abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71564622
Hoi,

ik zat laatst naar wegmisbruikers te kijken en d'r werd zo'n dude van de road gepulled omdat ie te hard reed...goed...dus die cop geeft een boete, maar hij ruikt ook alcohol op die dude z'n adem.

Dus hij vragen of hij gedronken heeft...antwoord is natuurlijk 1 biertje ....

Hij moet dus een blaastest ondergaan...komt een 'A' uit...
Nu werd hij dus aangehouden en moest hij op het bureau nog een keer aan een aparaat blazen voor de zekerheid..... zit ie net onder de toegestane max. waarde.

Komt mischien door het ritje naar het politiebureau...dat de verdachte z'n lichaam genoeg tijd had om net dat beetje alcohol af te breken.....

Maar nu vroeg ik me dus af.....
Zijn er (legale) manieren om sneller alcohol uit je bloed te filteren voor je aan een blaastest moet?

(veel water drinken, of een snoepje nemen...het helpt allemaal niet...)

Ik denk dat de enige manier, om alcohol uit je bloed te filteren, je polsen even door te snijden.

Bloed met een percentage alcohol draineer je dan uit je lichaam als't ware, waarna je lichaam weer nieuw bloed aanmaakt....ZONDER alcohol sporen daarin dus.

Resultaat moet dan zijn dat je op deze manier het percentage alcohol in je bloed kan verlagen....

Is dit een beetje werkbaar denken julie?
Denk dat het niet illegaal is om even een snee in je pols te maken toch?....even een beetje draineren in een fles of in de berm....dan een plijster plakken, na een liter of anderhalf.....en dan de blaastest ondergaan.

Wat is julie mening? Gaat deze oplossing echt promilages schelen op het apparaat?
pi_71564659
  Forum Admin maandag 3 augustus 2009 @ 14:46:12 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71564665
TS begint. Dus als jij het nou eerst even uittest....
pi_71564822
Waar wordt het nieuwe bloed dan van gemaakt Denk eerder dat je meer alcohol in je bloed hebt?
pi_71564827
Door het verlies aan bloed wordt je zo duizelig of val je flauw... lijkt me ook niet ideaal om dan te gaan rijden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 14:52:32 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71564863
Het promillage lijkt me trouwens niet veranderen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_71564867
Doe je nu moeite voor dit soort topics, of komen ze zomaar uit je brein tevoorschijn?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71564909
Voetballen is een goeie tip trouwens.. Met zweten werk je alcohol ook uit je systeem
Where facts are few, experts are many.
pi_71564914
Te triest topic
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_71564946
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:53 schreef teknomist het volgende:
Het promillage lijkt me trouwens niet veranderen.

jawel toch?

als ik bloed uit m'n lichaam draineer waar een alcohopercentage inzit......en m'n lichaam maakt vers bloed aan...dan zit in dat verse bloed geen alcohol.

Dus zou het percentage alcohol in m'n lichaam moeten dalen lijkt me.
pi_71565022
Volgens mij duurt het aanmaken van nieuw bloed toch wel een paar uurtjes?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:59:34 #13
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71565033
Je maakt in ieder geval een goed statement naar Oom agent als je 2 liter bloed op de bekleding van z'n auto achterlaat
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71565050
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:56 schreef voetballeh het volgende:

[..]

jawel toch?

als ik bloed uit m'n lichaam draineer waar een alcohopercentage inzit......en m'n lichaam maakt vers bloed aan...dan zit in dat verse bloed geen alcohol.

Dus zou het percentage alcohol in m'n lichaam moeten dalen lijkt me.
Je hebt helemaal gelijk. Werkt trouwens ook uitstekend tegen een kater, gewoon voor het slapen gaan even een litertje bloed verliezen en je hebt de volgende dag geen centje pijn.
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 15:00:33 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_71565057
bloedtransfusie is misschien een oplossing maar of dat zo snel lukt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_71565066
Zo snel wordt je bloed niet aangevuld. verder is er vocht nodig voor je bloed, dit wordt uit je maag gehaald door je nieren en deze laten, helaas voor jou, ook alcohol door. Netto resultaat: je bent duizelig en je promilaage veranderd niet
Gewoon niet drinken als je nog moet rijden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_71565072
Dan vangen ze misschien gewoon een beetje bloed op van je polsen om de bloedproef uit te voeren.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:04:07 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71565147
Uitstekende manier..... polsen doorsnijden lijkt me een prima straf voor die droeftoeters die zo nodig met drank op achter het stuur moeten kruipen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 15:05:54 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_71565179
droeftoeters
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:05:55 #20
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_71565180
Vind het wel een goed plan om je polsen door te snijden. Als je dood bent zullen ze je inderdaad geen blaastest meer afnemen...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_71565211
je polsen oversnijden & dan een plakkertje op leggen om het bloeden te stoppen
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:11:02 #22
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_71565326
Roken. Was ook een keer iemand die steeds begon te roken en dat 'm op een gegeven moment verboden werd omdat dat van invloed kon zijn op de resultaten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_71565356
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:56 schreef voetballeh het volgende:
Dat gebeurt niet meteen lijkt me.
pi_71565375
Ik nomineer dit topic en TS voor de Darwin award 2009
  Licht Ontvlambaar maandag 3 augustus 2009 @ 15:14:07 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71565421
Open een topic als je het getest hebt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')