Mooi Ireth! maar helemaal in de buurt van Utrechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:42 schreef Ireth het volgende:
Iemand intresse in een beuken met vanille kinderkamer? Hieronder foto's van een zelfde, foto's even van marktplaats geleend
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
(klikken voor grote foto's)
Ligt momenteel op zolder, is dus al helemaal gedemonteerd. Incl. Matrasje en eventueel met duo-deken.
(lokatie: 030)
Checkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Mn buik slinkt!![]()
met andere woorden, ik heb mn zwangerschapskleding niet meer nodig. niet alles meer in elk geval... zou er interesse zijn in wat shirtjes enzo? Maat 38/40 vooral of maat M is het.
Mjah.. versturen is ook niet echt een optie...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi Ireth! maar helemaal in de buurt van Utrecht![]()
Ik dacht dat er stond mijn buik stinkt,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Mn buik slinkt!![]()
met andere woorden, ik heb mn zwangerschapskleding niet meer nodig. niet alles meer in elk geval... zou er interesse zijn in wat shirtjes enzo? Maat 38/40 vooral of maat M is het.
[TK] Burley Cubquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede fietskar voor 2 kindjes. Hoeft niet nieuw te zijn, maar wel in goede staat natuurlijk. Liefst met harde bodem. Iemand?
Voedingsshirtjes heb ik in principe wel interesse in, dus laat maar zien die foto'squote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:15 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond mijn buik stinkt,![]()
Ik heb ook nog een positie/soepjurk en misschien 2 voedingshirtjes in de aanbieding, ik zal er morgen even een foto van maken.
Ik zei misschien 2 voedingshirtjes (Ik had er misschien ook niet direct neer moeten zetten, sorry)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voedingsshirtjes heb ik in principe wel interesse in, dus laat maar zien die foto's
Ik zei 'in principe' wel interessequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:58 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik zei misschien 2 voedingshirtjes (Ik had er misschien ook niet direct neer moeten zetten, sorry)
Ik wacht nog even een reactie af van mijn schoonzus als zij geen interesse heeft dan laat ik het weten en laat dan wel de foto's zien. Het is btw maat 36 (zo uit mijn hoofd)
Oh dan lees ik niet goed,sorryquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zei 'in principe' wel interesse
maar als het maat 36 is, haak ik sowieso af. Dat gaat niet passen
Ik zie dat de advertentie al wat ouder is e.t., heb je de kar in de tussentijd nog gebruikt? En wat wil je er nu voor hebben?quote:
Ik heb wel wat langere dingen ja, of je ze leuk vindt weet ik nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Check
Heb je een beetje leuke, langere dingen? Alles wat ik kan vinden is zo kort en dan kruipt het op
OEHquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als in 'die is voor mij'? Want zo niet, houd ik me aanbevolen!
Als het goed is zijn ze die maat ja, kan ze morgen voor de zekerheid wel even nameten voor je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
De_Taartjesfee : Zijn die peuterovertreksetjes voor een dekbed van 120x150?
Waar woon je ongeveer? Ik heb wel interesse in wat dingetjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |