ik vind dat accent dan ineens zo teenkrommend...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef P.F het volgende:
Het is een filmpje.. Maar toch vind ik het een beetje onflatteus
http://www.loreal-paris.n(...)ghts-upperfield.aspx
Is zij zo Marilyn Monroe minded? Zou eerder zeggen dat ze haar grote voorbeeld in Vampira had gevonden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:21 schreef celebsweeper het volgende:
megan fox
nou zeggen ze dat zij ook een vent is omdat ze een adamsappel heeft :S
[ afbeelding ]
Ze heeft er dan ook wel een tweeling uitgeperst....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef kvd het volgende:
JAAAAAAAA.....Jennifer Lopez kan net als ons zijn (of mij)....dikke billen....vreemde benen....flubberbuikje....mijn dag is weer goed!!!
[ afbeelding ]
Die flubberbuik viel ook wel iets mee, hoor. Ze ziet er prima uit, vind ik. Vrij gespierd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Kings het volgende:
[..]
Ze heeft er dan ook wel een tweeling uitgeperst....
Fox said she has a Marilyn Monroe tattoo because "She was one of the first people I saw on television, like, literally moments after I was born. Every time I heard her voice growing up I always would cry. I wouldn't know why when I was younger but had my own theories. I've just always empathized with her."[75] Fox also said of that tattoo: "I know a lot about her but I empathized with her before I knew any of those things so that’s why I was driven to actually ink it on my arm. It was between her and Kurt Cobain and I went with her."[71]quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is zij zo Marilyn Monroe minded? Zou eerder zeggen dat ze haar grote voorbeeld in Vampira had gevonden.
Inderdaad, erg mooi lichaam, ongeacht haar leeftijd eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind J.Lo nog een prachtig figuur hebben! En na er - op haar bijna veertigste - een tweeling uitgepoept te hebben helemaal.
Edit: ze is zelfs al veertig.
hoeveel die lijkt op mickey hoogendijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Met Celebs onflatteus op de kiek #76 nog vers in ons geheugen, verheugen we ons nu alweer op hetgeen gaat komen in dit guitige topic no. 77.
[ afbeelding ]
Katherine Heigl
Het lijkt net E. Wood als hobbit, alleen dan vrouwelijk...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef Kings het volgende:
Hoe kan Mischa Barton nou ooit voor de spiegel staan en denken; ja, dit jurkje is de topper
van de avond?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Voor iedereen die gaat zeggen dat deze hier niet thuis hoort, sorry eej!
[ afbeelding ]
Best een beetje veel op deze foto. Vind het ook niet echt onflatteus eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 05:25 schreef Manono het volgende:
[..]
hoeveel die lijkt op mickey hoogendijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |