Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef koei het volgende:
Is het zeik-op-koei-dag ofzo?
Ik vind Chelsea Dagger een leuk liedje met een fijn loopritme erin! En jullie zijn allemaal stom!
Ja, dat was wel een leuk verhaal! Alleen wel zielig voor je kat, misschien probeert hij je een stille hint te geven zo...quote:
Ik vond hem niet zo. Het concept is leuk, maar uiteindelijk is je zelf getekende mannetje maar erg lelijk. Ik kan je Zelda Phantom Hourglass, Mario Kart, dat spel van Tingle, Professor Layton, Wario Ware (hoewel de GBA-versie leuker is), Pokemon, new super Mario Bros en Mario & Luigi Superstar Saga aanraden! En als je eraan kunt komen PicPic, dat is mijn meest gespeelde DS-spel maar is puzzelen.quote:
En Mario en Luigi: Partners in Time ofzo iets?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo. Het concept is leuk, maar uiteindelijk is je zelf getekende mannetje maar erg lelijk. Ik kan je Zelda Phantom Hourglass, Mario Kart, dat spel van Tingle, Professor Layton, Wario Ware (hoewel de GBA-versie leuker is), Pokemon, new super Mario Bros en Mario & Luigi Superstar Saga aanraden! En als je eraan kunt komen PicPic, dat is mijn meest gespeelde DS-spel maar is puzzelen.
NIET!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
Ik heb hier gepost!
Guano Apes!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.
Ik heb niks met brit-pop en vind het een irritant blij-blij liedje. Ik snap dat het lekker loopt qua ritme... maar zelf zou ik doodziek worden van de rest.
Dit is mijn "Power Song" als ik het even moeilijk heb....
De baslijn is voor mij perfect... blijft maar door gaan!![]()
Cool, zal straks/morgen wel even lezen. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef koei het volgende:
Zo, heerlijk weer zo'n bed helemaal voor mezelf! Kan ik weer rustig internetten in bed enzo
En Fallen, het eerste deel van mijn kampverslag is afhttp://superkoei.nl/blog/?p=813
Ja, ik ben voor! Jij moest het nog overleggen met je medeleiding enzo dacht ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Cool, zal straks/morgen wel even lezen. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.
Gaan we nog naar Scout-In eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |