Ja, wel ff puzzelen hoor "Tsjentralna Gara Sofija" o.i.d.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah, doesn't take a rocket scientist
Fappen istoch iets wat vrouwen doen? Is mij altijd verteld hoor.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fappen istoch iets wat vrouwen doen? Is mij altijd verteld hoor.
Hmz.quote:door de vuist halen
Hm, mijn Bulgaars is vrij roestig.quote:
H = Gedeckter Güterwagen in Sonderbauartquote:
Omdat je laatst nog vroeg hoe het met de SLT zat, remember?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, en waarom vertel je MIJ dat?
ja okee, maar misschien wil iedereen dat wel wetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Omdat je laatst nog vroeg hoe het met de SLT zat, remember?
Nope. Tis naar een plaats waar nu geen treinverbinding meer is. Dit stuk zelfs tussen twee plaatsen nu zonder treinverbinding.quote:
Die smiley doet het 'm. Wachten we op een CTA monteur die deze op de achtereenvolgende vertragingsflapjes tekent?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
een oudje waarschijnlijk, ik kwam m toevallig tegen
[ afbeelding ]
Wachten op digitale CTA's die ook "OP TIJDquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die smiley doet het 'm. Wachten we op een CTA monteur die deze op de achtereenvolgende vertragingsflapjes tekent?
Op dit moment rijden ze niet vanwege werkzaamheden in Alphen waardoor ze daar geen laag perron beschikbaar hebben. Dat schijnt zo goed te bevallen dat ze ze niet terug willen hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees net dat per december de A32 tremmetjes op Gouda-Leiden geschiedenis zijnWeet iemand hier meer van?
Neuh, één of andere tunnel die ze aanleggen: http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?ch=INT,%20%2FSmartsite.&id=71898quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:19 schreef Duvel het volgende:
Zal te maken hebben met werkzaamheden aan de RijnGouwelijn denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |