Er zaten ook 2 blonde dames achter hem maar dat was niks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
berdien de barvrouw, afgepakt concept ala beps van ab normaal.
Geen last vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de uitzending op internet zo langzaam laad hier
Ik ook niet.quote:
Moet nog even wennen aan de borrelnootjesquote:
Is toch keurig? Als de mond op mond reclame z'n werk nog een beetje doet. Vorig jaar zaten ze rond de 300.000 toch? (Mede door late tijdstip)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:52 schreef ASroma het volgende:
toch maar 469.000 kijkers, 20ste programma van de avondDie vrijdag uitzending zal wel helemaal drama worden wat betreft kijkcijfers.
Vond ik ook echt te grappig. Als twee kleine jochies die een vies grapje hoorden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Van der Gijp: 'Als hij doorgeschopt had, had die jongen in de tribune gelegen'
Kraay: 'Daar had ik een diploma in'
En ze zitten dertig seconden te giechelen.
Ik geef al jaren amper meer iets om voetballen, maar ik mis dit programma nooit. On-Nederlands kwaliteitsamusement. Bijna op het niveau van de BBC-panelspelletjes.
Studio voetbal zit gewoon op zondag avond na een sterk NL1 programmering. Maar ik denk dat VI nog wel kan groeien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef bascross het volgende:
Gewoon triest dat dit programma nog geen 500.000 kijkers trekt, terwijl studiovoetbal 1000.000+ kijkers heeft op een later tijdstip.
Voetbal International, top vermaak.Beter dan menig komedie.
![]()
Dit is toch een beetje waar de gemiddelde NLer van houdt. Vooral J vG is erg popi...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:37 schreef bascross het volgende:
Gewoon triest dat dit programma nog geen 500.000 kijkers trekt, terwijl studiovoetbal 1000.000+ kijkers heeft op een later tijdstip.
Voetbal International, top vermaak.Beter dan menig komedie.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |