Betekent dat je op zoek moet naar een speler die als voorkeur linksback staat maar ook centraal achterin kan voetballen. Niet anderom. Een tweede Klavan, maarja vind die maar eens...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, dat koppel moet je laten staan.
Ik heb wel vertrouwen in de TS, ga er vanuit dat ze de beslissing nemen over deze speler. Er zijn genoeg spelers die liever centraal spelen, maar ook linksback goed functioneren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Betekent dat je op zoek moet naar een speler die als voorkeur linksback staat maar ook centraal achterin kan voetballen. Niet anderom. Een tweede Klavan, maarja vind die maar eens...
Nog steeds op zoek naar drie spelers, waarvan er zeker twee makkelijk mee moeten kunnen in de eredivisie.
Zuuurquote:Maertens twee tot drie weken uit de roulatie
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 23:26
Gertjan Verbeek kan in de aankomende competitiewedstrijden niet beschikken over Birgir Maertens. De Belgische centrale verdediger van Heracles Almelo heeft zaterdagavond in de wedstrijd tegen AZ (3-2) een scheurtje in de lies opgelopen en is volgens TC/Tubantia twee tot drie weken uit de roulatie. Hierdoor mist hij in ieder geval de duels met NAC Breda en Feyenoord. Naast Maertens kampt ook Mark-Jan Fledderus met een liesblessure. De middenvelder verrekte een spier en is een twijfelgeval voor het aanstaande treffen met NAC. “De blessure van Fledderus ziet er iets gunstiger uit dan die van Maertens'', zei Verbeek dinsdagavond. De coach hoopt de mandekker tegen Willem II weer te kunnen gebruiken.
Mocht Maertens dit niet halen, dan wordt hij mogelijk vervangen door Arunas Klimavicius. De 26-jarige verdediger is namelijk op proef bij Heracles, in de hoop een contract te verdienen. De negentienvoudig international van Litouwen speelde dinsdag mee in het oefenduel van Jong Heracles met Jong NEC (0-0). In januari liep hij nog stage bij Vitesse.
Tegen AZ schoof Maertens best een aantal keer in, opbouwend is hij zeker beter dan Reekers. Maargoed, het is niet anders. Heracles is zich er van bewust dat we een te smalle selectie hebben, vandaag gesprekken met de proefspelers. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, ik denk dat ze Armenteros gaan proberen te contracteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:53 schreef Damzkieee het volgende:
Maertens zie ik ook niet al te vaak over de middenlijn, denk alleen dat Biggie wat sterker is.
Ik vond hem niet echt denderend in de oefenpot tegen die Turkse gasten, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem verder niet heb zien spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Tegen AZ schoof Maertens best een aantal keer in, opbouwend is hij zeker beter dan Reekers. Maargoed, het is niet anders. Heracles is zich er van bewust dat we een te smalle selectie hebben, vandaag gesprekken met de proefspelers. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, ik denk dat ze Armenteros gaan proberen te contracteren.
Aantal doelpunten voor handhaving lijkt me moeilijk te bepalen. Als we elke week met 3-3 gelijkspelen gaat het wel hard.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
In eerste instantie wel, maar die kan snel doorgroeien naar het eerste en daar zijn minuten (en doelpunten!) maken.
Wat ik wel interessant vond aan VI van afgelopen maandag is het maken van een lijstje van doelpuntenmakers. Hoeveel doelpunten hebben we nodig voor handhaving en wie gaan ze maken?
Dat klopt wel, maar het is niet erg waarschijnlijk dat het elke week 3-3 wordt. Het ging er bij VI echt om dat je een lijstje met spelers kan opstellen die goed zijn voor een bepaald aantal doelpunten. Zo deden sommige trainers dat ook op zoek naar aanvallers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Aantal doelpunten voor handhaving lijkt me moeilijk te bepalen. Als we elke week met 3-3 gelijkspelen gaat het wel hard.
Denk eerder dat je aan het aantal punten moet denken. Denk dat het zelfde aantal als vorig jaar voldoende moet zijn.
Dat doet onze vriend Hans Kraaij jr.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar het is niet erg waarschijnlijk dat het elke week 3-3 wordt. Het ging er bij VI echt om dat je een lijstje met spelers kan opstellen die goed zijn voor een bepaald aantal doelpunten. Zo deden sommige trainers dat ook op zoek naar aanvallers.
Het gaat er globaal om te zien of er genoeg scorend vermogen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat doet onze vriend Hans Kraaij jr.
Zo'n lijstje kan direct weer in de prullenmand als er iemand geblesseerd raakt, lijkt me echt compleet nutteloos.
Mail naar VI-redactie en Johan heb ik gestuurd. Met daarin mijn cijfers die ik hier al heb geplaatst. Een mail naar Heracles zou ook geen kwaad kunnen, al betwijfel ik of zij daar wat mee doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:11 schreef Blawh het volgende:
Mailtje naar de club zou ook niet verkeerd zijn, die zouden ook eens actie moeten ondernemen tegen dit soort onzin. Eerst de onwaarheden over de zaak Heerkes-Verbeek en nu de leugens over het kunstgras. Doet niet alleen afbreuk aan de prestaties, ook het imago wordt zo ten onrechte beschadigd.
Van FCUpdate. Financieel niet haalbaar? Vreemd, want daar zullen ze vooraf toch wel wat over weten?quote:Heracles niet in zee met proefspeler Klimavicius
Arunas Klimavicius gaat voorlopig niet aan de slag bij Heracles Almelo. De 26-jarige Litouwse international was de afgelopen dagen op proef in het Polman Stadion en maakte een prima indruk, maar zijn komst is financieel niet haalbaar.
Klimavicius, een verdediger, speelde dinsdag mee in het competitieduel van Jong Heracles tegen de beloften van NEC (0-0). Hij maakte de negentig minuten vol.
Er is nog bijna geen geld uitgegeven van de verkochte spelers, plus dat er nog een potje over was van het investeringsfonds. Of er moet een financiële reorganisatie zijn, kan best zijn dat de club voorzichtiger doet ivm de economie. Heracles had de begroting nog niet rond, de TV-gelden zouden tegenvallen en sponsors doen het rustiger aan. Kan als gevolg hebben dat Heracles geen gekke dingen gaat doen op het moment...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Blawh het volgende:
Weer slecht nieuws.De club zei dat er nog een aardig potje geld over was voor 2 versterkingen, begin daar nu toch wel aan te twijfelen.
Wat was trouwens het mailadres van de redactie HAFC-Nijverdal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |