dat vliegt daar voorbijquote:
dat zou dan deze moeten zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef Focus_op_NL het volgende:
hangt van de dag of het weekend af ... meestal beetje suiker beetje melk, zoiets als dubbele espresso au lait ... variatie op koffie verkeerd of cafe au lait
lekker sterk van smaak en karakter met beetje zoetigheid en lekker luchtig van geest ....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou dan deze moeten zijn![]()
smakelijk
Nieuw? hoe bedoel je? nieuwe nickname? is geen poli-partij of zoquote:
Liek whut, wie ben jij? En wie is die Sam Klepper of zo, van gister. Ik vond dat echt een bitchboy.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Focus_op_NL het volgende:
[..]
Nieuw? hoe bedoel je? nieuwe nickname? is geen poli-partij of zo
gezien het feit dat je deze userid hedenochtend geregistreerd hebtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:15 schreef Focus_op_NL het volgende:
[..]
Nieuw? hoe bedoel je? nieuwe nickname? is geen poli-partij of zo
je fuckfest? aaaaaahhhhhhh wat lievv.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Eustace. het volgende:
Goedemiddag weldenkend Nederland.
Ieeeeeeeeeeehiehiehieh, morgen gaat door.
Hij komt hier om ons te injecteren met een chip zodat al onze zondige activiteiten geregistreerd worden, ik weet het zeker, het is een complot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gezien het feit dat je deze userid hedenochtend geregistreerd hebt
er zijn mensen die hier in complotten denken en achter iedereen en alles een kloon vermoeden
ja, ik ben sinds oktober jl. hier en nog denken ze dat ik een kleaun ben. Wanneer ben ik van die status af? who do i have to fuck pay...?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn mensen die hier in complotten denken en achter iedereen en alles een kloon vermoeden
quote:
Het zijn de ouders van je vriendje!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij komt hier om ons te injecteren met een chip zodat al onze zondige activiteiten geregistreerd worden, ik weet het zeker, het is een complot.
Ohzo, nou complotten zijn er altijd .... blijven denk ik ook welquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
0H NOES STRAVAGANZA!111!!111!!!!!111!1eins!11!!11quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn de ouders van je vriendje!!!!
Broertje wordt vakkundig het huis uit gewerktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Eustace. het volgende:
Goedemiddag weldenkend Nederland.
Ieeeeeeeeeeehiehiehieh, morgen gaat door.
Dat is de animatie van een ontspannende kringspier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:23 schreef Focus_op_NL het volgende:
[..]
Ohzo, nou complotten zijn er altijd .... blijven denk ik ook wel
wie kan mij trouwens vertellen wat dat kleine icoontje rechtsonderin is? Vlak nadat ik op "invoeren" klik bij het plaatsen van een reactie verschijnt er eventjes (miliseconden!) een raar teken ... wordt ik nu gescreend door AIVD?
Duh. The Queen of the topic ofcourse!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben sinds oktober jl. hier en nog denken ze dat ik een kleaun ben. Wanneer ben ik van die status af? who do i have to fuck pay...?![]()
maar Sam Klepper probeert ons op die wijze bij de onderwereld te krijgen ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij komt hier om ons te injecteren met een chip zodat al onze zondige activiteiten geregistreerd worden, ik weet het zeker, het is een complot.
Nu ben je gechipt en maakt het niet of je boven onder in of achter het huis zit morgen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
0H NOES STRAVAGANZA!111!!111!!!!!111!1eins!11!!11
Ik denk door je baasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:23 schreef Focus_op_NL het volgende:
[..]
Ohzo, nou complotten zijn er altijd .... blijven denk ik ook wel
wie kan mij trouwens vertellen wat dat kleine icoontje rechtsonderin is? Vlak nadat ik op "invoeren" klik bij het plaatsen van een reactie verschijnt er eventjes (miliseconden!) een raar teken ... wordt ik nu gescreend door AIVD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |