quote:
Ohja Rita .. Ritakorita is zo een schatje ..quote:
ja ze hebben de wijnvoorraad bijna leegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe gaat het met de patient?
voldoende mensen om je heen om je te vertroetelen ?
ooooooooooquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel erg als je midden in de act bent, geloof me
you've been there en wenst voor next time t shirt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
LOL u really crack me upquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ze hebben de wijnvoorraad bijna leegmaar zijn wel heel lief
![]()
Nee hoor we zijn gisteren gewoon weer uit geweest. Weet je dat als je een cap en zonnebril draagt iedereen je interessant vindtik had makkelijk kunnen scoren
en zo wordt weer het oud hollansche spreekwoord bewezen dat een vos wel zijn haren maar niet zijn streken verliestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ze hebben de wijnvoorraad bijna leegmaar zijn wel heel lief
![]()
Nee hoor we zijn gisteren gewoon weer uit geweest. Weet je dat als je een cap en zonnebril draagt iedereen je interessant vindtik had makkelijk kunnen scoren
Dan horen we ze wel thuiskomen en kleden we ons snel aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat dachten Arthur en Sieger dus ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan horen we ze wel thuiskomen en kleden we ons snel aan.En ja, ik ken het.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die was echt zo fout!
Kent iemand 'm nog?
ik heb nog steeds het t-shirt wat ik toen in a hurry heb aangetrokkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
you've been there en wenst voor next time t shirt?
wil je niet plot verklappen? or do i have to get medieval on ur ass..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat dachten Arthur en Sieger dus ook
met de make up en de cap en de zonnebril zag je niks, dus denk het nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL u really crack me up![]()
maar is dat dan niet a pity fuck?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zo wordt weer het oud hollansche spreekwoord bewezen dat een vos wel zijn haren maar niet zijn streken verliest
Is 't dat niet altijd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL u really crack me up![]()
maar is dat dan niet a pity fuck?
The Garbage Pail Kids!!!!!quote:
quote:
nooit van gehoordquote:
ja dat is voor mij tijd geweest. Je weet toch dat ik 16 ben.quote:
schiet dan ook eens op. het boek is al bijna een jaar geleden uitgekomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wil je niet plot verklappen? or do i have to get medieval on ur ass..
Ja cm hooguit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat is voor mij tijd geweest. Je weet toch dat ik 16 ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |