by selecting BACK in your browser. To proceed you must first restart the session as described above.
Is geen aanrader, kan alleen Märklin of duurdere versies van de andere merken op rijden. Neem gelijkstroom. Dat Roco ding is niet onaardig geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
al had ik het liefst marklin gehad. Maargoed.
Wat aan het woord "model" heeft jou in verwarring gebracht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Een gemoderniseerde koploper. Kosten: ¤ 1,4 miljoen, dus zeik niet TS![]()
Dit moet ik zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
"Gisteren in Eindhoven kwam de VS65 als tegenbak binnen, weet iemand waarom dit niet de onderbakligging was?"
Een bos?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn buurman heeft dat ook, hele zolder volstaan met die zooi, allemaal boompjes enzo
TSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat aan het woord "model" heeft jou in verwarring gebracht?
Wanneer je er maar ver genoeg vanaf gaat staan wordt die steeds kleiner.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat aan het woord "model" heeft jou in verwarring gebracht?
Ikzelf had M spoor marklin treintjes. Hadstikke leuk en me erg mee vermaakt. Alleen nam ik het allemaal erg realistisch. Zo had ik gefantaseerd dat de trein opweg was naar italie en een hele lange reis moest maken. Dus heb ik dan ding vol laten rijden en toen buiten gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook nog twee dozen met die zooi staan.
Heeft me als klein jochie een paar honderd piek gekost, weg doen zal ik het nooit
groeten terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Socios het volgende:
Modeltreintjes.
Groeten vanuit het PTA Treinentopic.
Treinentopic #175: Straks gaat het gebeuren!
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar blijft user "koploperkopper" eigenlijk?
Wat nou gemoderniseerd? Ze hebben alleen die deuren weg gehaald en 'm opnieuw gespotenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Een gemoderniseerde koploper. Kosten: ¤ 1,4 miljoen, dus zeik niet TS![]()
Oja klopt ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef Socios het volgende:
En nieuwe banken, geheel nieuw interieur, ramen die niet meer opkunnen, etc. etc. etc. Was nergens voor nodig imo. Originele Koploper ftw!
Beplakt met folie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou gemoderniseerd? Ze hebben alleen die deuren weg gehaald en 'm opnieuw gespoten
Moet jij niet een trein in je kut laten rijden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Elixabete het volgende:
Wil Marklin kopen en dan klagen om de prijs
Wat een kankergezwel ben je TS
Naar Schiphol, vliegtuigen kijken, en weer met de trein terug. Kosten 50 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:40 schreef Pakspul het volgende:
Geef hem dan een retourtje nederland. Zit die tijdje in de trein en zijn ouders zijn ook direct van hem af.
Nee, toen ik zag hoe het bij je moeder ging haakte ik af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet jij niet een trein in je kut laten rijden?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn moeder was?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nee, toen ik zag hoe het bij je moeder ging haakte ik af.
ik snap nu waarom je altijd die gedachte had, je echte moeder leek op je vader en en had daarom zelfmoord gepleegd omdat ze zo graflelijk was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn moeder was?
Ik begin nu beter te snappen waarom je om de haverklap geband wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik snap nu waarom je altijd die gedachte had, je echte moeder leek op je vader en en had daarom zelfmoord gepleegd omdat ze zo graflelijk was.
hier, foto van je moeder:
[ afbeelding ]
vogeltjesdansquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik begin nu beter te snappen waarom je om de haverklap geband wordt![]()
Maar het is niet erg, hoor. Heeft die psychose van jou ook een naam?
quote:
En extra stoelen erin gepropt waardoor je niet meer fatsoenlijk kunt zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou gemoderniseerd? Ze hebben alleen die deuren weg gehaald en 'm opnieuw gespoten
Je deed iets foutquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef Goofisch het volgende:
Zo even een kick.
TS heeft een treintje hoor. Jawel. TS geeft hem cadeau en neefje is heel blij.
Neefje pakt meteen uit en TS roggelt die baan in mekaar.
Treintje erop. stroom erop en blazen. DOET DIE HET NIET!!!!!!![]()
Mot die weer terug. Mijn hemel wat een ellende
je moet ook niet blazen, je moet waarschijnlijk een knop omzetten_!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef Goofisch het volgende:
... en blazen. DOET DIE HET NIET!!!!!!![]()
...
Die in jou avater van piko. Ook wat extra rails erbij gekocht en heb ik hem 8 delig gemaakt.quote:
Die?quote:
True, en de echte modeltreintjes zijn best vet, vooral als je er een aparte kamer voor in kan richten, met boompjes, huisjes, wegen en al die onzin, prachtig is datquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
Zoiets met een camera zodat je naar buiten kan kijken is toch wel weer erg vet eigenlijk
Meyer en Blessing in de Westewagenstraat. Om de hoek bij het Minervahuis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:05 schreef johandeleng het volgende:
Neem hem dan mee voor een uitje naar miniature wunderland
of wat dichterbij op de weena in rotterdam. Zit ook zoiets
Jij denkt zeker dat het peanuts is voor een trein om fatsoenlijk op tijd te rijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef Goofisch het volgende:
Zo even een kick.
TS heeft een treintje hoor. Jawel. TS geeft hem cadeau en neefje is heel blij.
Neefje pakt meteen uit en TS roggelt die baan in mekaar.
Treintje erop. stroom erop en blazen. DOET DIE HET NIET!!!!!!![]()
Mot die weer terug. Mijn hemel wat een ellende
Ja want Lego is wel goedkoopquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef Aestivate het volgende:
Jij had verwacht een complete set voor minder dan 100 euro te kunnen kopen?Het is geen Lego.
Misschien is het wel zijn peet kind. Ik zou dat ook later doen voor mijn peet kind en mijn eigen kinderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:00 schreef Hyman het volgende:
Wtf, geef je zomaar voor ¤250 aan modelspeelgoed voor je neefjes verjaardag?
Idemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef fratsman het volgende:
Ik heb thuis op zolder nog 2 dozen Fleischmann treinen en racebaanzooi staan. Toch maar eens een keer kijken wat ik daarvoor kan vangen!![]()
Dan ben je goed gek. Of je moet heel veel geld hebben. Reken er maar niet op met ICT niveau 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Misschien is het wel zijn peet kind. Ik zou dat ook later doen voor mijn peet kind en mijn eigen kinderen.
Je weet iets niet wat ik wel weet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ben je goed gek. Of je moet heel veel geld hebben. Reken er maar niet op met ICT niveau 3![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je weet iets niet wat ik wel weet.Moet je nog wel halen dan. Met MBO mag je blij zijn als je normaal kunt wonen en een auto kunt rijden tegenwoordig. En jij wilt je peetkinderen en eigen kinderen allemaal een kado van 250 euro gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol true. En het worden steeds minder blokjes en toch wordt alles duurder. Vroeger was ik 2 uur bezig met een enorm politiebureau, steen voor steen werd alles in elkaar gezet. En nu loop ik soms door een speelgoedwinkel en zie ik het lego politiebureau van tegenwoordig: 1 steen per verdieping die je op elkaar klikt, 3 stickers erop met zwaailampen en daar betaal je dan 90 euro voorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja want Lego is wel goedkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |