daar krijg ik notes voor dus die post ik niet meerquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Nu komen er weer bijbelcitaten.
ado heeft maar mazzelquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik weet een leuke vrouw ook wel te waarderen hoor
op allerlei manieren
Stacey? Of ben je toch meer van de Sasha Grey?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik weet een leuke vrouw ook wel te waarderen hoor
op allerlei manieren
Ben je al terug van vakantie?quote:
Geniaal!quote:
"SHE IS 12 YEARS OLD!"quote:
Als ik echt een vrouw heel aantrekkelijk vind, heeft ze meestal kort haarquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stacey? Of ben je toch meer van de Sasha Grey?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:55 schreef gers het volgende:
[..]
daar krijg ik notes voor dus die post ik niet meer
Dus? Wil je nu dat ik weer zegt dat ik het nutteloos vind?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik had jou nog nodig!
Ik heb een clitpiercing
Nee, vertel meer, desnoods betalen we bij!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik echt een vrouw heel aantrekkelijk vind, heeft ze meestal kort haar
die Sasha ziet er onvriendelijk uit, dat vind ik niks
Ben niet zo heel moeilijk hooren vrij dominant naar vrouwen toe heb ik gemerkt, terwijl ik bij mannen eerder onderdanig ben
okee, genoeg weer over mn sexleven
Waarom begin ik er eigenlijk over?
geef dat geen problemen bij metaalpoortjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik had jou nog nodig!
Ik heb een clitpiercing
ECHT WOARquote:
Whehe zo grappig als 'ie dat zegt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, vertel meer, desnoods betalen we bij!
Nee, wel als de eikelpiercing van je vriend positief geladen is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
geef dat geen problemen bij metaalpoortjes
Nee, ik wilde het jou speciaal even laten wetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus? Wil je nu dat ik weer zegt dat ik het nutteloos vind?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, vertel meer, desnoods betalen we bij!
Ik heb er ook eentje trouwens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus? Wil je nu dat ik weer zegt dat ik het nutteloos vind?
MIJN BAVARIA WAT DOE JEquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, wel als de eikelpiercing van je vriend positief geladen is.
Dat kan. En da's wat anders dan haar een gedrocht vinden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets aan en ik ben zo homoseksueel als het maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |