BOEIEND!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
TS heeft geluk, senheizer klinkt beter dan creative
Aan de andere kant: mensen die 30+ euro uitgeven aan oordopjes terwijl een Creative of Philips ook prima is. Sennheiser is zo'n ty-pisch audiofielenmerkquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef TNA het volgende:
Sennheiser ftw. Heb zelf de CX300-II, zeer goede oordopjes.
Tevens klacht: mensen die 100+ euro aan een mp3-speler uitgeven en dan de standaard Apple-oordopjes gebruiken!
obvious troll is obviousquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die 30+ euro uitgeven aan oordopjes terwijl een Creative of Philips ook prima is. Sennheiser is zo'n ty-pisch audiofielenmerk.
Ik heb er 30 uit China besteld voor 100 euro. Zijn precies dezelfde als in de winkel inclusief kwaliteitquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef Merkie het volgende:
EP-830 heb ik ook. Bij Dixons gekocht
.
Jouw oren zijn gewoon kapot door de 200decibel uit je golfje waardoor je de kwaliteit niet meer hoort.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die 30+ euro uitgeven aan oordopjes terwijl een Creative of Philips ook prima is. Sennheiser is zo'n ty-pisch audiofielenmerk.
Moet wel zeggen dat ze goed klinken, en ik vind mezelf echt geen audiofiel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
je hebt ze uit elkaar gehaald en de drivers vergeleken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uit China besteld voor 100 euro. Zijn precies dezelfde als in de winkel inclusief kwaliteit
quote:
Geloof je het zelfquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uit China besteld voor 100 euro. Zijn precies dezelfde als in de winkel inclusief kwaliteit
Mensen die dat gelovenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Nacalon het volgende:
[..]
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Anywhere het volgende:
bonusklacht: Er is geen anti-klb op fok, anders had ik dit topic daar geplaatst
Dankuquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Ik vind het altijd prachtig dat die reeks voor geen fuck looptquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Centrale topics staan helemaal onderaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prachtig dat die reeks voor geen fuck loopt
Ach, het valt allemaal wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:18 schreef beantherio het volgende:
Wat jij allemaal moet doormaken, TS. Het is een schande.
Je kan ook gewoon er maar 1 in doen. Doe ik ook in het verkeerquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb diezelfde Sennheiser oordopjes, inderdaad goed spul.
Ik gebruik ze alleen niet in het verkeer (als ik fiets ofzo) omdat je dan niks meer hoort.
Maar ze hadden niet wat ik zochtquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef mafkees01 het volgende:
Creative. En dan zeiken dat je sennheiser hebt gekocht. Ga je schamen TS![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Anywhere het volgende:
bonusklacht: Er is geen anti-klb op fok, anders had ik dit topic daar geplaatst
TSquote:
Hoe zou jij het dan noemen?quote:
Oordopjes gebruik je meer in de zin van watjes in je oren tegen lawaai.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:21 schreef Merkie het volgende:
Oordopjes? Net zoals de rest van Nederland?
Ja, dat kan het ook betekenen. Maar naar mijn weten is "oordopjes" de meest gangbare term.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oordopjes gebruik je meer in de zin van watjes in je oren tegen lawaai.
We hebben beiden gelijk, akkoord?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat kan het ook betekenen. Maar naar mijn weten is "oordopjes" de meest gangbare term.
Dit doet me denken aan mensen die klagen over 'stopcontact' omdat het 'wandcontactdoos' moet zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat kan het ook betekenen. Maar naar mijn weten is "oordopjes" de meest gangbare term.
ja of luxaflex, wat eigenlijk jaloezie (ofzo) moet zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:29 schreef TNA het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan mensen die klagen over 'stopcontact' omdat het 'wandcontactdoos' moet zijn
Okéquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
We hebben beiden gelijk, akkoord?
Net als Chocomel. Veel merknamen die gewoon zijn ingeburgerd als standaardterm voor het betreffende product. Doe je toch iets goed als producent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja of luxaflex, wat eigenlijk jaloezie (ofzo) moet zijn
Ikquote:
Ze klonken lekker. Het probleem was dat uit één kant het geluid erg dof klonk, en dat probleem komt volgens mij niet veel vaker voorquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom wil je identiek dezelfde oortjes als ze toch kapot zijn gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |