Ow, die wil ik ook nog altijd eentje!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
Inderdaad. Niet alleen veel, maar ook veel verschillende soorten. Laatst echt een joekel!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
De buren hebben idd een witte. Maar paars vind ik ook heel mooi!
En echt hoor, stikvol met vlinders. En dat zal bij jullie zo in de middle of nowhere nog wel meer zijn ook gok ik Phluph.
oeh thanks!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, de officiele naam is buddleya.
En er is zelfs een F&F topic over, gevonden met google!
vlinderstruik nu nog planten??
Wij hebben op Maja's placenta een vlinderstruik geplant. Maja is inderdaad een must-have, dus ik hoop dat de andere eigenschappen ook zo goed aansluitenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er 3. Vlinderstruiken dan hé. Twee witte en een paarse. Eén stond er al, die heeft momenteel een doorsnee van zeker 3 tot 4 meter. Dat is meer een boom dan een struik.![]()
Een vlinderstruik is een must-have! En een hele makkelijke en dankbare struik, ook nog eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |