Geeft niks, dan ga ik vandaag even naar de drogistquote:Op maandag 10 augustus 2009 07:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
250\260 inderdaad 125 kan ik je niet meer aan helpen. Sorry....
[ afbeelding ]quote:
zodra ik voor luca een passende heel hoog slaper gevonden heb welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:24 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft er iemand heel toevallig een halfhoogslaper te koop?
toch maar niet, maat 92 is nog ver wegquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yppy ik hem mischien wel interesse in de 3 legergroene? broekjes, het spijkerbroekje, het spijkerrokje en de 2 truitjes met lange mouwen. Zal wel pakketpost worden he. Ff aan vriend vragen, kom er nog op terug
Wij hebben geen haast, ik zoek rustig naar een tweedehandse dus mocht je iets hebben voor Luca laat het dan even weten. Als ik dan nog niets heb dan misschien. Toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zodra ik voor luca een passende heel hoog slaper gevonden heb wel
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:38 schreef Noli. het volgende:
Ingrid kan ik dat bovenste vestje in maat 74 reserveren??
tuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wij hebben geen haast, ik zoek rustig naar een tweedehandse dus mocht je iets hebben voor Luca laat het dan even weten. Als ik dan nog niets heb dan misschien. Toch?
dat is volgens mij een halfhoogslaper.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:39 schreef Stiemie het volgende:
Voor wie nog op zoek is naar een hoogslaper: ze hebben er bij de Praxis webshop 1 in de aanbieding voor 150 euro
https://www.praxis.nl/web(...)ge=%2Fartikel-350493
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |