abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71610975
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, dat koppel moet je laten staan.
Betekent dat je op zoek moet naar een speler die als voorkeur linksback staat maar ook centraal achterin kan voetballen. Niet anderom. Een tweede Klavan, maarja vind die maar eens...

Nog steeds op zoek naar drie spelers, waarvan er zeker twee makkelijk mee moeten kunnen in de eredivisie.
Heraaacles Almelooo
pi_71611151
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Betekent dat je op zoek moet naar een speler die als voorkeur linksback staat maar ook centraal achterin kan voetballen. Niet anderom. Een tweede Klavan, maarja vind die maar eens...

Nog steeds op zoek naar drie spelers, waarvan er zeker twee makkelijk mee moeten kunnen in de eredivisie.
Ik heb wel vertrouwen in de TS, ga er vanuit dat ze de beslissing nemen over deze speler. Er zijn genoeg spelers die liever centraal spelen, maar ook linksback goed functioneren.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:37:43 #63
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71611302
quote:
Maertens twee tot drie weken uit de roulatie
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 23:26

Gertjan Verbeek kan in de aankomende competitiewedstrijden niet beschikken over Birgir Maertens. De Belgische centrale verdediger van Heracles Almelo heeft zaterdagavond in de wedstrijd tegen AZ (3-2) een scheurtje in de lies opgelopen en is volgens TC/Tubantia twee tot drie weken uit de roulatie. Hierdoor mist hij in ieder geval de duels met NAC Breda en Feyenoord. Naast Maertens kampt ook Mark-Jan Fledderus met een liesblessure. De middenvelder verrekte een spier en is een twijfelgeval voor het aanstaande treffen met NAC. “De blessure van Fledderus ziet er iets gunstiger uit dan die van Maertens'', zei Verbeek dinsdagavond. De coach hoopt de mandekker tegen Willem II weer te kunnen gebruiken.

Mocht Maertens dit niet halen, dan wordt hij mogelijk vervangen door Arunas Klimavicius. De 26-jarige verdediger is namelijk op proef bij Heracles, in de hoop een contract te verdienen. De negentienvoudig international van Litouwen speelde dinsdag mee in het oefenduel van Jong Heracles met Jong NEC (0-0). In januari liep hij nog stage bij Vitesse.
Zuuur
451 °F
pi_71611321
Daar gaat onze goede uitbalans.
pi_71611503
Zuur, Reekers moet het dan maar opvangen. Opbouwend niet erg sterk, maar verdedigend moet het kunnen.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 07:53:11 #66
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71614686
Maertens zie ik ook niet al te vaak over de middenlijn, denk alleen dat Biggie wat sterker is.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71618898
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 07:53 schreef Damzkieee het volgende:
Maertens zie ik ook niet al te vaak over de middenlijn, denk alleen dat Biggie wat sterker is.
Tegen AZ schoof Maertens best een aantal keer in, opbouwend is hij zeker beter dan Reekers. Maargoed, het is niet anders. Heracles is zich er van bewust dat we een te smalle selectie hebben, vandaag gesprekken met de proefspelers. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, ik denk dat ze Armenteros gaan proberen te contracteren.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:44:28 #68
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71619048
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Tegen AZ schoof Maertens best een aantal keer in, opbouwend is hij zeker beter dan Reekers. Maargoed, het is niet anders. Heracles is zich er van bewust dat we een te smalle selectie hebben, vandaag gesprekken met de proefspelers. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen, ik denk dat ze Armenteros gaan proberen te contracteren.
Ik vond hem niet echt denderend in de oefenpot tegen die Turkse gasten, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem verder niet heb zien spelen.

Een extra centrale verdediger kan sowieso geen kwaad Gezien de staat van dienst van Klimavicius kon dat nog best wel eens een aanwinst zijn.
29.10 Novastar HMH
pi_71620353
Armenteros is toch in eerste instantie voor de beloften denk ik.
pi_71625850
In eerste instantie wel, maar die kan snel doorgroeien naar het eerste en daar zijn minuten (en doelpunten!) maken.

Wat ik wel interessant vond aan VI van afgelopen maandag is het maken van een lijstje van doelpuntenmakers. Hoeveel doelpunten hebben we nodig voor handhaving en wie gaan ze maken?
Heraaacles Almelooo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:16:43 #71
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71626172
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
In eerste instantie wel, maar die kan snel doorgroeien naar het eerste en daar zijn minuten (en doelpunten!) maken.

Wat ik wel interessant vond aan VI van afgelopen maandag is het maken van een lijstje van doelpuntenmakers. Hoeveel doelpunten hebben we nodig voor handhaving en wie gaan ze maken?
Aantal doelpunten voor handhaving lijkt me moeilijk te bepalen. Als we elke week met 3-3 gelijkspelen gaat het wel hard.
Denk eerder dat je aan het aantal punten moet denken. Denk dat het zelfde aantal als vorig jaar voldoende moet zijn.
29.10 Novastar HMH
pi_71626319
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Aantal doelpunten voor handhaving lijkt me moeilijk te bepalen. Als we elke week met 3-3 gelijkspelen gaat het wel hard.
Denk eerder dat je aan het aantal punten moet denken. Denk dat het zelfde aantal als vorig jaar voldoende moet zijn.
Dat klopt wel, maar het is niet erg waarschijnlijk dat het elke week 3-3 wordt. Het ging er bij VI echt om dat je een lijstje met spelers kan opstellen die goed zijn voor een bepaald aantal doelpunten. Zo deden sommige trainers dat ook op zoek naar aanvallers.
Heraaacles Almelooo
pi_71626433

Gemiddeld hebben we de afgelopen seizoenen 34 doelpunten gemaakt en waren we daarmee steeds veilig. Wie gaan komend seizoen die doelpunten maken, oftewel hebben we genoeg scorend vermogen?

Voorbeeld van onze spitsen:
Everton: 8
Dost: 6
Schulmeister: 5

Dan liggen die aantallen nog boven hun gemiddelde, zitten we nog maar op 19 goals. Op het middenveld hebben we niet al teveel scorend vermogen tot dusver en onze verdediger die het meest scoorde is vertrokken.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:27:32 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71626441
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar het is niet erg waarschijnlijk dat het elke week 3-3 wordt. Het ging er bij VI echt om dat je een lijstje met spelers kan opstellen die goed zijn voor een bepaald aantal doelpunten. Zo deden sommige trainers dat ook op zoek naar aanvallers.
Dat doet onze vriend Hans Kraaij jr.
Zo'n lijstje kan direct weer in de prullenmand als er iemand geblesseerd raakt, lijkt me echt compleet nutteloos.
29.10 Novastar HMH
pi_71626490
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat doet onze vriend Hans Kraaij jr.
Zo'n lijstje kan direct weer in de prullenmand als er iemand geblesseerd raakt, lijkt me echt compleet nutteloos.
Het gaat er globaal om te zien of er genoeg scorend vermogen is.
Heraaacles Almelooo
pi_71626529
Zo'n lijstje vind ik eigenlijk pure onzin. Huntelaar bijvoorbeeld scoort erg veel, maar toen hij bij Oranje op de bank zat zag je dat er veel meer voetbal in de ploeg zat waardoor veel verschillende spelers in scoringspositie kwamen.

Dost is ook zo'n voetballende spits. Scoort misschien nog niet veel, maar kan als aanspeelpunt wel van grote waarde zijn. Kijk bijvoorbeeld naar de 2-0, Dost trekt het middenveld in, kaatst met Fledderus waardoor Willie de diepte in gestuurd kan worden en scoort.
pi_71626734
Nou, die Taco van den Velde doet er nog een schepje bovenop. Hij schrijft de grootste onzin, ik sloeg bijna achterover in mijn stoel. Wat een onzin, dit slaat nergens op. Een boze mail kan hij verwachten, dit mag hij even rectificeren.

EDIT: het gaat dus om zijn column in VI.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:54:02 #78
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71627067
Over Heracles?
29.10 Novastar HMH
pi_71627244
Ja, over kunstgras. Hij zegt dat we sinds 2006 op kunstgras voetballen en laat de resultaten sinds toen zien. Daarbij vergeet hij gewoon even ons goede seizoen 2005/2006. Daarnaast trekt hij alleen conclusies over kunstgras ten aanzien van Heracles en vergeet hij doodgewoon de andere clubs die ook op kunstgras voetballen. Wel trekt hij de conclusie: 'kunstgras is een garantie voor succes'.
Heraaacles Almelooo
pi_71627298
Ik heb de VI ook maar even bekeken, wat een slecht stukje journalistiek.
pi_71627475
Mailtje naar de club zou ook niet verkeerd zijn, die zouden ook eens actie moeten ondernemen tegen dit soort onzin. Eerst de onwaarheden over de zaak Heerkes-Verbeek en nu de leugens over het kunstgras. Doet niet alleen afbreuk aan de prestaties, ook het imago wordt zo ten onrechte beschadigd.
pi_71627581
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:11 schreef Blawh het volgende:
Mailtje naar de club zou ook niet verkeerd zijn, die zouden ook eens actie moeten ondernemen tegen dit soort onzin. Eerst de onwaarheden over de zaak Heerkes-Verbeek en nu de leugens over het kunstgras. Doet niet alleen afbreuk aan de prestaties, ook het imago wordt zo ten onrechte beschadigd.
Mail naar VI-redactie en Johan heb ik gestuurd. Met daarin mijn cijfers die ik hier al heb geplaatst. Een mail naar Heracles zou ook geen kwaad kunnen, al betwijfel ik of zij daar wat mee doen.
Heraaacles Almelooo
pi_71627669
Ik heb ook maar een mailtje naar Heracles gestuurd om hierop te wijzen en te vragen naar hun standpunt over dit onderwerp.
Heraaacles Almelooo
pi_71628310
iemand een linkje daar naar toe?
pi_71628439
Staat in de papieren-versie van VI.

Nog meer nieuws, niet heel goed nieuws.
quote:
Heracles niet in zee met proefspeler Klimavicius

Arunas Klimavicius gaat voorlopig niet aan de slag bij Heracles Almelo. De 26-jarige Litouwse international was de afgelopen dagen op proef in het Polman Stadion en maakte een prima indruk, maar zijn komst is financieel niet haalbaar.

Klimavicius, een verdediger, speelde dinsdag mee in het competitieduel van Jong Heracles tegen de beloften van NEC (0-0). Hij maakte de negentig minuten vol.
Van FCUpdate. Financieel niet haalbaar? Vreemd, want daar zullen ze vooraf toch wel wat over weten?
Heraaacles Almelooo
pi_71628618
Weer slecht nieuws. De club zei dat er nog een aardig potje geld over was voor 2 versterkingen, begin daar nu toch wel aan te twijfelen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:00:03 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71628645
Sjongejongejonge
Neem je iemand op proef en kom je er daarna achter dat hij financieel niet haalbaar is
29.10 Novastar HMH
pi_71628772
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Blawh het volgende:
Weer slecht nieuws. De club zei dat er nog een aardig potje geld over was voor 2 versterkingen, begin daar nu toch wel aan te twijfelen.

Wat was trouwens het mailadres van de redactie HAFC-Nijverdal?
Er is nog bijna geen geld uitgegeven van de verkochte spelers, plus dat er nog een potje over was van het investeringsfonds. Of er moet een financiële reorganisatie zijn, kan best zijn dat de club voorzichtiger doet ivm de economie. Heracles had de begroting nog niet rond, de TV-gelden zouden tegenvallen en sponsors doen het rustiger aan. Kan als gevolg hebben dat Heracles geen gekke dingen gaat doen op het moment...

redactie@vi.nl staat op de eerste pagina van het blad.
Heraaacles Almelooo
pi_71629041
Ik heb ook maar een mailtje gestuurd.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:17:51 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71629079
Laten jullie eventuele reacties even horen? Ben wel benieuwd verder goed bezig.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')