Toch vreemd idee dat een eend de zoon van een pinguin wordt genoemd...quote:
Ahhw, een half taartje? Das zielig.. Doe gewoon zo'n klein schattig cakeje met een kaarsjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh nijns
Dank je! Had er zelf nog niet aan gedacht...
Vandaag maar een halve taart met een half kaarsje kopen
Ja en echt leuk vind ik het natuurlijk niet meerquote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eetse!
Mn moeder zou zeggen: Dan moet je zin maken!
Het is een schandaal! Waarom is er geen FOK!-dirt forum?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon een OA/DaMart opkrikpost. Met verzonnen cijfers.
Ik kijk er normaal nooit naar, maar door die mannelijke eend zag ik Klonk er maar zielig bijstaan. Dndiek ook al.
Vogels zijn gewoon scherp
quote:
Ah, je komt langsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Nijns het volgende:
ik ga even mijn bolide in: naar mijn werk. Ik spreek jullie zo
Ja, áls de cijfers er al zijn, dan is het een oprkrikpostquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon een OA/DaMart opkrikpost. Met verzonnen cijfers.
Ja, dat kan ook... ik zie wel wat ik doe...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahhw, een half taartje? Das zielig.. Doe gewoon zo'n klein schattig cakeje met een kaarsje![]()
Maar het levert toch nog wel wat money op? En als je toch liever thuis zit, moet je maar de hele dag gaan fokken, dan ontslaan ze je misschien vanzelfquote:[..]
Ja en echt leuk vind ik het natuurlijk niet meerEen andere collega heeft ook al ontslag genomen, nu zijn er nog maar heel weinig mensen. Het liefst zit ik gewoon thuis, op zoek naar een nieuwe baan. Ik vind werken nu zonde van mijn tijd.
Geen idee... misschien een goed voorstel erover schrijven, er is ten slotte ook een forum over de mexicaanse griepquote:[..]
Het is een schandaal! Waarom is er geen FOK!-dirt forum?
quote:
quote:
Een van mijn collega's verwijdert alles meteen na lezen of antwoorden. En ja, daar heeft hij regelmatig problemen meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, directe link naar die applicatie staat nog ergens in mijn mail, opgelost!. Mail bewaren ftw!
net zoals deze post?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, áls de cijfers er al zijn, dan is het een oprkrikpost
Welnee, dat was een informatieve postquote:
Ah, weer wat geleerdquote:
Zo zo, wie ga je ontdekken? Of ga je columbus achterna?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Ik wilde gisteren een vakantie boeken ontdekkingsreis plannen, maar de website weigerde dienstZo maar even bellen.
Opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Ik wilde gisteren een vakantie boeken ontdekkingsreis plannen, maar de website weigerde dienstZo maar even bellen.
Niet wie, maar wat...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo zo, wie ga je ontdekken? Of ga je columbus achterna?
Deze week gaan wij ook werk maken van onze nieuwe ontdekkingsreis. Gaan we naar hetzelfde?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Na een paar keer stop je daar ook meequote:
Dat is maar goed ook, zelfs met TomTom zou hij nog verdwalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Niet wie, maar wat...Nee, ik reis Columbus niet achterna.
yepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al wakker... pff weinig nachtrust nodig ofzo?
Reis jij richting het noorden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week gaan wij ook werk maken van onze nieuwe ontdekkingsreis. Gaan we naar hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |