Ies graties!! soort vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef Xenia het volgende:
Ik heb van een kennis een zak vol schoentjes gekregen. Ze zijn absoluut niet nieuw meer en nu door omstandigheden mijn eigen portemonnee niet meer zo heel klein is, wil ik ze graag weggeven aan iemand met wel een kleine portemonnee. Ik hoef er dus uiteraard niets voor te hebben. Het zijn volgens mij verschillende maten voor kinderen tot 2 jaar denk ik. Ik wil ze eventueel ook wel op de foto zetten.
Iemand die ik hier blij mee kan maken?
Ies bijna graties!! En heul mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een witte Kibofa box in de aanbieding. Is wel een ouwetje maar niet veel mis mee. Mag voor wehnag weg
Axi wil de kleertjes van Ingrid wel ns zienquote:
Zo, dat was het, voel je vrij om je linkje naar je aanbiedingspost enzo zelf nog even te herhalen hier, ik heb alleen de laatste 5 posts genomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een klemtraphekje in de aanbieding?
(Niet zo'n opvouwbare)
idem voor minidoosquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jammer dat gebakje geen maatje 68 meer heeft kleurdoos
Ik ga kijken of en hoe ik van mijnalbum plaatjes hier kan krijgen. En anders heb ik de linkjes wel, moet je zelf klikken.quote:
je mag ze het hele seizoen gebruiken he....quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:31 schreef huuphuup het volgende:
En wat ik zelf in de aanbieding heb:
2 kaartjes voor de Efteling, 20,- euro per stuk ipv 28,-.
Ze zijn gekocht met die albert heijn actie toen met het idee dat we daar nog wel gebruik van gingen maken enzo maar ik ben nu 38 weken zwanger en ik zie het niet meer gebeuren deze zomer![]()
Wie ze wil hebben mag PMen
nee winterefteling niet, daarom, wij gaan niet meer dit jaar in de zomerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je mag ze het hele seizoen gebruiken he....
alleen weet ik niet of de winterefteling er ook bij zit.
heb je de kaartjes nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee winterefteling niet, daarom, wij gaan niet meer dit jaar in de zomer
PM me je adres even dan stuur ik ze opquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef freecell het volgende:
Hey PM girl super!
Ik PM je even!
Xenia: ik ben wel geinteresseerd in schoentjes!
ik heb purno al terug gepm-d enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
als purno geen intresse meer heeft (mjayou never know he) dan ik misschien
[edit] dit gaat over de eftelingkaartjes van huup he![]()
i know, maar meot me hand op me knip houden van mijn wederhelftquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je hebt toch een heel schattig frummeltje die daar in gaat passen
ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef Lenaatje het volgende:
Wij zijn de zolder aan het opruimen omdat we naar de rommelmarkt willen.
Maar het is veeeel. Iemand nog interesse in meisjekleding vanaf maatje 68 tot 98? Ik heb ook nog een boel maillotjes.
Nou de warmte slaat op mijn hersenkwaliteit... Zit dingen te doen die niet goed gaan, ff wachten op lief mag die het weer rechtbreien. De foto's staan inmiddels op de computer en ook op onze site maar waar.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:13 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb maat 74 en 80 op de foto nu, dus ik ga zo up loaden.... Als ik het hier op zolder uithou...Men je voelt het warmer worden....
De rest van de maten moet ik nog even uitzoeken hoor! Veel heb ik al op foto maar heel veel ook nog niet!!
Oh, hihi, ik dacht dat het een moederfiets wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brakke foto'sen de kleur is donkerder dan op de foto. het echt mooi kobaltblauw ipv dit vale gedoe.
t was trouwens van oorsprong een peugeotfiets maar we hebben het frame laten poedercoaten omdat we de oorspronkelijke kleur niet mooi vonden (saai grijs met antraciet)
20"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, hihi, ik dacht dat het een moederfiets wasHier ga ik niet op passen!
* Vlindur slaat even over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |