Ga eens kijken, stuk relaxter dan die hitlertuin bij OHIHquote:
Boejjequote:
Kudt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef bork het volgende:
Wat doe je als je de nachtrein naar Praag (tot Dresden) pakt?
[ afbeelding ]
Alleen maar een ontbrekend paspoort, geen geld, geen ticket, geen mobiele telefoon met wat mazzel, achquote:
Voith heeft de opdracht van Veolivla gekregen om er aan te knutselen. De NS was er niet zo happig op dat NedTrain het werk niet kreegquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was dat bij de werkplaats? Kan zijn dat VOITH een opdracht heeft van NS om wat aan de Buffels te knutselen.
Mijn tasquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het probleem?
WTF die tas van wie is die>??
inhoud rugtas:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen maar een ontbrekend paspoort, geen geld, geen ticket, geen mobiele telefoon met wat mazzel, ach
Hip. Omdraaien dus in Arnhem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef bork het volgende:
[..]
Mijn tas![]()
[..]
inhoud rugtas:
-gloednieuwe Olympus 590UZ
-een paspoort van mezelf met jr er in
-medicijnen
-boek voor onderweg
-2 appels
-water
-cola
-zakje chips
Hoe de fuck gaan ze dat managen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:35 schreef ReisT het volgende:
Er werden geen kaartjes gecontroleerd vanmiddag tussen Utrecht en Geldermalsen. De conducteur was veel te druk met het uitdelen van deze kaartjes:
[ afbeelding ]
http://www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef bork het volgende:
[..]
Mijn tas![]()
[..]
inhoud rugtas:
-gloednieuwe Olympus 590UZ
-een paspoort van mezelf met jr er in
-medicijnen
-boek voor onderweg
-2 appels
-water
-cola
-zakje chips
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef bork het volgende:
Wat doe je als je de nachtrein naar Praag (tot Dresden) pakt?
[ afbeelding ]
Dat gezanik met Nedtrain blijft dus, da's jammer... Ach ja, we weten hoe bedrijven uit het NS-concern omgaan met de komst van concurrentie (zie de overhaaste verkoop van de 1200'en aan de sloper in 1997/1998).quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voith heeft de opdracht van Veolivla gekregen om er aan te knutselen. De NS was er niet zo happig op dat NedTrain het werk niet kreeg
Andere camera, later die foto ontdekt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?
Dat gebeurt geregeld ja. Hoef je in België echt niet te proberenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:44 schreef Klonk het volgende:
dat kaartjes controleren viel me sowieso op, twee keer anderhalf uur in de trein gezeten afgelopen weekend en geen conducteur gezien
Goede vraag, ik had ook nog deze:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?
Precies, wel een pijnlijk momentje. Achteraf viel het mee maar op het moment van ontdekken (zo'n 15 minuten onderweg) baal je wel enorm, om de foto kun je nu weer lachen. Daarna valt natuurlijk alles mee, op het missen van de laatste trein naar Zgorcelec in Wegliniec danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere camera, later die foto ontdekt?
Ja ik ook. Sowieso raar dat je zonder paspoorten en zo gewoon Polen in en weer uit komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef Duvel het volgende:
Goed dat je je tas toch terug hebt, ik zou echt een klotevakantie hebben!
Identiteitskaart, ben trouwens maar 1x gecontroleerd, was alleen met Bork-jr en die had dus niks bij zich, bankpasje met foto van hem met zijn moeder was goed genoegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Sowieso raar dat je zonder paspoorten en zo gewoon Polen in en weer uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |