Mijn ouders hebben nog 70 naaktslakken in de tuin voor je...quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Slakken zijn heerlijk met kruidenboter
jah helemaal nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hihi Huup, dat lijkt amper meer op hoe het toen bij ons was
Leuk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rewimo het volgende:
Phluph, wat is jullie tuin mooi geworden! Toen wij hem zagen was het nog een wildernis
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die moet je bier voeren, dan verzuipen ze
En je pakketje zit op de post
dat klinkt liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
verdrietig hoor. maar wel fijn dat je hem zo lang hebt gehad. heb je veel om aan terug te denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:47 schreef Saffier het volgende:
Hij gaat in de achtertuin van het nieuwe huis, blijftie er toch bij...
ja die ken ik! soort metalen plaatjes zijn dat geloof ik toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Niet als iemand die sleutel bewust uit je voordeur haalt. Dan hadden ze hem namelijk geljik door de brievenbus kunnen doen toch? Als ze hem echt terug zouden willen geven?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ooit een sleutelhanger gehad waarop stond dat je de sleutelbos als je die gevonden had in een PTT-bus kon gooien. Dan werd ie verzonden naar een bedrijf dat wist van wie die sleutelhanger was en die zorgden er dan voor dat je hem terugkreeg. Was best een goed idee - gelukkig nooit nodig gehad. Misschien bestaat zoiets nog wel steeds? Lijkt me dan wel wat voor huups oma, en voor BE
Edit: dit dus http://www.retourservice.nl/HoeWerktRS.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |