Arme Remonquote:Werkloze De Vries mag zich bewijzen in Apeldoorn
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 11:41
AGOVV Apeldoorn is nog altijd niet klaarop de transfermarkt. Nadat de club zich vorige week versterkte met René Bot, Stefan Postma en Rachid Ofrany, gaan de Apeldoorners binnenkort mogelijk ook in zee met Remon de Vries. De middenvelder, sinds afgelopen zomer clubloos, traint momenteel mee met de eerstedivisionist.
De dertigjarige De Vries kwam de voorbije vijf seizoenen uit voor Heracles Almelo, maar kreeg daar te horen dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd. Sindsdien was hij werkloos, in afwachting van een nieuwe kans in het profvoetbal. AGOVV, waarvoor De Vries in het seizoen 2003/04 ook al actief was, biedt hem nu die mogelijkheid.
De in Apeldoorn geboren speler heeft 157 duels in het betaalde voetbal achter zijn naam staan, waarin hij twee maal scoorde. Vorig seizoen kwam hij in Almelo tot 23 wedstrijden, waarvan vijf als invaller. De komende dagen krijgt hij de tijd om de technische staf van trainer John van den Brom te overtuigen van zijn kunnen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar goed, troll. Ik praat liever over andere dingen
quote:Beloften Heracles gelijk tegen beloften van NEC
Het beloftenteam van Heracles Almelo speelde dinsdagmiddag in Nijmegen tegen het belofteteam van NEC. De wedstrijd stond in het teken van het meespelen van de Litouwse proefspeler Arunas Klimavicius. De Litouwse international speelde in de eerste helft als linkercentrale verdediger. Op deze plaats maakte hij een goede indruk.
Zijn passes kwamen aan en met het hoofd was hij sterk. In het tweede deel van de wedstrijd speelde hij als linksback. Op zich niet verkeerd. Arunas is een speler die tweebenig is.
De wedstrijd eindigde zoals die begon. 0-0 was de uitslag en daar konden beide ploegen tevreden mee zijn. Al zal de trainer van NEC Jhonny van Beukering nog wel aanspreken op zijn gemiste strafschop. Dennis Rosink was de veroorzaker van de strafschop. De door van Beukering ingeschoten bal werd goed gestopt door Maikel Kampjes.
Bij NEC deed een aantal spelers van de 1e selectie mee . Naast de al genoemde van Beukering, deden onder ander ook Pothuizen, Ten Voorde en Worm mee.
Tijdens de wedstrijd bleek dat het beloftenteam van Heracles weinig spelers tot haar beschikking heeft. Twee proefspelers en een paar van de A-jeugd van de voetbalschool vormden samen het veertien man tellend selectie. In de eerste helft raakte Magnafic geblesseerd aan zijn lies. In het tweede bedrijf was het Elia Pech die met een enkelblessure van het veld ging. Op het eind van de wedstrijd stond Heracles nog met 10 spelers in het veld.
In de slotfase, met 10 spelers, kregen de Almeloërs zowaar nog een paar kansen. Een goed schot van Armenteros ging rakelings over.
Over Armenteros zijn de reacties positief. Wellicht dat er met deze speler een contract afgesloten wordt.
www.svheracles.nl
Niet de beste tijd om werkloos te geraken als speler.quote:
quote:De ploeg van René Kolmschot had deze keer twee testspelers in de gelederen. Samuel Armanteros speelde zijn tweede wedstrijd en de Litouwer Arunas Klimavicius was voor het eerst te bewonderen in het zwart-wit. Beide spelers maakten een goede indruk. Ook over de teamprestatie was Kolmschot na afloop zeer tevreden.
Opstelling: Jørg van Nieuwenhuyzen (46.Maikel Kampjes), Denis Mangafic (20.Mike te Wierik), Dennis Rosink, Arunas Klimavicius, Gaby Jallo, Erwin Nieuwboer, Qays Shayesteh, Elias Pech (46.Faysal Shayesteh), Anmar Almubaraki, Samuel Armanteros en Paddy John.
Qua transfersom misschien niet, maar qua salaris zal hij toch wel een aardig centje moeten kosten. Zal Van der Linden doorschuiven naar linksback? Ik vond hem centraal een goed koppel vormen met Maertens, dat moet je niet zomaar uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:16 schreef Blawh het volgende:
Geen idee wat zijn salaris in Rusland is, maar gezien zijn contract (eind 2009) zal hij niet al te duur zijn.
Ben ik met je eens, dat koppel moet je laten staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Qua transfersom misschien niet, maar qua salaris zal hij toch wel een aardig centje moeten kosten. Zal Van der Linden doorschuiven naar linksback? Ik vond hem centraal een goed koppel vormen met Maertens, dat moet je niet zomaar uit elkaar halen.
Betekent dat je op zoek moet naar een speler die als voorkeur linksback staat maar ook centraal achterin kan voetballen. Niet anderom. Een tweede Klavan, maarja vind die maar eens...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, dat koppel moet je laten staan.
Ik heb wel vertrouwen in de TS, ga er vanuit dat ze de beslissing nemen over deze speler. Er zijn genoeg spelers die liever centraal spelen, maar ook linksback goed functioneren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Betekent dat je op zoek moet naar een speler die als voorkeur linksback staat maar ook centraal achterin kan voetballen. Niet anderom. Een tweede Klavan, maarja vind die maar eens...
Nog steeds op zoek naar drie spelers, waarvan er zeker twee makkelijk mee moeten kunnen in de eredivisie.
Zuuurquote:Maertens twee tot drie weken uit de roulatie
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 23:26
Gertjan Verbeek kan in de aankomende competitiewedstrijden niet beschikken over Birgir Maertens. De Belgische centrale verdediger van Heracles Almelo heeft zaterdagavond in de wedstrijd tegen AZ (3-2) een scheurtje in de lies opgelopen en is volgens TC/Tubantia twee tot drie weken uit de roulatie. Hierdoor mist hij in ieder geval de duels met NAC Breda en Feyenoord. Naast Maertens kampt ook Mark-Jan Fledderus met een liesblessure. De middenvelder verrekte een spier en is een twijfelgeval voor het aanstaande treffen met NAC. “De blessure van Fledderus ziet er iets gunstiger uit dan die van Maertens'', zei Verbeek dinsdagavond. De coach hoopt de mandekker tegen Willem II weer te kunnen gebruiken.
Mocht Maertens dit niet halen, dan wordt hij mogelijk vervangen door Arunas Klimavicius. De 26-jarige verdediger is namelijk op proef bij Heracles, in de hoop een contract te verdienen. De negentienvoudig international van Litouwen speelde dinsdag mee in het oefenduel van Jong Heracles met Jong NEC (0-0). In januari liep hij nog stage bij Vitesse.
Tegen AZ schoof Maertens best een aantal keer in, opbouwend is hij zeker beter dan Reekers. Maargoed, het is niet anders. Heracles is zich er van bewust dat we een te smalle selectie hebben, vandaag gesprekken met de proefspelers. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, ik denk dat ze Armenteros gaan proberen te contracteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:53 schreef Damzkieee het volgende:
Maertens zie ik ook niet al te vaak over de middenlijn, denk alleen dat Biggie wat sterker is.
Ik vond hem niet echt denderend in de oefenpot tegen die Turkse gasten, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem verder niet heb zien spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Tegen AZ schoof Maertens best een aantal keer in, opbouwend is hij zeker beter dan Reekers. Maargoed, het is niet anders. Heracles is zich er van bewust dat we een te smalle selectie hebben, vandaag gesprekken met de proefspelers. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, ik denk dat ze Armenteros gaan proberen te contracteren.
Aantal doelpunten voor handhaving lijkt me moeilijk te bepalen. Als we elke week met 3-3 gelijkspelen gaat het wel hard.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
In eerste instantie wel, maar die kan snel doorgroeien naar het eerste en daar zijn minuten (en doelpunten!) maken.
Wat ik wel interessant vond aan VI van afgelopen maandag is het maken van een lijstje van doelpuntenmakers. Hoeveel doelpunten hebben we nodig voor handhaving en wie gaan ze maken?
Dat klopt wel, maar het is niet erg waarschijnlijk dat het elke week 3-3 wordt. Het ging er bij VI echt om dat je een lijstje met spelers kan opstellen die goed zijn voor een bepaald aantal doelpunten. Zo deden sommige trainers dat ook op zoek naar aanvallers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Aantal doelpunten voor handhaving lijkt me moeilijk te bepalen. Als we elke week met 3-3 gelijkspelen gaat het wel hard.
Denk eerder dat je aan het aantal punten moet denken. Denk dat het zelfde aantal als vorig jaar voldoende moet zijn.
Dat doet onze vriend Hans Kraaij jr.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar het is niet erg waarschijnlijk dat het elke week 3-3 wordt. Het ging er bij VI echt om dat je een lijstje met spelers kan opstellen die goed zijn voor een bepaald aantal doelpunten. Zo deden sommige trainers dat ook op zoek naar aanvallers.
Het gaat er globaal om te zien of er genoeg scorend vermogen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat doet onze vriend Hans Kraaij jr.
Zo'n lijstje kan direct weer in de prullenmand als er iemand geblesseerd raakt, lijkt me echt compleet nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |