Goedemiddag.
TS heeft een neefje en deze is helemaal lijp van alles wat met treinen te maken heeft. Omdat ik als grote neef niet de onaardigste ben heb ik besloten een leuke modeltrein starters set te kopen voor zijn verjaardag.
Gewoon iets leuks met het liefst een Nederlandse trein die hem bekend voorkomt. Dus TS springt vanmorgen in de auto op weg naar een treinenwinkel.
Het was even zoeken maar uiteindelijk had ik hem gevonden. Bij binnenkomst trof ik een hoop boompjes,huisjes,dingetjes,spullen,nepgras en een wat oude vent achter de toonbank. Ik ben maar meteen op hem afgestapt met de vraag welke trein in het beste kan nemen voor een pikkie van 8.
Oh dat wist die wel. en hij pakte een doos van Märklin met een hogesnelheidstrein en een gekke bril. Door deze bril kon je wireless vanuit de trein kijken door middel van een camera. Ik denk dat is leuk en vraag wat die kost.
820 euro

WTF
Ik vertelde dat ik dat wat te prijzig vond en vroeg naar wat goedkopers.
Dat was een "koploper" met rails en bediening.
kosten 419 euro

!!!!
Ik vroeg heel brutaal of die ook treinen had die wel betaalbaar zijn. Maar het minimale was toch wel 350 euro.
Klacht. ik las op NU.nl een tijd terug dat de grote miniatuur bedrijven bijna op een gat liggen. En dat zou komen door de toenemende populariteit van de Spelcomputer en PC.
ROT toch op! Dat zijn toch geen prijzen meer voor een treintje. Ja het is hoge kwaliteit my ass. Natuurlijk kiest een kind voor een playstation 3 van 400 euro dan voor een modeltrein die enkel rondjes rijdt voor 419 euro.
Klacht. Ik had graag een treintje willen geven maar is te belachelijk duur
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.