jah morgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Naar BE, klinkt relaxt!
Alleen met dit warme weer?
dat is iets wat ik me al tijden af vraagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom is het nou altijd mooi weer als we moeten werken?
Niet gewoon, zoals het zou moeten, met een USB kabettje? hahahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah morgen
zucht, wil ik film van carnaval van camera afhalen, heb ik niet de juiste kabeltjes
kan ik weer een keer terug naar die mensen haha
Vandaag en morgen maar proberen te genieten van de zon, zover het kan hahahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is iets wat ik me al tijden af vraag
vandaag tot 6 uur werken..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vandaag en morgen maar proberen te genieten van de zon, zover het kan hahahaha
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vandaag tot 6 uur werken..
dus erg veel genieten van de zon zit er helaas niet in...
maar ik ga mn best doen
nee maar was usb kabel van mp3 spelerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet gewoon, zoals het zou moeten, met een USB kabettje? hahahaha
de ene houd van anaal genomen te worden en de ander klust bijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Ado.. .leuke club met leuke keepers![]()
ADO-keeper Coutinho blijkt wietkwekert!
Ik vind het prima, ik snap er geen sars van namelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar was usb kabel van mp3 speler
Zie edit! whehehehquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
de ene houd van anaal genomen te worden en de ander klust bij
je weetog dat aso schulden heefthij dacht zo een steentje PLANTJE bij te dragen
whehehe jah in de USA noemen ze het soms grassquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie edit! wheheheh
Blijft een vage bedoeling met die keepers daar jah hahahah
Een keeper met groene vingers, altijd handig toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah in de USA noemen ze het soms grass![]()
hij dacht ach dat scheelt kosten voor de tuinman
zaterdag nog verschillende dingen halen voor de vakantie en zondag het laatste inpakken en het nijntje naar haar vakantie adres brengenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een keeper met groene vingers, altijd handig toch?
Al plannen voor het weekend? hahahah
Ok, nog dingen doen enzo ook in het lekkere weekend... foei!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
zaterdag nog verschillende dingen halen voor de vakantie en zondag het laatste inpakken en het nijntje naar haar vakantie adres brengen
Mogguh!quote:
pebbles?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, nog dingen doen enzo ook in het lekkere weekend... foei!
hahaha, je konijn... ik blijf echt om die naam lachen he
Waar ging je ook alweer heen?
de Eemhof is cool!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pebbles?waarom is dat zo'n grappige naam?
![]()
de eemhofluxe huisje enzo
Met je ontbijt op bed enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pebbles?waarom is dat zo'n grappige naam?
![]()
de eemhofluxe huisje enzo
jij snapt emquote:
whaha jaa iddquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja dat hadden jullie wel duidelijk verteld hoor
die is toch nergens te vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Je gaat toch wel bob de beller gedag zeggen he?
nee toch ?? of werk tie daar als bijbaantjequote:
Vraag Droxz.. beller woont daar serieus dichtbijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee toch ?? of werk tie daar als bijbaantje
jah hij woont daar idd in de buurt dat weet ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Vraag Droxz.. beller woont daar serieus dichtbij![]()
Waar zijn die twee eigenlijk..
Gelukkig welquote:
Ej die heb ik gemaakt volgens mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:23 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Was best wel mooi weer gister
Moet ik ff zoeken enzo! Deze is al asociaal verkleind omdat ik hem anders niet ff makkelijk kan uploadenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej die heb ik gemaakt volgens mij
Ziet er mooi uit zo! Heb je ook die foto's waar de zon mooier op staat?
Microsoft heeft een handig klein proggie om foto's te verkleinen, mocht je die willen hebben ofzo, geef maar een gilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken enzo! Deze is al asociaal verkleind omdat ik hem anders niet ff makkelijk kan uploaden
Foto;s uitzoeken is kut werk!
Eerst geef je aan foto's te verkleinen (wegens upload ofzo), ik geef een optie, en dan geef je aan de verkleinen zo 1800 is?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef lynda het volgende:
ik ben echt diep teleurgesteld in jou.. Hallo foto's verkleinen is zoo 1800
Ik heb de foto's van die toeristen ook van telefoon![]()
Schat, je weet waar het configuratie scherm zit he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef lynda het volgende:
verkleinen met een speciaal programma ed..
Of mij zeggen ja er zijn programma's.. dat is zooooo 1800
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schat, je weet waar het configuratie scherm zit he?![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |