Ik denk zo ongeveer 14 jaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tis moeilijk te zeggen door die tekst, maar hoe oud zou dat meiske zijn?
Ik heb der profiel nog wel. momentjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik denk zo ongeveer 14 jaar?_!
Jammer dat die tekst er doorheen staat.
is dat okselhaar??? !!! daar bij haar elleboogquote:
Ja ik denk het wel, het zou vast geen hoofd haar zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
is dat okselhaar??? !!! daar bij haar elleboog
Jawel kijk dan op die laatste foto van dr met dat blauwe topje hoe lang dr haar is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:27 schreef Dakada het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, het zou vast geen hoofd haar zijn.
Mr Obvious is being obvious.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:06 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Jawel kijk dan op die laatste foto van dr met dat blauwe topje hoe lang dr haar is.
Ze ligt er op en dat zie je daar uitsteken.
Al met al denkt ze dat ze knap is volgens mij wat ze dus niet is.
Lol, check deze is nog erger:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef CecilBDemented het volgende:
En weet je wie zijn schuld dit is.
Het is treurig gesteld met de huidige maatschappijquote:
hij is gewoon leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
W-T-F!!?! Dit is echt de koningquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Infinti het volgende:
Ik heb hier weer een pareltje:
[ afbeelding ]
quote:
Dat wijfquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Infinti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet maar volgens mij zijn ze nog steeds ontzettend gay.quote:Op maandag 9 november 2009 21:50 schreef GimmeGore het volgende:
wat ik ook niet snap is dat een paar jaar terug (ik weet niet hoe lang deze "scene" al bestaat) dit soort types ontzettend als ontzettend gay bestempeld werden.
Is dit de metroman gone wrong ofzo?
Echt.. het is gewoon fascinerend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Infinti het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:16 schreef plus44 het volgende:
[ afbeelding ]
titel: Gun Deze Zakenman R+R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.l|||-------|||l
oude post en mss nutteloze kick, maar ik moest echt keihard lachen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:23 schreef Waldkorn het volgende:
He stelletje homo's post eens wat meer pics van sletjes! Bij voorbaat dank.
Dat haar is wel vet, wel wat korter dan datquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Infinti het volgende:
[ afbeelding ]
In Belgie?quote:Op zondag 15 november 2009 21:51 schreef DarkElf het volgende:
ik heb zaterdag voor t eerst LIVE een guido zien lopen...
tot op dat moment hoopte ik altijd dat t gewoon niet waar zou zijn al die ellende...
maar... tis waart bestaat echt
Dat overdreven gejank hier zeg, laat die mensen lekker doen waar ze zich goed bij voelen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:51 schreef DarkElf het volgende:
ik heb zaterdag voor t eerst LIVE een guido zien lopen...
tot op dat moment hoopte ik altijd dat t gewoon niet waar zou zijn al die ellende...
maar... tis waart bestaat echt
Gelukkig bewijs jij wel verder te zijn wat betreft het niveau van de standaard 'guido mbo geval'quote:
Dat doe ik zo vaak , maar dan heb ik geen zonnebril , pet of muts opquote:Op zondag 15 november 2009 21:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat overdreven gejank hier zeg, laat die mensen lekker doen waar ze zich goed bij voelen.
Ik vind het raar dat er voor deze hele 'sub-groep' een topic word aangemaakt, ik kan nog harder lachen om die dikke kansloze nerds 24/7 achter hun geliefde spelcomputers, of van die metal hoofden met lang walgelijk haar en een goed stel leger laarzen en over de emo's niet te beginnen. Zo kan ik nog wel uren doorgaan, meeste hiervan is gewoon jaloezie. Hoe je het ook wendt of keert als ze een normaal kapsel hebben en zich niet zo opvallend kleden/erbij lopen zijn ze knapper dan de meeste hier ooit zullen zijn. Vandaar ook de aandacht van de meisjes
En dan zal dit ongetwijfeld allemaal voor MBO'ers zijn. Net zoals al die gefrustreerde nerds eindigen bij de universiteit of met een master opleiding en emo's die eindigen allemaal aan de voorkant van een trein. Zo heeft iedereen wat
Doe gewoon normaal en laat die mensen in hun waarde, speciaal hyves afstruinen voor dit soort types om hier allemaal met vingertjes te wijzen hoe belachelijk hun wel niet zijn, kijk eens goed in de spiegel en kom dan nog maar eens terug.
quote:Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat doe ik zo vaak , maar dan heb ik geen zonnebril , pet of muts open ik maak dan ook geen foto's
Maar open anders ff een topic over Emo's , metalheads of dikke nerds , lijkt me wel lachen
Guido!quote:Op maandag 16 november 2009 06:26 schreef Sinnie het volgende:
Je hebt hier een hoop 'grappige' mensen zie ik alweer. Een held op dit forum, 1 brok aan onzekerheid als ze de deur uit stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |