Pics!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje trouwens.
Iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe zo grappig als 'ie dat zegt.
Dat merk ik vanzelfquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
geef dat geen problemen bij metaalpoortjes
hoi SAquote:
Nou, gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kunnen we wel scharen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjequote:
Jij hebt toch ook gewoon een staafje neem ik aan? Dan lijkt het me geen probleemquote:
Hoe erg?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mijn oom is vriendjes met Spinvis
Scharen zijn ook van metaal. Zie niet in waarom niet.quote:
Overdrijven is ook een vak ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan. En da's wat anders dan haar een gedrocht vinden.
...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Scharen zijn ook van metaal. Zie niet in waarom niet.
quote:
Hij ziet de vrouw van Erik elke dag op z'n werk en zo zijn ze vrienden geworden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe erg?En hoe tof is dat.
Ik wil ook vriendjes zijn met Spinvis. Of met je oom. Of met jou.
Dat zijn we dan ook he. Het stikt hier van de lesbo's, Fas, JB, ik.. Hoe voel je je daar nu bij?quote:
Hihi.quote:
Cool!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij ziet de vrouw van Erik elke dag op z'n werk en zo zijn ze vrienden geworden.
Nee hoor. Homo's kunnen het ook doen, mits een niet te lange leuter, anders gaat het zo knopen.quote:
mijn plassertje word er hard vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zijn we dan ook he. Het stikt hier van de lesbo's, Fas, JB, ik.. Hoe voel je je daar nu bij?
[..]
Hihi.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gewoon een staafje neem ik aan? Dan lijkt het me geen probleem
Ben je nou nog bezig?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef bloodysunday het volgende:
Godverdomme een halve fiets uit elkaar gehaald, om bij een of ander kapje te komen die eraf moest waar 2 bouten achter zaten
Dat MI hoefde van mij niet zo nodig eigenlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Homo's kunnen het ook doen, mits een niet te lange leuter, anders gaat het zo knopen.
He wat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat MI hoefde van mij niet zo nodig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |