Normaal ben ik de gelukkigequote:
Je weet dat die best wel lang is he..?quote:
Maar dan wel met dit plaatje neem ik aan?quote:
* Droxz.nl keek, en zag dat het goed was!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet dat die best wel lang is he..?
it vorige delen van) GRTDOJW:
- Waar Dylan te dronken was om te typen
- Droxz het bed met Lynda deelt
- WL geweldige massages geeft/gaf
- Friday inboedel is geworden, en standaard pas om 12 uur zijn bed uit komt rollen ...
- De kat is weggelopen
- Zelfs in het weekend gepost wordt
- Seventees het nog maar net bij kan benen
- Het topic waardoor werkgevers fok blokkeren
- Men spierpijn heeft van de Wii
- Bellerophon zegt het topic niet te volgen in het weekend
- Dylanesque gewoon bijna de hele week aanwezig is
- Waar WL door het koude weer moet fietsen en dit in 10 minuten probeert te doen?
- Waar Droxz en Lynda nog steeds geen kamer huren
- Waar diertjuh op Station X allerlei rare truckjes in een balletpakje gaat uitvoeren
- Waar Dr.Droxz opeens zakken wiet in z'n bureaulade vindt!
- Waar Sm0keZ nog steeds wacht om z'n Fipo-De-Clown award in ontvangst te nemen...
- Waar WhiteLightning pimpt met z'n nieuwe Auto Suck Masturbator
- Waar Crazy-M om aandacht smeekt
- Waar tussen 12:00 en 13:00 minimaal gepost wordt
- Waar Bellerophon in topic 100 een FIPO wist te maken!
Iedereen heeft hier een "F5 vinger" manquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier een "F5 vinger" man
kan ook gewoon via de site? maar gaat alleen rete traag!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:53 schreef Droxz.nl het volgende:
Echt... Dell vond ik altijd goede support geven...
Maar een driver downloaden gaat alleen nog maar met de "Dell Driver Download Manager"...
Alleen maar errors... OPHOEREN KUT PROG! STERF!
Ik download via de dell pagina, alles moet tegenwoordig via die kut download manager...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:05 schreef renedis het volgende:
[..]
kan ook gewoon via de site? maar gaat alleen rete traag!
Bij een collega kan ik het we los doen... raar²quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:16 schreef renedis het volgende:
hmm tot 2 maanden terug kon ik nog gewoon "rechtermuisknop>save as.." doen?
is het nu dan helemaal veranderd? (ik werk niet meer met Dellmaar met HP)
ziet eruit als een nieuwslezeresquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Jullie weten wel altijd het 1 of ander... op GS zijn ze opzoek naar deze vrouw:
[ afbeelding ]
Iemand?
Zag dat ze het op GS al heel snel hadden gevonden hahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet eruit als een nieuwslezeres
maar waar vandaan
Tot morgen jongen!quote:
hhahahaha, SEVEN!!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef Seventees het volgende:
Het wordt morgen een mooie dag,
waarop de zon fel schijnen mag.
Maar liever niet mij huiskamer in,
want in oververhitting heb ik geen zin.
"het lijstje"?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef lynda het volgende:
Zie je jezelf wel even mooi in het lijstje staan he!
jaah de week is weer doormiddenquote:
Mogguh 3pack!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah de week is weer doormidden![]()
morguuh droxz
nee jongen dit keer weet ik het echt nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh 3pack!
Jij weet toevallig niet wat lyn voor me gemaakt heeft? ahahahah
Mogguh Crazy-P!quote:
ja prachtig weer.. en morgen en vrijdag nog beter..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Crazy-P!
Het gaat mooi weer worden vandaag, en het is woensdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Ik aas toch een beetje op mooi weer voor zaterdag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja prachtig weer.. en morgen en vrijdag nog beter..
toch jammer dat we moeten werken!
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPILERquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik aas toch een beetje op mooi weer voor zaterdag!![]()
Hoe leuk je werk ook is, op het strand liggen met een lekker koud biertje en...
zaterdag lijkt voor het moment nog bagger weer te worden..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik aas toch een beetje op mooi weer voor zaterdag!![]()
Hoe leuk je werk ook is, op het strand liggen met een lekker koud biertje en...
Jij slaapt nooit echt uit he?quote:
NEUH!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zaterdag lijkt voor het moment nog bagger weer te worden..
21graden en regen!
lekker rustig hahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij slaapt nooit echt uit he?
Hoe bevallen je vrije dagen?
ja dat ben ik met je eens!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
NEUH!![]()
Mooi weer, veel zon... een vooral GEEN regen... ik herhaal... GEEN regen!
ìkke lekker welquote:
Naar BE, klinkt relaxt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker rustig haha
morgen ff naar belgie wat zooi opruimen enzo.
vandaag misschien terrasje
Waarom is het nou altijd mooi weer als we moeten werken?quote:
jah morgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Naar BE, klinkt relaxt!
Alleen met dit warme weer?
dat is iets wat ik me al tijden af vraagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom is het nou altijd mooi weer als we moeten werken?
Niet gewoon, zoals het zou moeten, met een USB kabettje? hahahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah morgen
zucht, wil ik film van carnaval van camera afhalen, heb ik niet de juiste kabeltjes
kan ik weer een keer terug naar die mensen haha
Vandaag en morgen maar proberen te genieten van de zon, zover het kan hahahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is iets wat ik me al tijden af vraag
vandaag tot 6 uur werken..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vandaag en morgen maar proberen te genieten van de zon, zover het kan hahahaha
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vandaag tot 6 uur werken..
dus erg veel genieten van de zon zit er helaas niet in...
maar ik ga mn best doen
nee maar was usb kabel van mp3 spelerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet gewoon, zoals het zou moeten, met een USB kabettje? hahahaha
de ene houd van anaal genomen te worden en de ander klust bijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Ado.. .leuke club met leuke keepers![]()
ADO-keeper Coutinho blijkt wietkwekert!
Ik vind het prima, ik snap er geen sars van namelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar was usb kabel van mp3 speler
Zie edit! whehehehquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
de ene houd van anaal genomen te worden en de ander klust bij
je weetog dat aso schulden heefthij dacht zo een steentje PLANTJE bij te dragen
whehehe jah in de USA noemen ze het soms grassquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie edit! wheheheh
Blijft een vage bedoeling met die keepers daar jah hahahah
Een keeper met groene vingers, altijd handig toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah in de USA noemen ze het soms grass![]()
hij dacht ach dat scheelt kosten voor de tuinman
zaterdag nog verschillende dingen halen voor de vakantie en zondag het laatste inpakken en het nijntje naar haar vakantie adres brengenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een keeper met groene vingers, altijd handig toch?
Al plannen voor het weekend? hahahah
Ok, nog dingen doen enzo ook in het lekkere weekend... foei!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
zaterdag nog verschillende dingen halen voor de vakantie en zondag het laatste inpakken en het nijntje naar haar vakantie adres brengen
Mogguh!quote:
pebbles?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, nog dingen doen enzo ook in het lekkere weekend... foei!
hahaha, je konijn... ik blijf echt om die naam lachen he
Waar ging je ook alweer heen?
de Eemhof is cool!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pebbles?waarom is dat zo'n grappige naam?
![]()
de eemhofluxe huisje enzo
Met je ontbijt op bed enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pebbles?waarom is dat zo'n grappige naam?
![]()
de eemhofluxe huisje enzo
jij snapt emquote:
whaha jaa iddquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja dat hadden jullie wel duidelijk verteld hoor
die is toch nergens te vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Je gaat toch wel bob de beller gedag zeggen he?
nee toch ?? of werk tie daar als bijbaantjequote:
Vraag Droxz.. beller woont daar serieus dichtbijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee toch ?? of werk tie daar als bijbaantje
jah hij woont daar idd in de buurt dat weet ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Vraag Droxz.. beller woont daar serieus dichtbij![]()
Waar zijn die twee eigenlijk..
Gelukkig welquote:
Ej die heb ik gemaakt volgens mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:23 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Was best wel mooi weer gister
Moet ik ff zoeken enzo! Deze is al asociaal verkleind omdat ik hem anders niet ff makkelijk kan uploadenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej die heb ik gemaakt volgens mij
Ziet er mooi uit zo! Heb je ook die foto's waar de zon mooier op staat?
Microsoft heeft een handig klein proggie om foto's te verkleinen, mocht je die willen hebben ofzo, geef maar een gilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken enzo! Deze is al asociaal verkleind omdat ik hem anders niet ff makkelijk kan uploaden
Foto;s uitzoeken is kut werk!
Eerst geef je aan foto's te verkleinen (wegens upload ofzo), ik geef een optie, en dan geef je aan de verkleinen zo 1800 is?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
ik ben echt diep teleurgesteld in jou.. Hallo foto's verkleinen is zoo 1800
Ik heb de foto's van die toeristen ook van telefoon![]()
Schat, je weet waar het configuratie scherm zit he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef lynda het volgende:
verkleinen met een speciaal programma ed..
Of mij zeggen ja er zijn programma's.. dat is zooooo 1800
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schat, je weet waar het configuratie scherm zit he?![]()
!
Geen airco hier, wel gewoon raampje openquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
is blij dat ze onder de airco zit..
alleen das minder leuk als ze dan buiten komt
ja te snotteren.. en ogen te tranen.. en te niezen..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen airco hier, wel gewoon raampje open
Die "klap" die je krijgt als je dan buiten komt... das minder!... begin dat gelijk te snotteren enzo hahahah
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef Crazy-p het volgende:
in de krant..
Op Fok!
is zojuist het GRTDojW topic overleden..
met innige deelneming aan alle mensen die er regelmatig posten..
ze hadden gewoon geen zin meer!
Het ziet er naar uit dat er zo een nieuw topic moet worden aangemaakt inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
het is gewoon echt niet meer bij te houden hier he
ik bedoel dan ook vanavond hèquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef Crazy-p het volgende:
zit op werk
kan dus niet gaan zwemmen
tegen dat ik in Hardenberg zou zijn..quote:
wat zondequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tegen dat ik in Hardenberg zou zijn..
(met de fiets he)
is het veel te laat om te gaan zwemmen
Je doet een oproep op Fok... Hoe kan je dan vrienden hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Jeoom het volgende:
[..]
wat zondedan ga ik wel gezellig met wat vrienden
veel plezier!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef Jeoom het volgende:
[..]
wat zondedan ga ik wel gezellig met wat vrienden
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Je doet een oproep op Fok... Hoe kan je dan vrienden hebben
zal voor je duimenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:08 schreef Crazy-p het volgende:
hard aan het werk.. in de hoop eerder vrij te krijgen
okeequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. mn queueu's zijn leeg..
ze gaan kijken wat ze gaan regelen
keep your fingers crossed!
ja dat was het gister ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
okee![]()
![]()
dan is het helemaal rustig hier
zal ik doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. mn queueu's zijn leeg..
ze gaan kijken wat ze gaan regelen
keep your fingers crossed!
nog rustigerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
okee![]()
![]()
dan is het helemaal rustig hier
ze hebben nog werk voor je gevondenquote:
ja.. iets met coverage aan de telefoon voor 1 onderdeel van een project..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben nog werk voor je gevonden
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jij zat zeker nog op die andere pagina te F5-en?
wanneer is de koffietafel ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:39 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
ik zie dat het hier officieel dood is?
denk het ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef Crazy-p het volgende:
ja.. terwijl ik toch niet denk dat ze allemaal vakantie hebben
ik mag niet van Lyndaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wordt toch weer tijd dat de "oude" posters hier weer eens gaan komen![]()
dan gaan de topic's weer op snelheid komen
dit is geen prive SC van iemandquote:
ze komen langzaam weer teugquote:
Hey lieverdquote:
Ik durf nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen langzaam weer teug![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar ..ja maar.. ja maar.. waarom mocht jij niet meer dan?quote:
weet ik hetquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ..ja maar.. ja maar.. waarom mocht jij niet meer dan?
lynda is van het kampquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik het
Via via via weet ik dat ik haar bedreigd heb, wrs door te zeggen dat ik niet bang ben voor kampers omdat ik wel een paar families op het kamp ken ofzo
En nou vind ze me niet meer lief
Paar maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lynda is van het kamp![]()
ken jij families op het kamp
ja en de kwaliteit is ook gelijk weer achteruit gegaan zo te zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wordt toch weer tijd dat de "oude" posters hier weer eens gaan komen![]()
dan gaan de topic's weer op snelheid komen
ik dacht dat je ook vanwege iemand die hier nu ook post een schuilnaam had aangemaakt omdat je door hem gestalkt werdt ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
Hey stront komt toch als je het roept
wel leuk dat je hiermee bevestigt dat je dingen doorlultquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht dat je ook vanwege iemand die hier nu ook post een schuilnaam had aangemaakt omdat je door hem gestalkt werdt ...
iets met goldfinger was de naam
Denk om je rikketikquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
Hey LL, als je mijn naam hier noemt terwijl ik er zelf niet bent.. PM mij dan even netjes..
Als ik je daarna zelf een PM stuurt met fuck off, zoek een leven etc hoef je mij niet te blokeren hoor als je wel 1 hele zin terug stuurt.
Goldfinger, dit geld ook voor jou! Ik had je iets hoger ingeschat na die PM van een paar weken geleden maar helaas!
![]()
klopt maar dan heb ik dinsdag en woensdag vrijquote:
je werkt dus maar 4 dagen deze weekquote:
ik werk altijd maar 4 dagenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je werkt dus maar 4 dagen deze week
tering doe ik toch iets verkeerdquote:
idd op het moment ff niet nee... jij ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hoi?
Lekker aan het niet-werken?
Beginnen om 7 uurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
Valt mee hoor... ik begin altijd om 7 uur... dus ik was laat in dit topic
Ik maar een uurtje eerder... trouwens vanmorgen niet want toen was de kleine al om 5 uur wakkerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beginnen om 7 uur
Dan kom ik pas uit me mandje
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
Nope, maar het is niet anders... nu maar hopen dat ze er geen gewoonte van gaat maken
Ze is nu 6 maanden, maar doorslapen begint langzaam te komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
En die van mij is nu 13 maanden maar die slaapt rustig tot 7 uur
Ahjoh das nog harstikke piep, komt idd vanzelf wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ze is nu 6 maanden, maar doorslapen begint langzaam te komen.
mogguh!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:15 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ook op werk
Mogguh
*gaaaaaaaaap*
ja daar ben ik jaloers op..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady jaloers is
Ik hoef vandaag tot 13:30 te werken en dan heb ik weekend
nee niet meteenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:04 schreef Crazy-p het volgende:
en direct maar ff op Fok! kijken?
Mogguh mensen..
hoewel.. veel mensen zullen er wel niet zijn![]()
ja nee ik dacht alquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee niet meteenik was al ffs thuis
ja dat jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals je ziet, hartstikke dood
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Kijk, ook in Kroatie was al duidelijk wie de echte bazen zijn![]()
[ afbeelding ]
mogguh crazy-p!quote:
ja al bijna avond zelfsquote:
Feit dat ik niet kan slapen zegt denk ik genoegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:54 schreef MaleDuck het volgende:
prettig weekend...
Balen sgele dat je werkloos bent... of ben je er blij mee?
hoe komt het zo ineens ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Feit dat ik niet kan slapen zegt denk ik genoegBen er niet geheel blij mee eigenlijk.
Maar goed, niks aan te doen.
Fijn weekend allemaal
Sgele!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Feit dat ik niet kan slapen zegt denk ik genoegBen er niet geheel blij mee eigenlijk.
Fijn weekend allemaal
ja erg lekker.. is ook wel eens nodig..quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:42 schreef draculettetje het volgende:
lekker crazy - p
ik moet juist vandaag weer beginnen
Balen man, al wat nieuws op het oog? En wat zoek je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn weekend allemaal
ja dat kan ik me ook wel voorstellen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:47 schreef draculettetje het volgende:
ach ja verschil moet er wezen!
moet gewoon even wennen aan het moeten opstaan
en moeten gaan inloggen
Mogguh MDquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen man, al wat nieuws op het oog? En wat zoek je?
ja hoewel dat niet echt vakantie was..quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:57 schreef draculettetje het volgende:
wel op andere tijdstippen dan vakantie?
wij hadden vorig jaar ook in het voorjaar, die heb ik dit jaar wel gemist
gelukkig nu nog in het najaar nog weer wat over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |