ja tis te erg ik weet het. Ik schaam me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schiet dan ook eens op. het boek is al bijna een jaar geleden uitgekomen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja cm hooguit.
Maar dat weet ik pas zeker na de meet.
he kan je ophouden het altijd over jezelf te hebbenquote:
pulp fictionquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
Uit welke film is deze scene....?
[ afbeelding ]
16 cm?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja cm hooguit.
quote:
Jij hebt tweety volgeladen met de andere bro's uit eindhoven, want ja wie wil hierbij nu niet aanwezig zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja cm hooguit.
de meet voorafgaand aan trappenhuisgatequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
16 cm?r u crazy?
![]()
meat meet? welke meet? Er kwamen toch geen meets meer?
wtf? ik ga niet met jullie naar mezelf kijken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt tweety volgeladen met de andere bro's uit eindhoven, want ja wie wil hierbij nu niet aanwezig zijn
die mist dan de gate van de dag erop
ik claim nu al de titel trappenhuisgate
tuurlijk wel, denk aan de extra omzet als je daar gesigneerde exemplaren gaat verkopen als special editionquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? ik ga niet met jullie naar mezelf kijken...doen jullie maar een andere keer.
![]()
special edition --> je krijgt er een dildo bij met reis etui.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, denk aan de extra omzet als je daar gesigneerde exemplaren gaat verkopen als special edition
kan wel pas na 27 aug, want ik heb Baltar moeten beloven dat ik het ging plannen nadat hij van vakantie terug isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
special edition --> je krijgt er een dildo bij met reis etui.
Baltar? gaat ie ook mee borrelen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan wel pas na 27 aug, want ik heb Baltar moeten beloven dat ik het ging plannen nadat hij van vakantie terug is
is de minste compensatie die ik hem kan bieden nadat hij die roze spandoeken voor vierdaagse dus voor niets geschilderd had, en voor niets die vrijdag verlof heeft opgenomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Baltar? gaat ie ook mee borrelen?
pas je wel op voor camera'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Eustace. het volgende:
Oh btw zaterdag hé, toen ik me date had, waren we een soort van indirect betrapt tijdens een terugkerend wc-avontuurtje.
door wie ben je betrapt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Eustace. het volgende:
Oh btw zaterdag hé, toen ik me date had, waren we een soort van indirect betrapt tijdens een terugkerend wc-avontuurtje.
Nou, die wc's waren zeg maar om een hoekje, en toen we die kant op liepen zag een kaartjesscheurmokkel ons daarheen lopen. Ze kon ons dus niet samen naar binnen zien gaan, want het was om een hoekje. Maar een half uur later kwamen we beiden met een rood hoofd naar buiten, en toen stond ze daar nog en keek ze echt van 'gingen jullie niet een half uur geleden al die kant op..?'.quote:
ja, maar wacht ff. Ik wilde geen spandoeken. Ik word niet graag geout. I do not respond well to that.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de minste compensatie die ik hem kan bieden nadat hij die roze spandoeken voor vierdaagse dus voor niets geschilderd had, en voor niets die vrijdag verlof heeft opgenomen
Als het de volgende keer weer gebeurd en ze staat daar. Gewoon je mondhoeken afvegen en haar aankijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nou, die wc's waren zeg maar om een hoekje, en toen we die kant op liepen zag een kaartjesscheurmokkel ons daarheen lopen. Ze kon ons dus niet samen naar binnen zien gaan, want het was om een hoekje. Maar een half uur later kwamen we beiden met een rood hoofd naar buiten, en toen stond ze daar nog en keek ze echt van 'gingen jullie niet een half uur geleden al die kant op..?'.
eerst hierover klinkende en spijkerharde afspraken maken met TMM voordat wij ons nog een keer voor het lapje laten houdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar wacht ff. Ik wilde geen spandoeken. Ik word niet graag geout. I do not respond well to that.
Volgend jaar ga ik wel lopen. Had het er gisteren nog over met Maud.
tot zaterdag is het nog langquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe is het toch mogenlijk he, ieder jaar begin augustus vier ik mijn verjaardag en we hebben al jaren niet meer buiten kunnen zitten, dit jaar is het zelfs heel spektaculair, zaterdag zakt de temperatuur met 10 graden
We durven er niet meer heen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het de volgende keer weer gebeurd en ze staat daar. Gewoon je mondhoeken afvegen en haar aankijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |