quote:Talkshow VI voortaan twee keer per week bij RTL 7
De talkshow Voetbal International van RTL 7 is voortaan ook op vrijdagavond te zien. Dat heeft RTL vandaag laten weten. VI gaat hiermee naar twee uitzendingen per week. “Op maandag wordt zoals vanouds teruggeblikt op het afgelopen speelweekend en in de nieuwe editie op vrijdagavond zullen de wedstrijden in de verschillende competities worden voor- beschouwd“, legt een zegsman van RTL uit. “Nieuw het komend seizoen is dat het publiek weer terug is bij de sfeervolle voetbaltalkshow.“
De tweede editie van VI op vrijdag is onderdeel van de nieuwe ‘voetbalvrijdagavond’ op RTL 7. “De tweede voetbalzender van Nederland begint gedurende het komende seizoen elke voetbalvrijdagavond met een live-wedstrijd uit de Jupiler League, gevolgd door een vrijdaguitzending van VI en daarna de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League.”
Peter Lubbers, programmadirecteur van RTL 7: “RTL 7 richt zich op mannen en dan is sport en met name voetbal een belangrijk thema. Elk weekend richten vele mannen hun vizier op de voetbalvelden en met de Jupiler League en ‘VI’ kunnen zij hieraan voorafgaand uitgebreid warmlopen bij RTL 7.”
De hoofd- en naamgevende sponsor, Jupiler, Eyeworks Sport en de clubs werken nauw samen met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) om de belevenis rond de Jupiler League op vrijdagavond naar een hoger plan te tillen. Patrick Brand, directeur van de CED is erg blij met dit besluit: “Het is een duidelijke stap vooruit voor de Jupiler League, passend binnen de strategie tot verdere professionalisering en het genereren van meer bereik en exposure voor onze clubs.”
Ook Eyeworks Sport is content met de uitbreiding van voetbalprogrammering door RTL 7. Directeur Will Moerer vertelt: “VI op de vrijdagavond, vooruitblikkend op het voetbalweekeind, heeft absoluut een toegevoegde waarde. De live wedstrijd zal vanzelfsprekend met meer camera’s worden gedaan dan voorheen, zodat ook dat de wijze waarop de Jupiler League in beeld wordt gebracht een positieve impuls geeft.”
Tenslotte kijkt ook presentator van VI Wilfred Genee uit naar het komende seizoen: “Live voetbal en ‘VI’ op de vrijdagavond, beter kun je je weekend niet beginnen.”
Op vrijdag 7 augustus is de eerste voetbalvrijdagavond bij RTL 7.
ik denk niet echt dat je een reel beeld hebt van de VI-reporter.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hele dagen voetbal kijken, overal gratis binnen komen.
In luxe skyboxen zitten, de beste wedstrijden bekijken, en een redelijk loon lijkt me.
Ik zou het doen.
ach, altijd nog een 1000 keer mooiere cllub dan Barcelona.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef A_Rockstar het volgende:
Real Madrid de smerigste club van Europa. Heerlijke slangenkuil
Huuuuuuu!!!!quote:
Jij maakt de titelquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Huuuuuuu!!!!
Da's een rivier te ver
idd. hoe lager het niveau hoe opportunistischer de doelpogingen. door een seizoen heen krijg je dan een heleboel mooie treffers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef El-Salvador het volgende:
Dit soort filmpjes kun je ook van de 3e klasse maken.
Nieuwe, zonder Hans.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:59 schreef stokky het volgende:
Wat is dat vrijdag nou? Een herhaling of een nieuwe aflevering?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
Zelden was een wraak dodelijker.
De omhaal in de 119de minuut van Huntelaar was nooit gezien.
De Supporters van Real klapten in hun hand.
Een WK finale is nooit eerder op zo'n wijze beslist
Nieuw, jupiler uitzendingquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:59 schreef stokky het volgende:
Wat is dat vrijdag nou? Een herhaling of een nieuwe aflevering?
Ik zal eens navragen, vriend van mij is er al een keer geweest. Wel een aantal jaren terug.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef stokky het volgende:
Ik heb ff lopen google'n maar ik kan nog niet zien hoe ik zo'n uitzending kan bijwonen. K ben nu toch wel benieuwd. Iemand? Alvast bedankt.
Ik ben juist door dit programma ben ik voetbal gaan kijken en volgen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Van der Gijp: 'Als hij doorgeschopt had, had die jongen in de tribune gelegen'
Kraay: 'Daar had ik een diploma in'
En ze zitten dertig seconden te giechelen.
Ik geef al jaren amper meer iets om voetballen, maar ik mis dit programma nooit. On-Nederlands kwaliteitsamusement. Bijna op het niveau van de BBC-panelspelletjes.
Straks komt er nog zo'n paars konijn bijquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
berdien de barvrouw, afgepakt concept ala beps van ab normaal.
Dat was not dunquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Die "grap" van WilfredJohan weer pissed.
Er zaten ook 2 blonde dames achter hem maar dat was niks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
berdien de barvrouw, afgepakt concept ala beps van ab normaal.
Geen last vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de uitzending op internet zo langzaam laad hier
Ik ook niet.quote:
Moet nog even wennen aan de borrelnootjesquote:
Is toch keurig? Als de mond op mond reclame z'n werk nog een beetje doet. Vorig jaar zaten ze rond de 300.000 toch? (Mede door late tijdstip)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:52 schreef ASroma het volgende:
toch maar 469.000 kijkers, 20ste programma van de avondDie vrijdag uitzending zal wel helemaal drama worden wat betreft kijkcijfers.
Vond ik ook echt te grappig. Als twee kleine jochies die een vies grapje hoorden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Van der Gijp: 'Als hij doorgeschopt had, had die jongen in de tribune gelegen'
Kraay: 'Daar had ik een diploma in'
En ze zitten dertig seconden te giechelen.
Ik geef al jaren amper meer iets om voetballen, maar ik mis dit programma nooit. On-Nederlands kwaliteitsamusement. Bijna op het niveau van de BBC-panelspelletjes.
Studio voetbal zit gewoon op zondag avond na een sterk NL1 programmering. Maar ik denk dat VI nog wel kan groeien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef bascross het volgende:
Gewoon triest dat dit programma nog geen 500.000 kijkers trekt, terwijl studiovoetbal 1000.000+ kijkers heeft op een later tijdstip.
Voetbal International, top vermaak.Beter dan menig komedie.
![]()
Dit is toch een beetje waar de gemiddelde NLer van houdt. Vooral J vG is erg popi...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef bascross het volgende:
Gewoon triest dat dit programma nog geen 500.000 kijkers trekt, terwijl studiovoetbal 1000.000+ kijkers heeft op een later tijdstip.
Voetbal International, top vermaak.Beter dan menig komedie.
![]()
Klopt, dat is zeker een voordeel. Maar het blijft jammer dat VI niet wat meer kijkers trekt, want het is gewoon briljant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Studio voetbal zit gewoon op zondag avond na een sterk NL1 programmering. Maar ik denk dat VI nog wel kan groeien.
Hij zei Heerenveen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:05 schreef Zipportal het volgende:
"Het enige wat dan nog open is in Friesland is de brievenbus"
Klopt, maar ze voegen allemaal iets toe en dat maakt het zo'n sterk programma. Zelfs Hansie zal bij afwezigheid door iedereen gemist worden die een grondige afkeer tegen hem heeft. Het is soms ook vermakelijk om je te ergeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:28 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Johan is de smaakmaker van dat programma.
Het gaat er in eerste instantie niet zozeer om hoeveel mensen, als wel wie. De reclameblokken rond het programma leken me erg goed bezet wat waarschijnlijk betekent dat ze de juiste doelgroep bereiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef bascross het volgende:
[..]
Klopt, dat is zeker een voordeel. Maar het blijft jammer dat VI niet wat meer kijkers trekt, want het is gewoon briljant.
Jupiler League wedstrijd, gevolgd door een uitzending met een 'bredere gast'. Bijvoorbeeld een minister als Wouter Bos die ook Feyenoord-supporter is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoe is precies de opzet van de vrijdag-uitzending?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoezo is het niet doorgegaan dan?
quote:BENGTSSON ZEGT AZ AF
ALKMAAR - AZ kan een streep zetten door de naam van Rasmus Bengtsson. De Alkmaarders wilden de Zweedse verdediger (23) graag inlijven, maar bleven in onzekerheid omdat zijn zaakwaarnemer Oliver Cabrero maar geen uitsluitsel gaf.
Daarom pakte Marcel Brands de telefoon zelf maar op om bij de manager te informeren hoe de vlag ervoor hing. Zoals de directeur technische zaken de afgelopen dagen al had aangevoeld, kreeg hij de mededeling dat Bengtsson afzag van een verblijf in Alkmaar. De jeugdinternational kiest voor Lazio Roma.
Eerder werden ook Hertha BSC en PSV afgezegd. De Eindhovenaren wilden de Zweed eerst een jaar elders stallen, maar hadden ook moeite met de fee die de zaakwaarnemer voor zichzelf in gedachten had.
Bron: VIquote:Lezers live in de studio
Lezers van Voetbal International krijgen voorrang als ze live het televisieprogramma Voetbal International op RTL7 willen bijwonen. Deze week zijn de tv-uitzendingen met presentator Wilfred Genee, Johan Derksen, René van der Gijp en Hans Kraay junior weer van start gegaan. Op maandagavond is er de reguliere uitzending van half tien tot elf uur, maar dit seizoen is er op vrijdagavond een extra uitzending van Voetbal International, van tien tot elf uur. Lezers die een uitzending willen bijwonen kunnen zich aanmelden via www.vi.nl. Er kan maximaal voor vier personen worden gereserveerd.
Ik zou bijna weer abonnee wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Weet niet of degene die dat laatst vroeg al een goed antwoord op zijn vraag heeft gekregen, maar....
[..]
Bron: VI
Verkijk je er niet op, gaan vaak hele elftallen heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nou, denk dat niet-abonnees een grote kans maken ook, hoor.
Denk dat ze blij mogen zijn als ze iedere week dertig mensen zo gek krijgen naar die studio te komen.
"Er kan maximaal voor vier personen worden gereserveerd."quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, gaan vaak hele elftallen heen.
klasgenoot van me ging er ook met zijn hele voetbal elftal heen om te kijken.
SV heeft zelf de rechten op die beelden tot middernacht op zondag, hetgeen voortkomt uit de rechten op de samenvattingen van de wedstrijden. Daarna vervallen de uitzendrechten weer naar de clubs zelf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:56 schreef koningdavid het volgende:
Vind het wel opvallend. Bij SV knippen ze de voetbalbeelden eruit voor internet, bij VI staan gewoon nog alle er nog in. Waarschijnlijk met dank aan Eredivisie Live.
quote:Wilfred Genee belde of ik morgen te gast wil zijn in Voetbal International (RTL 7). Heb ja gezegd mede vanwege Johan Derksen.
Derksen en Genee zitten redelijk vaak bij Knevel in het programma. Nu een keer omgekeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |