abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:33:08 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_71572258
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Slakken zijn heerlijk met kruidenboter
Mijn ouders hebben nog 70 naaktslakken in de tuin voor je... Mijn vader heeft ze geteld.
pi_71572274
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hihi Huup, dat lijkt amper meer op hoe het toen bij ons was
Leuk
jah helemaal niet haha
maar goe, dat leek het ook al amper toen we hier kwamen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:34:21 #53
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71572290
Die moet je bier voeren, dan verzuipen ze
En je pakketje zit op de post
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71572313
oh en dankzij jou durf ik niet onder het raam te graven TF haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:38:16 #55
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_71572397
Saffiertjepiertje, helemaal heengelezen over je mededeling over de kat.
Wat zielig, en wat rot voor jou na zoveel jaar. Ik had ook eens 19 jaar een kat, dan is het echt wel even wennen als ie er niet meer is.
Wat had ie nou precies?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
Phluph, wat is jullie tuin mooi geworden! Toen wij hem zagen was het nog een wildernis
Na veel noeste (en woeste) arbeid.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:39:48 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_71572451
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die moet je bier voeren, dan verzuipen ze
En je pakketje zit op de post
Yes!

Ik zal het mijn vader vertellen, al denk ik dat hij dat alcoholmisbruik vindt.
pi_71572459
Leuke tuinen !
Wie die van ons wil zien moet ff een bankje terug, staat een foto van de tent van de heren ,das onze tuin.
De vlinderstruik staat voor het huis overigens, daar hebben we steentjes
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:42:11 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71572497
Thanks dames, ben er nog wat bibberig van, straks nog begraven

Phluphy wat een schitterende grote struik!
Huup het is maar 1 keer per jaar tot de grond toe afknippen, dat is alle onderhoud van een vlinderstruik, dan hou je m ook in de maat waarin je wilt. Afgelopen februari ben ik vergeten de mijne te snoeien, ook geen probleem, hij is alleen te groot om te verhuizen nu. Neem wel een stek mee
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_71572554
ahw Saffier dat is rottig, krijgt ie een mooi plekje in de buurt of gaat ie ergens op een speciale plek begraven worden?

Oh zullen de nieuwe bewoners vast blij mee zijn als er al zo'n mooie struik staat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:45:06 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71572573
Saffier
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:47:07 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71572619
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_71572789
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
dat klinkt lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71572876
och meissie....
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 19:55:41 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71572890
net lekker gegeten.
warme pistoletjes met sla, gerookte zalm en mozzarella en versgemalen zwarte peper
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 19:56:48 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71572933
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
verdrietig hoor. maar wel fijn dat je hem zo lang hebt gehad. heb je veel om aan terug te denken
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:59:08 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71572998
Wauw, die paarse Pluph! Mooi!
Ik brul wel om een stekje als we heir eenmaal de aarde in de bakken hebben. Dat duurt nog wel eventjes namelijk.

Saffier, wat verdrietig joh!

F. is hier de sloten (weer eens) aan het vervangen.
We waren van de week zomaar ineens zijn motorsleutel (met voordeursleutel) kwijt en aangezien alles hier in huis opgeruimd is, was het zoeken vrij snel gedaan. Geen sleutel te vinden. Dus nu de angst dat hij in de voordeur zat en dat iemand hem, binnen dat halve uurtje, eruit gehaald heeft.
Dus dan maar weer nieuwe cylinders enzo.

En dan deze keer niet vergeten om alle ouders en vrienden de nieuwe sleutel te geven.
pi_71573023
Saffiertje sterkte meis!

Oeh ik wil ook een vlinderstruik. Heb nu nog een feamboos staan maar die gaat weg als ie uitgebloeid is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71573067
Ik ga een heer in zijn tent stoppen en de ander in bed !
Tot later of wie weet tot morgen !
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 20:05:23 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71573177
over vieze beesten gesproken....
mijn ander kat vond ik gisteren neus aan neus met een pad.
natuurlijk had ik geen fototoestel bij de hand en toen ik het eenmaal had zat poes heel zachtjes aan het dier te voelen, waardoor de pad een stukje opzij sprong, waardoor kat weer van schrik opzijsprong en daarna weer heel voorzichtig ging voelen enz....

pi_71573180
oei BE dat zijn mindere dingen, dat soort sleutels kwijtraken enzo... dure grap zeker dat vervangen van alle cilinders?

hier heeft het heel lang geduurt voor ik mn oma ervan kon overtuigen dat ze niet zo'n hangertje aan haar sleutelbos moest doen met haar adres erop. "jamaar kind dan kunnen ze de sleutels hier door de bus komen gooien als ze gevonden zijn! Is toch handig!"
Ehm ja het is te hopen dat je iemand treft met die intentie dan ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:07:38 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71573244
Ow BE, wat waardeloos zeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 augustus 2009 @ 20:09:02 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71573292
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE

Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:10:38 #73
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71573339
Huup, wat al eerder gezegd is: een vlinderstruik is juist een van de makkelijkste planten voor in de tuin! Als je maar braaf ieder jaar snoeit (heeeel kort bij de grond) bloeit hij ook heel goed.
Buddleja davidii 'Black Knight' is een heel mooie donkerpaarse, die van zichzelf al niet al te groot wordt.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71573360
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
ja die ken ik! soort metalen plaatjes zijn dat geloof ik toch?

Ik weet niet wat mn oma nu heeft. Ze maakt zich pas druk om dingen als het gebeurt is
ze liet ook altijd de poort en de achterdeur open staan als ze boodschappen ging doen. Echt open-open zeg maar, niet alleen van het slot. Want dan kon het zo lekker doorluchten!
Tot mn tante een keer alle laatjes en kastjes opengetrokken had enzo, toen begreep ze wel dat het volgende keer misschien wel iemand anders kon zijn die dan binnenkwam.
Tegenwoordig gaat de poort op slot
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:12:13 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71573379
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:

Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?

Huup, gelukkig zijn het er maar 2 op de voordeur, de achterdeur heeft een andere sleutel, maar toch is het weer 60 euro. Beetje jammer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')