Het was een bug in FF. Bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Duvel het volgende:
Tering, is die foto bij jullie ook zo verneukt?
Dat is ook zo in Hengeloquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef Novus het volgende:
Op Almelo 3b moet je omlaag als je de Lint instapt :/
Gouda ook voor de RijnGouweLijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef Novus het volgende:
Op Almelo 3b moet je omlaag als je de Lint instapt :/
Nee. Normaal gesproken rijden de 13'en uitsluitend met M6 en i11, hoewel er ook getest schijnt te worden met M4. Maar Nooit met M5quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Ingezonden vraag:
DrFlash, heb je in België ook HLE13's gezien met M5-rijtuigen?
Ik keek in het Spoorwegjournaal en daar zag ik daadwerkelijk een HLE13 met een M5-stam.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken rijden de 13'en uitsluitend met M6 en i11, hoewel er ook getest schijnt te worden met M4. Maar Nooit met M5![]()
Geen mat-overbrenging, reizigersdienst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan een leegmat-overbrenging geweest zijn, maar in het normale verkeer zou het een hoge uitzondering zijn. Kun je die foto scannen?
Klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat in de SJ die nu te koop is? Dan ga ik er morgen ff eentje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |