Hoi,
ik zat laatst naar wegmisbruikers te kijken en d'r werd zo'n dude van de road gepulled omdat ie te hard reed...goed...dus die cop geeft een boete, maar hij ruikt ook alcohol op die dude z'n adem.
Dus hij vragen of hij gedronken heeft...antwoord is natuurlijk 1 biertje

....
Hij moet dus een blaastest ondergaan...komt een 'A' uit...
Nu werd hij dus aangehouden en moest hij op het bureau nog een keer aan een aparaat blazen voor de zekerheid..... zit ie net onder de toegestane max. waarde.
Komt mischien door het ritje naar het politiebureau...dat de verdachte z'n lichaam genoeg tijd had om net dat beetje alcohol af te breken.....
Maar nu vroeg ik me dus af.....
Zijn er (legale) manieren om sneller alcohol uit je bloed te filteren voor je aan een blaastest moet?
(veel water drinken, of een snoepje nemen...het helpt allemaal niet...)
Ik denk dat de enige manier, om alcohol uit je bloed te filteren, je polsen even door te snijden.
Bloed met een percentage alcohol draineer je dan uit je lichaam als't ware, waarna je lichaam weer nieuw bloed aanmaakt....ZONDER alcohol sporen daarin dus.
Resultaat moet dan zijn dat je op deze manier het percentage alcohol in je bloed kan verlagen....
Is dit een beetje werkbaar denken julie?
Denk dat het niet illegaal is om even een snee in je pols te maken toch?....even een beetje draineren in een fles of in de berm....dan een plijster plakken, na een liter of anderhalf.....en dan de blaastest ondergaan.
Wat is julie mening? Gaat deze oplossing echt promilages schelen op het apparaat?