quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef Raissa het volgende:
..
er wordt niet meer gereageerd op mn pm's en berichtjes dus ze zijn weer beschikbaar voor wie wil!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:31 schreef huuphuup het volgende:
En wat ik zelf in de aanbieding heb:
2 kaartjes voor de Efteling, 20,- euro per stuk ipv 28,-.
Ze zijn gekocht met die albert heijn actie toen met het idee dat we daar nog wel gebruik van gingen maken enzo maar ik ben nu 38 weken zwanger en ik zie het niet meer gebeuren deze zomer![]()
Wie ze wil hebben mag PMen
Ik heb de eerste 2 en die rode met dat ooglapje voor je. zal je even pmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:24 schreef Ireth het volgende:
Suus zoekt deze Etos Petshops nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die rooie met dat ooglappie
[ afbeelding ]
Iemand die deze nog heeft liggen voor haar?
Kheb nu nog 2 gele vogels ter ruil
ik heb alleen ongebruikte grote flessen nog {4 stuks}quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Wie had er ook alweer avent flessen in de verkoop? Kan het niet meer terug vinden![]()
250\260 inderdaad 125 kan ik je niet meer aan helpen. Sorry....quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
De grote zijn die van 250/260 of die van 320?
Ik zoek die kleinste 125
Geeft niks, dan ga ik vandaag even naar de drogistquote:Op maandag 10 augustus 2009 07:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
250\260 inderdaad 125 kan ik je niet meer aan helpen. Sorry....
[ afbeelding ]quote:
zodra ik voor luca een passende heel hoog slaper gevonden heb welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:24 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft er iemand heel toevallig een halfhoogslaper te koop?
toch maar niet, maat 92 is nog ver wegquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yppy ik hem mischien wel interesse in de 3 legergroene? broekjes, het spijkerbroekje, het spijkerrokje en de 2 truitjes met lange mouwen. Zal wel pakketpost worden he. Ff aan vriend vragen, kom er nog op terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |