Like I care.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Broertje wordt vakkundig het huis uit gewerkt
maar let wel goed op op andere huisgenoten die onverwacht huiswaards keren
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. The Queen of the topic ofcourse!
slecht kosthuis heb jij daar uitgezochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
Word net gebracht.![]()
Wie prikt er een vorkje mee?![]()
[ afbeelding ]
forceren werkt averechtsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Like I care.Dan is de coming out ook direct geweest voor hem.
dat is toch al lang geregeld bij de fok film voorstelling in het trappenhuis van ons oude mannenhuis de roze rimpelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben sinds oktober jl. hier en nog denken ze dat ik een kleaun ben. Wanneer ben ik van die status af? who do i have to fuck pay...?![]()
slecht kosthuis?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slecht kosthuis heb jij daar uitgezocht
volgens mij moest ik ook maar eens een poosje op bezoek komen daar
Ik forceer niks. Alleen als die ouders van hem onverwacht thuiskomen zou ik dat niet erg vinden ofzo.quote:
Zou ik in staat zijn om hem te troosten door een uithuilschouder te bieden ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
slecht kosthuis?![]()
ik zal het tegen Javier zeggen, die heeft het gemaakt.![]()
edit: Javier is huilend naar de keuken gerend.
ik denk het wel, totdat ie hoort dat jij dat was die dat zei. Dan pakt ie twee saté prikkers, duwt ie beide prikkers in je ogen, haalt ze eruit en gaat er mee jongleren. Daarna neukt ie je in je oogkassen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou ik in staat zijn om hem te troosten door een uithuilschouder te bieden ?
Javier is een Bichaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
slecht kosthuis?![]()
ik zal het tegen Javier zeggen, die heeft het gemaakt.![]()
edit: Javier is huilend naar de keuken gerend.
Javier zei dat ik moest zeggen: maricon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Javier is een Bicha![]()
Goedemorgen allemaal
Maar dat zijn beide wel leuke nummersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
Robin S op de radio. Heeft ze weer SHOW ME LOVE uitgebracht. Lekker goedkoop.![]()
Lijkt wel Shannon van vroeger. Om de paar jaar bracht zij haar nummer LET THE MUSIC PLAY uit.![]()
obrigado por elequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Javier zei dat ik moest zeggen: maricon.![]()
goedemorgen jongen![]()
hoe is het met je hoofd/gezicht? dik, blauw?
Soms hoor ik ze nog wel ergens in een club. Nummers zijn niet gedateerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat zijn beide wel leuke nummers
Al snap ik wel wat je bedoelt.
Maar we hebben afgelopen jaar toch nog een Show me Love gehad?
Je hebt trouwens ook nog Robyn met Show me love
als hij op mijn pupille mikt heeft hij pech gehad, die worden gecoverd door een set contactlenzenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk het wel, totdat ie hoort dat jij dat was die dat zei. Dan pakt ie twee saté prikkers, duwt ie beide prikkers in je ogen, haalt ze eruit en gaat er mee jongleren. Daarna neukt ie je in je oogkassen.
ja, die angermanagement cursus werkte niet bij hem.
Your love is lifting me?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Soms hoor ik ze nog wel ergens in een club. Nummers zijn niet gedateerd.
Ik hoorde gisteren nog HIGH ENERGY (Evelyn Thomas) door de club met die keiharde beat. Ik kon het nog feilloos meezingen.
hoe gaat het met de patient?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Javier is een Bicha![]()
Goedemorgen allemaal
wel erg als je midden in de act bent, geloof mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik forceer niks. Alleen als die ouders van hem onverwacht thuiskomen zou ik dat niet erg vinden ofzo.
ze hebben voor jou speciaal gedesignde prada nietjes gebruikt ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
obrigado por ele![]()
dik en blauw vol met nietjes of zoiets maar zoals altijd beautyfull
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als hij op mijn pupille mikt heeft hij pech gehad, die worden gecoverd door een set contactlenzen
quote:
Ohja Rita .. Ritakorita is zo een schatje ..quote:
ja ze hebben de wijnvoorraad bijna leegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe gaat het met de patient?
voldoende mensen om je heen om je te vertroetelen ?
ooooooooooquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel erg als je midden in de act bent, geloof me
you've been there en wenst voor next time t shirt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
LOL u really crack me upquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ze hebben de wijnvoorraad bijna leegmaar zijn wel heel lief
![]()
Nee hoor we zijn gisteren gewoon weer uit geweest. Weet je dat als je een cap en zonnebril draagt iedereen je interessant vindtik had makkelijk kunnen scoren
en zo wordt weer het oud hollansche spreekwoord bewezen dat een vos wel zijn haren maar niet zijn streken verliestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ze hebben de wijnvoorraad bijna leegmaar zijn wel heel lief
![]()
Nee hoor we zijn gisteren gewoon weer uit geweest. Weet je dat als je een cap en zonnebril draagt iedereen je interessant vindtik had makkelijk kunnen scoren
Dan horen we ze wel thuiskomen en kleden we ons snel aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat dachten Arthur en Sieger dus ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan horen we ze wel thuiskomen en kleden we ons snel aan.En ja, ik ken het.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die was echt zo fout!
Kent iemand 'm nog?
ik heb nog steeds het t-shirt wat ik toen in a hurry heb aangetrokkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
you've been there en wenst voor next time t shirt?
wil je niet plot verklappen? or do i have to get medieval on ur ass..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat dachten Arthur en Sieger dus ook
met de make up en de cap en de zonnebril zag je niks, dus denk het nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL u really crack me up![]()
maar is dat dan niet a pity fuck?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zo wordt weer het oud hollansche spreekwoord bewezen dat een vos wel zijn haren maar niet zijn streken verliest
Is 't dat niet altijd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL u really crack me up![]()
maar is dat dan niet a pity fuck?
The Garbage Pail Kids!!!!!quote:
quote:
nooit van gehoordquote:
ja dat is voor mij tijd geweest. Je weet toch dat ik 16 ben.quote:
schiet dan ook eens op. het boek is al bijna een jaar geleden uitgekomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wil je niet plot verklappen? or do i have to get medieval on ur ass..
Ja cm hooguit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat is voor mij tijd geweest. Je weet toch dat ik 16 ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |