ze hebben nog werk voor je gevondenquote:
ja.. iets met coverage aan de telefoon voor 1 onderdeel van een project..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben nog werk voor je gevonden
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jij zat zeker nog op die andere pagina te F5-en?
wanneer is de koffietafel ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:39 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
ik zie dat het hier officieel dood is?
denk het ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef Crazy-p het volgende:
ja.. terwijl ik toch niet denk dat ze allemaal vakantie hebben
ik mag niet van Lyndaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wordt toch weer tijd dat de "oude" posters hier weer eens gaan komen![]()
dan gaan de topic's weer op snelheid komen
dit is geen prive SC van iemandquote:
ze komen langzaam weer teugquote:
Hey lieverdquote:
Ik durf nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen langzaam weer teug![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar ..ja maar.. ja maar.. waarom mocht jij niet meer dan?quote:
weet ik hetquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ..ja maar.. ja maar.. waarom mocht jij niet meer dan?
lynda is van het kampquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik het
Via via via weet ik dat ik haar bedreigd heb, wrs door te zeggen dat ik niet bang ben voor kampers omdat ik wel een paar families op het kamp ken ofzo
En nou vind ze me niet meer lief
Paar maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lynda is van het kamp![]()
ken jij families op het kamp
ja en de kwaliteit is ook gelijk weer achteruit gegaan zo te zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
wordt toch weer tijd dat de "oude" posters hier weer eens gaan komen![]()
dan gaan de topic's weer op snelheid komen
ik dacht dat je ook vanwege iemand die hier nu ook post een schuilnaam had aangemaakt omdat je door hem gestalkt werdt ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
Hey stront komt toch als je het roept
wel leuk dat je hiermee bevestigt dat je dingen doorlultquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht dat je ook vanwege iemand die hier nu ook post een schuilnaam had aangemaakt omdat je door hem gestalkt werdt ...
iets met goldfinger was de naam
Denk om je rikketikquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
Hey LL, als je mijn naam hier noemt terwijl ik er zelf niet bent.. PM mij dan even netjes..
Als ik je daarna zelf een PM stuurt met fuck off, zoek een leven etc hoef je mij niet te blokeren hoor als je wel 1 hele zin terug stuurt.
Goldfinger, dit geld ook voor jou! Ik had je iets hoger ingeschat na die PM van een paar weken geleden maar helaas!
![]()
klopt maar dan heb ik dinsdag en woensdag vrijquote:
je werkt dus maar 4 dagen deze weekquote:
ik werk altijd maar 4 dagenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je werkt dus maar 4 dagen deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |