quote:Op maandag 7 september 2009 10:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Vleminkcx kan een bal enorm ver inwerpen, echter is hij ook de beste kopper in het team, dus deze kwaliteit wordt ook niet benut.Tegen Vitesse verwacht ik niet dat Vleminkcx even gaat scoren (dat NEC überhaupt makkelijk gaat scoren). Het enige wat ik wil zien is strijd. En met Vleminkcx voorop zal er waarschijnlijk wel strijd en vechtlust te zien zijn.

priceless
 priceless

quote:Op maandag 14 september 2009 16:10 schreef BasNijmegen het volgende:
Vleminkcx kon zich niet inhouden in de spelersbus. Toen er tientallen vitesse fans langs de kant van de weg stonden, liet onze belg even zijn witte billen zien.
Moonen tegenover de tegenstanderpriceless

De aankomende wedstrijden tegen Almelo en Utrecht zijn erg belangrijk (minimaal 4 punten halen!) en hoop dat ie ook hier weer een mooie bijdrage in heeftquote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Bjorn Scoort gister in de Beker weer twee doelpunten. Langzaam aan wordt deze man wel erg belangrijk voor NEC.

Herstel: hij scoorde eenmaalquote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Bjorn Scoort gister in de Beker weer twee doelpunten. Langzaam aan wordt deze man wel erg belangrijk voor NEC.
 Maar goed, de eerste speler die aangeeft bij de scheids dat hij niet zat moet volgens mij nog geboren worden.
  Maar goed, de eerste speler die aangeeft bij de scheids dat hij niet zat moet volgens mij nog geboren worden. 

Je bent niet de enige. Dankzij Bjorn heeft NEC rond de 15 a 20 seizoenskaarten verkocht aan Mechelen supporters (Kakkers zoals ze zichzelf noemen). En daarnaast zijn er ook heel wat clubcards aangevraagd. Puur om Vleminkcx te volgen. Na de wedstrijd van as zondag is er een supportersfeest met spelers erbij. Kans voor de kakkers om Bjorn te spreken. Heb al vernomen dat er een paar groepen uit Mechelen zal komen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef misteriks het volgende:
Baal er nog steeds van dat hij niet meer bij Malinwa speelt

Die inworpen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef sjeppert het volgende:
leuk voor hem dat ze hem in belgie nog steeds missen
hier in nijmegen is ie ook al bijna onmisbaar geworden voor de goals

Mwah, hij heeft tegen Heerenveen twee keer gescoord, maar tegen alle andere respectabele tegenstanders nog niet. Niet zo hard van stapel lopen he.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef sjeppert het volgende:
leuk voor hem dat ze hem in belgie nog steeds missen
hier in nijmegen is ie ook al bijna onmisbaar geworden voor de goals

Door het provocerende en verongelijkte hebben de meeste andere supporters het denk ik al wel een beetje gehad met hem. Door zijn clowneske houding (en idd ook wel de nodige inzet) kan hij voor het Nec-publiek misschien nog wel even verbloemen dat hij bij lange na niet brengt wat men van hem had verwacht, maar op den duur zullen ook in Nijmegen wat constante prestaties verwacht worden (1,8 M. is veel geld voor Nec).. Ook nu hij wordt omgeven door (andere) vrij beperkte spelers.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef -J-D- het volgende:
Geheel mee eens.
En daarnaast begin ik misselijk te worden van zijn verongelijkte blik en houding als er iets misgaat of hij zogenaamd onderuit gehaald wordt. Dat kan je af en toe doen, maar hij doet dat TE vaak. Schiet je niets mee op.

Een miskoop is idd erg voorbarig. Zeker uit de mond van Johan Derksen die er altijd voor pleit dat mensen de kans moeten krijgen in de voetballerij en dat supporters niet zo emotioneel moeten reageren..quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef DeVinger het volgende:
Zijn aankoopprijs is natuurlijk veel, en zijn prestaties zijn nog niet voldoende maar het is niet dat hij zwaar teleursteld. Hij is de duidelijke nummer 1 voor de spits en heeft ook gewoon tijd nodig. Het seizoen is in principe net begonnen. In de beker schiet hij NEC een ronde verder, met zijn inworpen was hij belangrijk bij Vitesse uit en verder hij heeft hij een aantal keer gescoord in de competitie. De tijd zal uitwijzen of het een échte miskoop is, wat ik vooralsnog een erg voorbarige conclusie vind.

Dat kan niet meer misgaan eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch wel mooi dat hij bij NEC geschiedenis heeft geschreven. Nu nog even topscorer worden en dan is het feest compleet

Tja als Bulykin of Junker een hattrick maken.....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan niet meer misgaan eigenlijk.

Ik denk (hoop) het nietquote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:
Bulykin 3 goals uit bij Heracles??
Junker 4 goals tegen Heerenveen??

, bijna de helft van de doelpunten die hij in anderhalf jaar belgië heeft gescoord.
  , bijna de helft van de doelpunten die hij in anderhalf jaar belgië heeft gescoord.

In Brugge moest Björn in dienst van het team spelen. In Turkije (en destijds bij NEC en Mechelen) was dit andersom.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Maraten het volgende:
Zijn ze in Belgie je nou zo dom of goed, of zo slecht in Turkije?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |