Inderdaad. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik vol vertrouwen zat te kijken als FC Groningen aanviel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:10 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon een goede, degelijke overwinning gisteren
Klopt, ik had na de 0-1 echt niet meer het gevoel dat we punten zouden verliezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik vol vertrouwen zat te kijken als FC Groningen aanviel.
Owja zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdag maar eens lekker aan de doelsaldo werken.
Sorry!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat Mash er geen in had..
Ho ho! Laten we na 1 prima overwinning niet meteen van de daken schreeuwen dat we RKC "wel even oprollen"quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
KwaliteitsOP!
Tegen RKC gaat Ajax laten zien dat ze aanvallend ook rendement kunnen hebben. 7-1!
Ga je voor de wedstrijd de park nog checken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdag maar eens lekker aan de doelsaldo werken.
Dat was een tijdje terug ook al op TV, herhalingen ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
Andere Tijden Sport Ned 1 00:10
De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
dat word kijken dus vanavond.
In dat geval wel dan , stond iig niets van bij dat het om een herhaling ging.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat was een tijdje terug ook al op TV, herhalingen ofzo?
Mocht je geen zin hebben om tot middernacht te wachten:quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef MassimO het volgende:
[..]
In dat geval wel dan , stond iig niets van bij dat het om een herhaling ging.
Voor de mensen die dat gemist hebben dan.
Sowieso de moeite waard om te kijken, zoals alle uitzendingen van Andere Tijden (Sport).quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
Andere Tijden Sport Ned 1 00:10
De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
dat word kijken dus vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |