BOEIEND!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
TS heeft geluk, senheizer klinkt beter dan creative
Aan de andere kant: mensen die 30+ euro uitgeven aan oordopjes terwijl een Creative of Philips ook prima is. Sennheiser is zo'n ty-pisch audiofielenmerkquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef TNA het volgende:
Sennheiser ftw. Heb zelf de CX300-II, zeer goede oordopjes.
Tevens klacht: mensen die 100+ euro aan een mp3-speler uitgeven en dan de standaard Apple-oordopjes gebruiken!
obvious troll is obviousquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die 30+ euro uitgeven aan oordopjes terwijl een Creative of Philips ook prima is. Sennheiser is zo'n ty-pisch audiofielenmerk.
Ik heb er 30 uit China besteld voor 100 euro. Zijn precies dezelfde als in de winkel inclusief kwaliteitquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef Merkie het volgende:
EP-830 heb ik ook. Bij Dixons gekocht
.
Jouw oren zijn gewoon kapot door de 200decibel uit je golfje waardoor je de kwaliteit niet meer hoort.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die 30+ euro uitgeven aan oordopjes terwijl een Creative of Philips ook prima is. Sennheiser is zo'n ty-pisch audiofielenmerk.
Moet wel zeggen dat ze goed klinken, en ik vind mezelf echt geen audiofiel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
je hebt ze uit elkaar gehaald en de drivers vergeleken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uit China besteld voor 100 euro. Zijn precies dezelfde als in de winkel inclusief kwaliteit
quote:
Geloof je het zelfquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uit China besteld voor 100 euro. Zijn precies dezelfde als in de winkel inclusief kwaliteit
Mensen die dat gelovenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef Nacalon het volgende:
[..]
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Anywhere het volgende:
bonusklacht: Er is geen anti-klb op fok, anders had ik dit topic daar geplaatst
Dankuquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Ik vind het altijd prachtig dat die reeks voor geen fuck looptquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Centrale topics staan helemaal onderaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prachtig dat die reeks voor geen fuck loopt
Ach, het valt allemaal wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:18 schreef beantherio het volgende:
Wat jij allemaal moet doormaken, TS. Het is een schande.
Je kan ook gewoon er maar 1 in doen. Doe ik ook in het verkeerquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb diezelfde Sennheiser oordopjes, inderdaad goed spul.
Ik gebruik ze alleen niet in het verkeer (als ik fiets ofzo) omdat je dan niks meer hoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |