abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72707829
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Vleminkcx kan een bal enorm ver inwerpen, echter is hij ook de beste kopper in het team, dus deze kwaliteit wordt ook niet benut.Tegen Vitesse verwacht ik niet dat Vleminkcx even gaat scoren (dat NEC überhaupt makkelijk gaat scoren). Het enige wat ik wil zien is strijd. En met Vleminkcx voorop zal er waarschijnlijk wel strijd en vechtlust te zien zijn.
  zondag 13 september 2009 @ 19:46:39 #102
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72707944
Kan hij z'n eigen inworpen niet inkoppen? Dat zou helemaal ideaal zijn.
pi_72720655
Mooie kerel, het NEC logo kussen om de Vitessefans gek te krijgen. Het is ook zo makkelijk allemaal
Dat hij zo provocerend juicht aan het eind is zijn goed recht, hij wordt de hele tijd uitgescholden dus dan mag hij best zijn gram halen, bovendien omdat hij met zijn ingooien (WTF echt, hoe scherp) van grote waarde was voor de comeback. Hij ging volop in de strijd en ergerde zich dood aan de krampjes aan Vitesse zijde, maarja, hij stond wel heel erg op een eiland zeg.
pi_72732211
Vleminkcx kon zich niet inhouden in de spelersbus. Toen er tientallen vitesse fans langs de kant van de weg stonden, liet onze belg even zijn witte billen zien.

Moonen tegenover de tegenstander priceless
  maandag 14 september 2009 @ 16:40:53 #105
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_72733138
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:10 schreef BasNijmegen het volgende:
Vleminkcx kon zich niet inhouden in de spelersbus. Toen er tientallen vitesse fans langs de kant van de weg stonden, liet onze belg even zijn witte billen zien.

Moonen tegenover de tegenstander priceless

bron?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_72735366
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef numero_uno het volgende:

[..]

bron?
van horen zeggen, dus ik wacht op de foto's vanuit vitesse kant (of bevestiging)
pi_73031798
Bjorn Scoort gister in de Beker weer twee doelpunten. Langzaam aan wordt deze man wel erg belangrijk voor NEC.
pi_73031847
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Bjorn Scoort gister in de Beker weer twee doelpunten. Langzaam aan wordt deze man wel erg belangrijk voor NEC.
De aankomende wedstrijden tegen Almelo en Utrecht zijn erg belangrijk (minimaal 4 punten halen!) en hoop dat ie ook hier weer een mooie bijdrage in heeft
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 23 september 2009 @ 10:49:44 #109
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_73032044
Baal er nog steeds van dat hij niet meer bij Malinwa speelt
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  woensdag 23 september 2009 @ 11:39:06 #110
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_73033499
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Herstel: hij scoorde eenmaal Maar goed, de eerste speler die aangeeft bij de scheids dat hij niet zat moet volgens mij nog geboren worden.

Wel een goede speler, is wel wat papperig.
Is irritant aanwezig en zal dus vaak een meerwaarde zijn.
Goeie aankoop voor NEC
Accept you're dead and start living
pi_73034597
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef misteriks het volgende:
Baal er nog steeds van dat hij niet meer bij Malinwa speelt
Je bent niet de enige. Dankzij Bjorn heeft NEC rond de 15 a 20 seizoenskaarten verkocht aan Mechelen supporters (Kakkers zoals ze zichzelf noemen). En daarnaast zijn er ook heel wat clubcards aangevraagd. Puur om Vleminkcx te volgen. Na de wedstrijd van as zondag is er een supportersfeest met spelers erbij. Kans voor de kakkers om Bjorn te spreken. Heb al vernomen dat er een paar groepen uit Mechelen zal komen.
pi_73046173
leuk voor hem dat ze hem in belgie nog steeds missen
hier in nijmegen is ie ook al bijna onmisbaar geworden voor de goals
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 23 september 2009 @ 20:41:32 #113
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73049541
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef sjeppert het volgende:
Die inworpen.

Zijn idool moet vast en zeker Rory Delap zijn.
pi_73049573
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef sjeppert het volgende:
Mwah, hij heeft tegen Heerenveen twee keer gescoord, maar tegen alle andere respectabele tegenstanders nog niet. Niet zo hard van stapel lopen he.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73212400
Een week of 4 geleden was ik (al) wat kritisch over hem en ik heb hem de afgelopen weken nog wat meer gevolgd, maar ik blijf het toch maar echt een hele beperkte speler vinden. (Nu weet ik wel dat Nec slecht draait, maar eenmaal aan de bal vind ik hem technisch ook zwak en hij forceert ook al met al zeer weinig).
Nu wil ik nog niet zo ver gaan als Johan Derksen die hem al bestempelt als een miskoop, maar dat de hype rondom deze speler zeer overdreven was in Nijmegen mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn, lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chain_Reaction op 29-09-2009 18:39:56 ]
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73217498
Geheel mee eens.
En daarnaast begin ik misselijk te worden van zijn verongelijkte blik en houding als er iets misgaat of hij zogenaamd onderuit gehaald wordt. Dat kan je af en toe doen, maar hij doet dat TE vaak. Schiet je niets mee op.
pi_73217671
Toch denk ik dat hij meer kwaliteiten heeft dan bijvoorbeeld De Beuk. Het is echter wel een speler die het niet alleen kan en wanneer het elftal niet draait kan hij het misschien niet voetballend compenseren, maar wel met zijn werklust en motivatie. Als hij bij een club als NEC +10 goals maakt is het toch gewoon prima, de hype van de nieuwe Kuijt was sowieso overdreven natuurlijk, maarja de media en supporters moeten iets om een nieuwe spits te verwelkomen en in hun armen te sluiten.
pi_73217751
Dat heeft hij zeker, en idd als hij meer dan 10 goals maakt is het netjes.
De laatste die dat deed was Hersi, volgens mij.
Maar 1,8 M voor hem is wel veel, voor wat we tot nu toe gezien hebben
pi_73217780
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:34 schreef -J-D- het volgende:
Geheel mee eens.
En daarnaast begin ik misselijk te worden van zijn verongelijkte blik en houding als er iets misgaat of hij zogenaamd onderuit gehaald wordt. Dat kan je af en toe doen, maar hij doet dat TE vaak. Schiet je niets mee op.
Door het provocerende en verongelijkte hebben de meeste andere supporters het denk ik al wel een beetje gehad met hem. Door zijn clowneske houding (en idd ook wel de nodige inzet) kan hij voor het Nec-publiek misschien nog wel even verbloemen dat hij bij lange na niet brengt wat men van hem had verwacht, maar op den duur zullen ook in Nijmegen wat constante prestaties verwacht worden (1,8 M. is veel geld voor Nec).. Ook nu hij wordt omgeven door (andere) vrij beperkte spelers.
pi_73217898
Zijn aankoopprijs is natuurlijk veel, en zijn prestaties zijn nog niet voldoende maar het is niet dat hij zwaar teleursteld. Hij is de duidelijke nummer 1 voor de spits en heeft ook gewoon tijd nodig. Het seizoen is in principe net begonnen. In de beker schiet hij NEC een ronde verder, met zijn inworpen was hij belangrijk bij Vitesse uit en verder hij heeft hij een aantal keer gescoord in de competitie. De tijd zal uitwijzen of het een échte miskoop is, wat ik vooralsnog een erg voorbarige conclusie vind.
pi_73218083
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef DeVinger het volgende:
Zijn aankoopprijs is natuurlijk veel, en zijn prestaties zijn nog niet voldoende maar het is niet dat hij zwaar teleursteld. Hij is de duidelijke nummer 1 voor de spits en heeft ook gewoon tijd nodig. Het seizoen is in principe net begonnen. In de beker schiet hij NEC een ronde verder, met zijn inworpen was hij belangrijk bij Vitesse uit en verder hij heeft hij een aantal keer gescoord in de competitie. De tijd zal uitwijzen of het een échte miskoop is, wat ik vooralsnog een erg voorbarige conclusie vind.
Een miskoop is idd erg voorbarig. Zeker uit de mond van Johan Derksen die er altijd voor pleit dat mensen de kans moeten krijgen in de voetballerij en dat supporters niet zo emotioneel moeten reageren..

Wat me vooral tegenstaat aan hem is zijn lompe basistechniek en zijn handelingssnelheid etc. Dingen die je in de eredivisie ook gewoon nodig hebt als spits om echt te slagen. Op dat punt faalt hij vooralsnog erg hard. (Misschien vallen deze minpunten in de Belgische competitie minder op).

Maar hij kan wel passie brengen voorin en aardig koppen, dus wie weet komt hij beter uit de verf als Nec als team ook beter gaat draaien, maar vooralsnog heb ik mijn bedenkingen.
pi_73218449
Ik vind zijn "lompe basistechniek" anders reuze meevallen. Hij heeft op dit moment gewoon prutsers om zich heen lopen en hij staat op een eiland in een systeem dat niet werkt. Of hij z'n bedrag echt waard is weet ik niet, maar ik vind het tot nu toe echt een versterking ten opzichte van wat we voorheen voorin hadden lopen.

Dat verongelijkte is idd wat vervelend. Maar ik kan me zijn irritaties goed voorstellen. Hij uit zijn ongenoegen vooral als de vleugelaanvallers, en dan met name El Kabir, weer 's voor eigen succes gaan..
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 30 september 2009 @ 00:02:26 #123
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73229748
En Saidi doet weer mee, dus misschien krijgt hij nog eens een voorzet
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73237467
Ik ken hem vooral van z'n periode in de Belgische competitie, en de verwachtingen als zou hij een spelbepalende spits zijn, lijken me verkeerd. Hij is een resultaatbepalende spits, die door goed positiespel, volharding, goed kopbalspel en een aardige trap weet te scoren. Maar dan moet ie dus wel goed aangespeeld worden, bij voorkeur door wél spelbepalende spelers. Als de ploeg niet draait is Bjorn niet de man die zich laat terugzakken tot het middenveld om daar de lijnen uit te zetten en acties te forceren, dat ligt mijns insziens ook voorlopig niet binnen zijn mogelijkheden.

Een spelbepalende spits is sowieso een rariteit, ik denk niet dat ik er één kan opnoemen in de Nederlandse competitie, zelf Suarez niet.
pi_73239481
Dembele?
pi_96212142
Wat een baas!
pi_96240248
Toch wel mooi dat hij bij NEC geschiedenis heeft geschreven. Nu nog even topscorer worden en dan is het feest compleet
pi_96243759
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch wel mooi dat hij bij NEC geschiedenis heeft geschreven. Nu nog even topscorer worden en dan is het feest compleet
Dat kan niet meer misgaan eigenlijk.
pi_96245538
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat kan niet meer misgaan eigenlijk.
Tja als Bulykin of Junker een hattrick maken.....
  maandag 2 mei 2011 @ 17:12:59 #130
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96256321
Bulykin 3 goals uit bij Heracles??
Junker 4 goals tegen Heerenveen??
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:24:12 #131
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_96256831
Ik zie Björn in de Kuip best zijn 24e maken eigenlijk ;)
pi_96258781
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:
Bulykin 3 goals uit bij Heracles??
Junker 4 goals tegen Heerenveen??
Ik denk (hoop) het niet
  maandag 2 mei 2011 @ 18:12:46 #133
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258957
Freek Jansen: Excelsior-middenvelder Ryan Koolwijk wordt vrijdag medisch gekeurd bij NEC en zal een 3-jarig contract ondertekenen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:13:10 #134
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_96258986
wel grappig hoe hij in 2009 hier werd afgekraakt en er sindsdien niets meer gepost is over hem ; al die zeikers hebben dus allen ongelijk gehad
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_96882574
Toch maar mooi topscorer van NL!
  maandag 16 mei 2011 @ 13:10:16 #136
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_96883079
Een mooie prestatie van Bjorn :Y

Benieuwd of er nu ook Nijmegenaren naar wedstrijden van Brugge gaan, wellicht samen met die van Mechelen :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_96884422
Het is een knappe prestatie topscoorder van Nederland.

Maar 3 hattricks en een keer 4 goals en een keer 2.
Hij heeft er dus 15 gescoord in 5 wedstrijden en 8 in 29 wedstrijden.
Totaal dus in 21 wedstrijden niet gescoord. Blijf ik matig vinden.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:20:24 #138
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121833653
Kickje: wat een entree in Turkije! _O_
Dommage arachide-fromage
pi_121834342
4 goals in je debuut is niet slecht nee :9 , bijna de helft van de doelpunten die hij in anderhalf jaar belgië heeft gescoord.
sd
pi_121843467
Nog maar 7 te gaan en hij doet mee om topscorer te worden in Turkije.
pi_121865305
Zijn ze in Belgie je nou zo dom of goed, of zo slecht in Turkije?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_121870395
quote:
15s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Maraten het volgende:
Zijn ze in Belgie je nou zo dom of goed, of zo slecht in Turkije?
In Brugge moest Björn in dienst van het team spelen. In Turkije (en destijds bij NEC en Mechelen) was dit andersom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')